می‌خواهید برنده شوید؟ یک ماه انار نخورید

0

رپورتاژ

آذر امسال هم یک رقابت هیجان‌انگیز بین شهروندان شهر فافا در جریان است. همین که در فروشگاه اینترنتی شهر فافا عضو شده باشید یک شهروند محسوب می‌شوید. هر کدام از شهروندان این شانس را دارند که برنده‌ی جشنواره‌ی صد دانه یاقوت فروشگاه اینترنتی شهر فافا باشند. فقط کافیست یک ماه انار نخورید. می‌خواهید بدانید انار نخوردن چه ربطی به برنده شدن دارد؟ یک راهش این است که از برنده‌ی جشنواره‌ی صد دانه یاقوت سال گذشته بپرسید، اما از آنجا که آقای برنده حتما الان نشسته و در فکر فرو رفته که امسال چطور برای شب یلدا به اندازه‌ی کافی انار جمع کند پاسخ سوال‌تان را ما می‌دهیم.

شاید درباره‌ی اولین جشنواره‌ی صد دانه یاقوت شهر فافا شنیده باشید. آذر امسال دومین جشنواره‌ با جایزه‌های بیشتر برگزار می‌شود. در این جشنواره که از ۱ تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود، شهروندان شهر فافا با فعالیت‌های مختلف مثل ثبت تجربه‌های خریدشان، معرفی به دوستان و … می‌توانند یاقوت جایزه بگیرند. همچنین با هر خریدی که از فروشگاه می‌کنند تعدادی یاقوت برنده می‌شوند. در طول این یک ماه، شرکت کنندگان در جشنواره برای جمع کردن تعداد بیشتر یاقوت‌ها با هم رقابت می‌کنند.

میدانیم که هر صد دانه یاقوت تبدیل به یک انار می‌شود.

 با انارهایتان چه‌کار کنید؟

شما می‌توانید با انارهایی که جمع کرده‌اید از فروشگاه اینترنتی شهر فافا خرید کنید. اما این همه‌ی کاری نیست که می‌توانید با انارهایتان انجام بدهید. برای این که با سایر شرکت کنندگان رقابت کنید باید انارهایتان را جمع کنید تا در پایان جشنواره بیشترین امتیاز را داشته باشید. برای همین است که می‌گوییم یک ماه انار نخورید تا برنده باشید، چرا که اگر انارهایتان را برای خرید کالا خرج کنید دیگر نمی‌توانید آن‌ها را برای قرار گرفتن در میان رتبه‌های برتر به کار بگیرید.

فروشگاه اینترنتی فافا گجتهای الکترونیکی متعددی را به فروش میرساند که از جمله‌ی آنها باید به لپ تاپ، تبلت، گوشیهای هوشمند، لوازم بازی، تجهیزات شبکه و رایانه و قطعات کامپیوتری در کنار لوازم صوت و تصویر اشاره کرد.

می‌خواهید بیشتر درباره‌ی جشنواره بدانید؟ وارد صفحه‌ی دومین جشنوارهی صد دانه یاقوت شهر فافا بشوید و برای یک ماه رقابت هیجان انگیز آماده شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5