چگونه حالمان خوب باشد وقتی اوضاع خوب نیست؟

0

رپورتاژ

آیا می‌شود همیشه حالمان خوب باشد؟ حقیقت این است که شرایط بیرونی همواره ممکن است به میل و دلخواه ما نباشد. حتی در آرام‌ترین کشورهای دنیا هم ممکن است زندگی شخصی شما دچار تلاطم شود، بدهی بالا بیاورید، با همسر خود به مشکل بخورید و بهترین راه را در طلاق گرفتن بدانید، در ارتباط با فرزند یا فرزندان خود دچار مشکل شوید، کسب‌وکار شما وارد تنگنا شود و…

یا ممکن است تصمیم به مهاجرت داشته باشید یا همین حالا ماه‌ها یا سال‌های اول اقامت خود در کشور جدید را از سر می‌گذرانید؛ و خودِ مهاجرت سرشار از ابهام و عدم قعطعیت و بالا و پایین است.

بنابراین لازم است به دانش و مهارت‌هایی مسلح و مجهز شوید که شرایط بیرونی نتواند شما را تکان بدهد، بلکه شما باشید که شرایط بیرونی را تکان بدهید!

و خبر خوب اینکه این امر کاملا امکان‌پذیر است و ما طی دوره آموزشی آنلاین «۴۰ میثاق زندگی»، دقیقا شما را به همین دانش و مهارت‌ها مجهز خواهیم کرد تا به بیان دقیق کلمه، «رویین‌تن» شوید. می‌توانید همین حالا با کلیک براین لینک ثبت‌نام کنید، یا همچنان به خواندن ادامه بدهید تا بیشتر با این دوره آشنا شوید.

آیا دوره «۴۰ میثاق زندگی» قرار است معجزه کند؟

پرسش خوبی است. این دوره و هیچ دوره‌ای قادر به معجزه نیست، به این معنا که صرفا با شرکت در یک دوره، تمام مسائل و مشکلات شما از گذشته تا آینده حل شود. آنچه در این دوره رخ می‌دهد، «تغییر بینش و نگرش شما» و متعاقب آن، مجهز شدن شما به «مهارت‌هایی» است که موجب می‌شود در هر شرایطی بتوانید تمرکز درونی خود را حفظ کرده و در پاسخ به اتفاقاتی که تحت اختیار و در کنترل شما نیست، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

در حقیقت، شما با شرکت در این دوره، «نحوه زندگی در شرایط ابهام» را می‌آموزید. واقعیت این است که زندگی، حتی زمانی که همه چیز در ظاهر طبق روال پیش می‌رود، سرشار از عدم قطعیت است. شما حتی اگر خودتان مراقب سلامتی و خورد و خوراکتان باشید، ممکن است باز هم دچار بیماری سخت‌درمانی شوید یا اینکه یکی از عزیزان شما که به شما وابسته است، دچار چنین مسائلی شود. از اتفاقات و پیشامدهای ناخواسته در عرصه کسب‌وکار، زندگی شخصی و خانوادگی و… نیز مصون نیستیم و ضمن آنکه خوش‌بین هستیم، اما واقع‌بینی هم داریم و دیدن واقعیت یعنی اینکه هر آن زندگی ممکن است به ما یک سیلی بزند.

بنابراین نمی‌توان انتظار قطعیت و شفافیت از زندگی داشت. اما اگر ما بیاموزیم که با خودمان قاطع و شفاف باشیم، آنگاه ابهام ذاتیِ زندگی ــ که در تاروپود واقعیت درهم‌تنیده شده است ــ موجب آزار و اذیت ما نخواهد شد. می‌آموزیم که به جای پرخاش به زندگی، خودمان رسم درست زندگی کردن را بیاموزیم.

زندگی، وحشی است. حتی گاهی مثل شیر و ببر و خرس، درنده می‌شود. آیا ما از شیر و ببر و خرس انتظار داریم خوی وحشی‌گری و درندگی خود را فراموش کنند؟ در آن صورت دیگر شیر و ببر و خرس نخواهند بود! اما جالب است که از زندگی انتظار داریم ذات زنده بودن و در جریان بودن و ناقطعی بودن خود را فراموش کند و به میل ما باشد! ما می‌توانیم شیر و ببر و خرس را رام خود کنیم اما نه با پرخاش به آنها یا فحش دادن به آنها؛ به همان شیوه هم می‌توانیم زندگی را رام خود کنیم و این همان چیزی است که در دوره «۴۰ میثاق زندگی» خواهیم آموخت.

جملهٔ بی‌قراری‌ات از طلب قرار توست
طالبِ بی‌قرار شو تا که قرار آیدت

ما باید طالب و پذیرای بی‌قراری زندگی ــ ذات اصیل و وحشیِ زندگی ــ شویم تا سرانجام قرار درونی و نقطهٔ تمرکز درونی و آن «لنگر درونی» را بیابیم.

آیا دوره «۴۰ میثاق زندگی» در خصوص آموزش‌های کسب‌وکار نیز هست؟

کسب‌وکار و پول، جزئی جدانشدنی از زندگی است. اما در این دوره، هدف ما و تمرکز ما آموزش‌های مالی و کسب‌وکار نیست.

ما بر این باوریم که تا شما روحیهٔ جنگندگی، شوق و سرزندگی، شوالیه‌گری، سامورایی بودن و «حال خوب داشتن فارغ از شرایط» را در خود ایجاد و نهادینه نکنید و آن را پرورش ندهید، بهترین آموزش‌های کسب‌وکار هم کمکی به رشد کسب‌وکار شما نخواهد کرد.

وقتی شما با یک نوسان دلار تمام وجودت دچار رعشه شود و همه پُف‌ات بخوابد، آن‌وقت اصلا حال نداری کرکره مغازه‌ات را بالا بکشی، اصلا حوصله نداری سراغ سایتت بروی یا در دفتر با همکاران و مراجعانت در تماس و ارتباط باشی… پس ما در این دوره، زیربنا و پی و فونداسیونِ لازم و ضروری در شخصیت و درون و نهاد شما را، که قادر به پیش بردن کسب‌وکار در هر شرایطی هست، در شما ایجاد خواهیم کرد.

مهم نیست شما صاحب کسب‌وکار هستید یا برای کسی کار می‌کنید، در هر صورت، اگر حال خوب و شخصیت مستحکم نداشته باشید، کارتان بی‌کیفیت خواهد شد یا اصلا حال کار کردن نخواهید داشت و همین امر، مستقیما بر درآمد و بخش مالی زندگی شما اثر خواهد گذاشت. شرکت در دوره «۴۰ میثاق زندگی»، شور زندگی را که لازمه لذت بردن از زندگی و ایجاد جریان درآمدهای بیشتر است، در شما از نو بیدار و تقویت خواهد کرد.

در دوره «۴۰ میثاق زندگی» قرار است از کجا به کجا برسیم؟

پرسش بسیار خوبی است. همواره باید بدانیم کجا هستیم و به کجا قرار است برسیم تا بتوانیم سمت و سوی حرکت خود را تعریف و تعیین کنیم.

در دوره «۴۰ میثاق زندگی»، وضعیت کنونی ما، «حال»ی است که عموما خوش نیست؛ ناخوش است. یعنی مدام در اثر سیگنال‌ها و اتفاقات بیرونی، دچار نوسان می‌شود. یک روز از حرف رئیس و همکار حال ناخوش می‌شود، یک روز از ناحیهٔ همسر، یک روز از ناحیه خانواده، یک روز در اثر بالا رفتن قیمت دلار، یک روز به بهانه گران شدن پوشک، یک روز در اثر فلان خبر رسانه‌ها، یک روز به خاطر کم شدن فروش، کم شدن مشتری‌ها، تاخیر در پرداخت حقوق و…

حتما تایید می‌کنید و تجربه‌تان نشان می‌دهد که چنین حالی، عموما بخش عمدهٔ انرژی شما را هدر می‌دهد و دیگر حالی و شوقی برای اقدام و حرکت و تحقق رویاها، در شما باقی نمی‌گذارد.

وضعیت مطلوب، که ما در دوره «۴۰ میثاق زندگی» می‌خواهیم به سمت آن حرکت کنیم، وضعیتی است که در آن، برعکسِ حالتِ قبل، حالِ شما اغلب اوقات خوش است. اغلب بی‌دلیل (و از درون) شاد هستید و اتفاقات بیرونی کمترین تاثیر را بر حال و انرژی شما دارد. در چنین وضعیتی، شما اغلبِ اوقات سرشار از شوق و شور و انرژی هستید و مرتب کارهای مفید و اثربخش برای زندگی و تحقق رویاهای خود انجام می‌دهید. در این وضعیت، استراحت و اوقات فراغت شما هم باکیفیت‌تر است زیرا اصل شادی و شادیِ اصیل را یافته‌اید و آموخته‌اید که چگونه از زندگی لذت ببرید.

طی آموزش‌های دوره «۴۰ میثاق زندگی»، که به‌دقت برای این منظور طراحی شده است، ما از وضعیت فعلی به سمت وضعیت مطلوب سفر خواهیم کرد. به شما اطمینان می‌دهیم که اگر همراه ما در دوره پیش بیایید، آموزش‌ها را فرا بگیرید و در هم‌اندیشی‌ها مشارکت فعال داشته باشید، از همان اوایل دوره تغییر حال و سطح انرژی را در خود حس خواهید کرد.

این دوره از ابتدای آبان آغاز خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره «۴۰ میثاق زندگی» همین حالا اینجا را کلیک کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5