تجهیزات جانبی که ارزش اپل واچ شما را بیشتر می‌کنند

0

همیشه محصولات اپل شیک و لوکس هستند ولی برخی افراد این تجهیزات را به خاطر تنوع اکسسوری و تجهیزات جانبی‌شان بیشتر دوست دارند.

چون آیفون، آیپد و اپل واچ مجموعه بسیار بزرگی از تجهیزات جانبی در بازار دارند که اجازه می‌دهند مطابق نیاز و سلیقه‌تان؛ محصول اپل را سفارشی‌سازی کنید.

اپل در ماه گذشته، اپل واچ ۴ را معرفی کرد. شاید شما قصد خرید آن را داشته باشید. پس، بهتر است یک نگاهی هم به تجهیزات جانبی آن از محافظ و شارژر تا بندها و انواع قاب‌های عجیب بیندازید:

بندهای تسمه‌ای ورزشی

این بندهای ورزشی شرکت Nomad از جنس سیلیکون و ضدآب هستند. از مواد ضدمیکروبی ساخته شده‌اند و با تمام اپل واچ‌ها در اندازه ۴۲ و ۴۴ میلی‌متر سازگاری دارند. قیمت این بندهای مخصوص افراد ورزشکار و پرتحرک ۴۲ دلار است.

اگر دنبال یک بند ورزشی ارزان‌تر هستید؛ می‌توانید بندی از شرکت GK با قیمت ۷ دلار خریداری کنید. بندهای GK از جنس سیلیکون نرم و در اندازه‌های مختلف کوچک، متوسط و بزرگ برای هر دو اندازه ۳۸-۴۰ و ۴۲-۴۴ میلی‌متر ساخته شدند.

اپل واچ سری ۴ با این بندها سازگار است ولی به خاطر اندازه بزرگ‌تر این ساعت باید بند ۳۸ میلی‌متری را برای ساعت جدید ۴۰ میلی‌متری و بندهای ۴۲ میلی‌متری را برای ساعت اپل واچ ۴ با اندازه ۴۴ میلی‌متر استفاده کنید.

بندهای چرمی

این بندهای چرمی کلاسیک ایتالیایی از شرکت Belkin ضخامتی ۳ میلی‌متر دارند و برای هر دو اندازه ساعت‌های اپل با قیمت ۸ دلار عرضه شدند.

گزینه دیگر خرید بندهای چرمی از شرکت Case-Mate است. این بندها در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای سوخته عرضه شدند و با یک سال گارانتی به قیمت ۵۰ دلار فروخته می‌شوند.

آداپتورهای بند ساعت

ممکن است چندین بند ساعت اپل واچ داشته باشید ولی ندانید کدام‌یک مناسب اپل واچ شما هستند. آداپتورهای ضدزنگ و فلزی بند ساعت در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی با قیمت ۸ دلار می‌توانند بهترین اکسسوری برای کمک به شما باشند.

این آداپتورها برای هر دو اندازه ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری عرضه می‌شوند.

نگه‌دارنده و شارژرها

شرکت Belkin چندین شارژر مغناطیسی برای اپل واچ‌ها دارد.

داک PowerHouse این شرکت به شما اجازه می‌دهد به طور همزمان بتوانید اپل واچ و آیفون را بی‌سیم شارژ کنید. برخی مدل‌های این داک‌ها هم به یک کابل لایتنینگ برای آیفون و یک خروجی استاندارد برای اتصال به پریز برق دیوار عرضه می‌شوند. قیمت این داک‌ها ۷۲ دلار است.

همین‌طور، شرکت بلکین یک داک Valet Charge Dock برای شارژ همزمان آیفون و اپل واچ به قیمت ۴۵ دلار دارد. این داک از یک پایه محکم برخوردار است و راحت روی میز قرار می‌گیرد.

حتی اگر دنبال یک شارژر قابل حمل برای اپل واچ می‌گردید؛ شرکت بلکین یک پاوربانک ۶۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با کابل میکرو USB به اندازه ۳.۹ اینچ دارد. قیمت این شارژر هم ۷۵ دلار است.

استند دیگری برای اپل واچ

استند ۸ دلاری شرکت Spigen می‌تواند هم اپل واچ شما را شارژ کند و هم به عنوان پایه‌ای برای نگه‌داری ساعت استفاده شود؛ به‌طوری‌که در شب بتوانید مرتبا ساعت را نگاه کنید.

این استند با انواع مدل‌ها و اندازه‌های اپل واچ سازگاری دارد و در ۵ رنگ عرضه می‌شود.

مربی شخصی

اگر از اپل واچ برای تمرین‌های بدنی و ورزش استفاده می‌کنید؛ هدفون بلوتوث Vi Bluetooth یک اکسسوری کاملا سازگار با پلتفرم HealthKit اپل است.

این هدفون همانند یک مربی شخصی برای شما کار خواهد کرد و با همکاری HealthKit می‌تواند تمرین‌ها و حرکات شخصی و سفارشی به شما پیشنهاد دهد. به شما آموزش می‌دهد چگونه ضربان قلب خود را گرفته و نظارت داشته باشید.

هدفون Harman Kardon نیز گوشی‌هایی ضد آب دارد تا از گوش‌های شما حفاظت کند. به علاوه، از باتری با طول عمر ۲۴ ساعت سود می‌برد. البته، به شما اجازه پاسخ‌گویی به تماس‌ها یا گوش دادن به موسیقی را هم می‌دهد. این هدفون ۱۴۹ دلار قیمت خورده است.

شارژر ساده

اکسسوری Nomad Pod Pro با یک باتری ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی به این معنی است که می‌توانید هم آیفون و هم اپل واچ را شارژ کنید.

یک کابل لایتنینگ دارد و از جنس آلومینیوم است. قیمت این شارژر ساده ۵۰ دلار است و طوری طراحی شده که به راحتی حمل شود.

بند محافظتی بسیار محکم

گاهی اوقات افراد فعالیت‌هایی دارند که امکان شکنندگی اپل واچ در آن‌ها بالا است. به طور کلی، ساعت‌های اپل ظریف هستند و نباید تحت فشار یا ضرب‌دیدگی قرار بگیرند.

اگر شما هم این احساس را دارید؛ می‌توانید از این بند محافظتی بسیار محکم استفاده کنید تا تمام نگرانی‌های شما را کاهش دهد. این بند و کیس محافظتی با قیمت ۱۸ دلار برای اپل واچ‌های اندازه ۴۴ میلی‌متر طراحی شده است.

این بند علاوه بر اینکه مانع از هر گونه فشار و ضرب‌دیدگی ساعت می‌شود؛ همه کلیدها و دکمه‌های ساعت را هم در اختیار شما می‌گذارد.

کیس محافظتی

این کیس ساعت Spigen از جنس پلی اورتان ترموپلاستی با دوامی ساخته شده است تا از ساعت شما در برابر ضربه یا پرتاب محافظت کند.

این کیس حدود ۱.۲ میلی‌متر از صفحه‌نمایش را برای حفاظت بیشتر از ساعت اشغال خواهد کرد. برای اپل واچ‌های با اندازه ۴۲ میلی‌متر طراحی شده و از یک کلید توکار آلومینیومی برای کنترل ساعت سود می‌برد. قیمت این کیس ۱۳ دلار است.

محافظ صفحه‌نمایش

این محافظ صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر برای هر دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری اپل واچ ساخته شده است.

محافظ TechSkin از نمایشگر اپل واچ در برابر خراشیدگی، سوراخ شدن و نور UV محافظت می‌کند. قیمت این محافظ ۸ دلار است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5