تماشا کنید: آیپد پروهای جدید به راحتی خم می‌شوند

0

ویدیوی جدیدی از زک نلسون (JerryRigEverything) در یوتیوب نشان می‌دهد آخرین محصولات معرفی شده اپل مانند گذشته محکم و مقاوم نیستند.

آیپد پروهای جدید به راحتی خم می‌شوند، قابلیت شکستگی و آسیب‌دیدگی دارند و مستعد خط و خش هستند. قلم استایلوس این تبلت‌ها نیز از جنس پلاستیک بسیار نازک و سبکی است که با چند حرکت خرد شده و تکه تکه می‌شود.

نه تنها این ویدیو و آزمایش‌ مقاومت آیپد پروهای جدید؛ بلکه برخی گزارش‌های کاربران هم نشان می‌دهد این تبلت‌ها سریعا خم می‌شوند. کاربران گزارش دادند با کمی فشار یا قرار گرفتن آیپد در کوله‌پشتی، شاهد آسیب‌دیدگی و خم شدن آن بودند.

حتی برخی کاربران که تعدادشان کم هم نیست؛ گزارش دادند آیپد پروهای جدید در همان جعبه بسته‌بندی خود خم شده و ضربه دیده‌اند. این گزارش‌ها نشان می‌دهد تبلت‌های جدید اپل از مقاومت لازم و ایده‌آل برخوردار نیستند.

آیپد پروهای جدید گجت‌هایی گران‌قیمت هستند و خریداران انتظار دارند از کیفیت ساخت و مقاومت بالایی برخودار باشند.

به‌خصوص اینکه این تبلت‌ها برای جابه‌جایی و حمل‌ونقل طراحی شدند و طبیعی است کاربران آن‌ها را در کوله‌پشتی انداخته و در طول روز با خود حمل کنند و فشارهایی هم بر آن‌ها وارد شود.

مواظب نشستن تصادفی مادربزرگ‌تان روی آی‌پد باشید!

آیپدهای قبلی اپل هم به علت نازکی در تست‌های خمیدگی هیمشه شکست خوردند ولی آیپد پروهای جدید، همان‌طور که در ویدیوها هم نشان داده شده؛ با فشار دو انگشت دست خم شده و کاملا از هم باز می‌شود.

به نظر می‌رسد هم اپل باید سریعا این موضوع را رسیدگی کند و هم کاربران در استفاده از آیپد پروهای ۲۰۱۸ دقت بیشتری داشته باشند.

پیشنهاد می‌شود همان روز اول برای این تبلت‌ها کیس‌هایی مانند Smart Keyboard Folio یا Smart Folio خریداری شود. این کیس‌ها می‌توانند چهار گوشه آیپد پروها را محکم گرفته و از خم شدن یا آسیب‌دیدگی به علت فشار زیاد تا حدودی جلوگیری کنند.

البته، این موضوع مسئولیت اپل در ساخت این محصولات را توجیه نمی‌کند. ویدیوی زک نلسون در یوتیوب نشان می‌دهد آیپد پروهای جدید نه تنها در برابر خمیدگی؛ بلکه در برابر خراشیدگی نمایشگره، ضربه محکم ، کنده شدن درگاه‌ها و کلیدها هم چندان ایده‌آل عمل نمی‌کند.

زک نلسون در انتهای ویدیوی خود می‌گوید «اگر آیپد پرو جدید خریداری کردید؛ مواظب باشید مادربزرگ‌تان سهوی روی آن نشیند!». اگر علاقه دارید؛ می‌توانید ویدیوی تست مقاومت و خمیدگی آیپد پروی جدید اپل را در زیر مشاهده کنید:

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.