۵ ابزار دانلود ویدیوهای آنلاین از هر سایتی

0

بیش از ۷۰ درصد ترافیک اینترنت را ویدیو تشکیل می‌دهد. استریم ویدیو یک جریان غالب در سال‌های اخیر است.

یوتیوب به تنهایی بخش عظیمی از این جریان را به دوش می‌کشد. در هر دقیقه نزدیک به ۴۰۰ ساعت ویدیو روی یوتیوب آپلود می‌شود و مردم بیشتر از تلویزیون کابلی وابسته به این سایت هستند.

ده‌ها سایت استریم ویدیوی دیگر مانند Vimeo ،Dailymotion ،Metacafe ،Twitch و غیره نیز در کنار یوتیوب فعالیت می‌کنند و کاربران مشتاقانه سراغ‌شان می‌روند.

اگر حجم اینترنت شما محدود باشد؛ در بازدید ویدیوهایی که علاقه‌مند هستید به مشکل برخورد می‌کنید. یک راه‌حل این است که فقط ویدیوها را یک بار و به صورت آنلاین و در حال استریم مشاهده کنید.

اما ابزارهایی هم وجود دارد که اجازه می‌دهند یک ویدیو را در حال استریم، دانلود و روی کامپیوترتان ذخیره کنید تا در آینده مجددا بتوانید از دیدن‌اش لذت ببرید. در ادامه، می‌خواهیم ۵ ابزار دانلود ویدیوهای استریم را به شما معرفی کنیم:

Video DownloadHelper

قابل دسترسی در: فایرفاکس و کروم

سایت‌های پشتیبانی‌کننده: Udemy ،Twitter ،Lynda ،Dailymotion ،Vimeo ،Instagram ،Facebook ،YouTube و صدها سایت دیگر

یکی از ساده‌ترین و مفیدترین افزونه‌های مرورگر وبی است که می‌توانید برای دانلود ویدیوها نصب کنید.

روش استفاده از این افزونه بسیار ساده است و حتی زا ابزارهایی مانند VideoGrabby راحت نشان می‌دهد. تنها محدودیت شما این است که باید این افزونه را روی مرورگرهای کروم و فایرفاکس نصب و فیلم‌ها را در این مرورگرها مشاهده و دانلود کنید.

پس از نصب، این افزونه یک آیفون به نوار آدرس مرورگر وب شما اضافه می‌کند. هنگامی که خواستید یک ویدیوی آنلاین را تماشا کنید؛ کافی است روی این آیفون کلیک کرده تا ویدیوهای جاری در صفحه را دانلود کند.

لینک دانلود

4K Video Downloader

قابل دسترسی در: ویندوز، مک، لینوکس

سایت‌های پشتیبانی‌کننده: Dailymotion ،Vimeo ،Flickr ،Facebook ،YouTube و چندین سایت دیگر

ساده‌ترین ابزار دسکتاپی است که می‌توانید برای دانلود ویدیوهای آنلاین استفاده کنید. اگر دنبال یک نرم‌افزار بی‌دردسر هستید؛ بهتر است از این گزینه شروع کنید.

کافی است آدرس URL یک ویدیو را در 4K Video Downloader کپی کنید تا ویدیو به طور کامل روی دسکتاپ شما دانلود شود. می‌توانید لینک دانلود ویدیوها را از روی خود فیلم‌های یوتیوب یا کانال‌هایی که مشترک هستید؛ یافته و به نرم‌افزار 4K Video Downloader بدهید.

این ابزار به شما کمک می‌کند برخی فیلم‌ها را به محض انتشار به طور خودکار دانلود کنید یا زیرنویس‌ها و حاشیه‌نویس‌های فیلم هم دانلود شوند. ویدیوها را می‌توانید در رزولوشن‌های مختلفی دانلود کرد و با فرمت‌های گوناگونی مانند MP4 و MKV و FLV روی سیستم ریخت.

حتی با این ابزار می‌توانید فایل‌های صوتی با فرمت MP3 و M4A را هم دانلود کنید.

لینک دانلود

Freemake Video Downloader

قابل دسترسی در: ویندوز

سایت‌های پشتیبانی‌کننده: Dailymotion ،Vimeo ،Veoh ،Liveleak ،Facebook ،YouTube و چندین سایت دیگر

یکی از محبوب‌ترین ابزارهای دنلود ویدیو است. یک ابزار کاملا رایگان و آسان که نسبتا هم انعطاف‌پذیر است. به شما اجازه می‌دهد ویدیوها را در کیفیت‌های مختلفی دانلود یا گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشید.

متاسفانه این ابزار فقط به سیستم‌عامل ویندوز محدود شده است و از فرمت‌های AVI ،FLV ،MKV ،MP4 ،WMV پشتیبانی می‌کند. برای دانلود صدای ویدیوها می‌توانید فیلم‌ها را در فرمت MP3 دانلود کنید.

باید آدرس URL ویدیوها را به دست آورده و در این نرم‌افزار کپی کنید تا ویدیو دانلود شود.

لینک دانلود

JDownloader

قابل دسترسی در: ویندوز، مک، لینوکس

سایت‌های پشتیبانی‌کننده: تقریبا هر سایت استریم ویدیو

این ابزار تا حدودی شبیه به Freemake Video Downloader است ولی پیچیدگی‌های بیشتری دارد.

شما باید آدرس URL صفحه‌ای که ویدیو در آن است را به این نرم‌افزار بدهید. اما به جای دانلود مستقیم ویدیو؛ فهرستی از ویدیوهای موجود در URL به شما پیشنهاد می‌کند.

شما می‌توانید یکی از این ویدیوها را انتخاب کنید تا فرآیند دانلود آغاز شود. بنابراین، شما نیازی به آدرس مستقیم یک ویدیو ندارید و کافی است لینکی یا صفحه‌ای شامل لینک ویدیوی مورد نظرتان داشته باشید تا به آن برسید.

لینک دانلود

youtube-dl

قابل دسترسی در: ویندوز، مک، لینوکس

سایت‌های پشتیبانی‌کننده: Dailymotion ،Vimeo ،Metacafe ،HBO ،Facebook ،YouTube و هزاران سایت دیگر

youtube-dl یک ابزار پیشرفته برای کاربران حرفه‌ای و کاربرانی است که با محیط‌های متنی آشنا و راحت هستند.

اگر رابط‌های کاربری گرافیکی را ترجیح می‌دهید؛ بهتر است بی‌خیال youtube-dl شده و گزینه‌های پیشنهادی دیگر در این مقاله را بررسی کنید.

youtube-dl انعطاف‌پذیری هر ابزار دانلود ویدیوی آنلاین را دارد ولی دستوران آن متنی است و باید در خط فرمان انجرا شوند. باید برای کار با آن، چندین دستور متنی یاد بگیرید و البته اسناد راهنمای آن را بخوانید.

البته، یک گزینه پیشنهادی جایگزین برای آن در محیط‌های ویندوز و لینوکس، ابزار youtube-dl-gui است.

به طور کلی، این ابزار ویژگی‌هایی مانند انتخاب چند ویدیو برای دانلود، انتخاب کیفیت و حجم دانلود، محدودیت سرعت دانلود، دانلود ویدیوها به صورت دسته‌ای و نام‌گذاری خودکار فایل‌ها است.

این ابزار متنی از فرمت‌هایی مانند WEBM ،WAV ،OGG ،MP4 ،MP3 ،M4A ،FLV ،AAC و 3GP پشتیبانی می‌کند.

لینک دانلود

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده: یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد!

شاید این گفتار مشهور فرنگی‌ها که می‌گویند که یک عکس به اندازه هزار کلمه سخن می‌گوید، غلو باشد. گاهی در یک عکس فقط زیبایی می‌بینیم. گاهی هم داخل آن چیزی نیست. بدتر از همه، گاهی چون یک عکس برش محدودی از زمان و مکان است، به نوعی حاوی دروغ است…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

تصور دهشت نبرد «واترلو» با هوش مصنوعی میدجرنی

نبرد واترلو، که در ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵ رخ داد، یک درگیری نظامی مهم در طول جنگ‌های ناپلئون بود. این جنگ بین ارتش فرانسه به رهبری امپراتور ناپلئون بناپارت و اتحادی از نیرو‌های بریتانیایی، هلندی و پروس به فرماندهی دوک ولینگتون و فیلد مارشال گبهارد…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.