نگاهی به امکانات و قابلیت‌های ویرایشگر حرفه‌ای فیلم KineMaster روی اندروید و iOS

1

احتمالا شما هم نرم‌افزارهای زیادی برای ویرایش فیلم و ویدیو روی موبایل آزمایش کردید و هیچ‌کدام آن‌ها نتوانستند خواسته شما را برآورده کنند.

کافی است بخواهید کمی بیشتر از یک برش و صداگذاری با یک فایل ویدیویی کار کنید تا به محدودیت‌های آن‌ها پی ببرید.

امروز می‌خواهیم یک اپلیکیشن ویرایش ویدیو برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS به شما معرفی کنیم تا همانند یک ویرایشگر و تدوین‌گر حرفه‌ای بتوانید فایل‌های ویدیویی خود را بسازید.

KineMaster اپلیکیشنی است که در هر فهرست پیشنهادی نرم‌افزارهای حرفه‌ای ویرایش ویدیو مشاهده می‌کنید. این اپلیکیشن روی اندروید و گوگل‌پلی به تنهایی بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است.

 

این اپلیکیشن از انواع فرمت‌ها و رزولوشن‌ها شامل 4K و 1440P و 1080P و 720P پشتیبانی می‌کند. امکان نصب آن روی دستگاه‌های مجهز به اندروید ۴.۲ به بالا و همین‌طور iOS 9.3 به بالا و دستگاه‌های ۶۴ بیتی وجود دارد.

این اپلیکیشن در نسخه معمولی رایگان است ولی برای دسترسی به تنظیمات و ابزارهای پیشرفته آن باید هزینه ماهیانه یا سالیانه‌ای پرداخت کنید. هزینه ماهیانه آن برای دریافت نسخه کامل ۴.۳۹ دلار و در سال ۳۵.۱۹ دلار است.

در اپلیکیشن کامل KineMaster می‌توانید واترمارک این شرکت را روی ویدیوها حذف کنید؛ به برخی فایل‌ها و امکانات کتابخانه‌ای این نرم‌افزار مانند انواع فونت‌ها، صداها، افکت‌ها و استیکرها دسترسی پیدا و تنظیمات پیشرفته‌ای را استفاده کرد.

ویرایشگر فیلم دسکتاپ روی موبایل

برای شروع می‌توانید یک ویدیو یا پروژه آماده را باز کرده و شروع به ویرایش آن کنید یا اینکه از ابتدا یک فایل ویدیویی ساده ایجاد کرده و بعد تصاویر و صداها به پروژه اضافه شوند.

رابط کاربری نرم‌افزار KineMaster بسیار ساده و واضح است. تمام ویژگی‌های این نرم‌افزار در همان نمای اول پیش‌روی شما قرار دارد و متوجه می‌شوید برای هر کاری از کدام گزینه باید استفاده کرد.

رابط کاربری این نرم‌افزار موبایل بیشتر شبیه به یک برنامه دسکتاپ است که می‌تواند هم امتیازی خوب و هم بد باشد.

خوب از این نظر که می‌توانید از یک ویرایشگر حرفه‌ای ویدیو و براساس مدل لایه‌بندی روی یک اسمارت‌فون استفاده کنید. بد هم به این خاطر که نمایشگر و فضای شما کوچک و محدود است.

ویرایش ویدیوها و ساخت پروژه‌ها در KineMaster همانند حرفه‌ای‌ترین ویرایشگرهای ویدیو است. شما می‌توانید هر چیزی (متن، تصویر، صدا، موسیقی، افکت، استیکر و واترمارک) را به صورت یک لایه روی پروژه قرار دهید. بعد این لایه‌ها را مرتب‌سازی کرده، عقب و جلو ببرید، اضافه و حذف کنید و همه‌چیز را تحت کنترل خود داشته باشید.

متن‌ها به سادگی قابل تغییر اندازه، تغییر رنگ و موقعیت هستند. به راحتی می‌توانید یک متن را با فونت و رنگ و اندازه دلخواه ساخته و به ویدیو اضافه کنید.

لایه‌ها و المان‌های مختلف اضافه شده به صورت رنگی و از هم مجزا نمایش داده می‌شوند تا کاربر بتواند سریع‌تر هریک را انتخاب و کنترل کند.

ده‌ها فیلتر رنگی نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا بتواند روی ویدیوها اعمال کرده و روشنایی، کنتراست، ترکیب رنگ و سوژه‌ها را تنظیم کند.

ویرایشگر حرفه‌ای برای بلاگرها

با ضربان انگشت به سرعت می‌توانید میان لایه‌ها و مدیاهای مختلف حرکت کنید و پروژه خود را پیش ببرید. ده‌ها تمپلت آماده در این نرم‌افزار ارایه شده است تا سریعا بتوان ویدیوها را ویرایش و به شکل دلخواه تغییر داد.

در بخش Assets این نرم‌افزار که فقط در نسخه اشتراکی قابل استفاده است؛ مجموعه وسیعی از افکت‌ها، تمپلت‌ها، فونت‌ها و موسیقی‌ها آماده به کار فراهم شده است تا کاربران در کمترین زمان ممکن بتوانند ویدیوهای خود را آماده کنند.

اضافه کردن این المان‌ها به پروژه، یک جعبه‌ابزار کامل برای ویرایش ویدیوها می‌سازد.

دیگر ویژگی جذاب نرم‌افزار KineMaster، آپلود و اشتراک‌گذاری سریع ویدیوها در فرمت 4K روی حساب کاربری یوتیوب است. این ویژگی، اپ KineMaster را به یک ایستگاه کاری برای بلاگرها و یک پلتفرم حرفه‌ای برای یوتیوب‌بازها تبدیل می‌کند.

Chroma Key قابلیتی است که اجازه می‌دهد دو لایه مختلف (برای مثال دو کلیپ ویدیویی با دو عکس شروع مجزا) را با هم ترکیب کنید ولی شفافیت یک لایه را بیشتر کرده تا در بالای صفحه نمایش داده شود.

Chroma Key برای ضبط ویدیوهایی با پس‌زمینه‌های رنگی و ترکیب با ویدیوهایی دیگر بسیار مفید خواهد بود. قابلیتی حرفه‌ای که فیلم‌سازها از آن برای ساخت جلوه‌های ویژه استفاده می‌کنند.

شما می‌توانید هر آهنگ و صدا پس‌زمینه‌ای را به پروژه‌ها اضافه کنید و حتی با اضافه کردن این آهنگ‌ها به کتابخانه KineMaster، کسب درآمد داشته باشید.

همان‌طور که گفتیم؛ نرم‌افزار ویرایش فیلم حرفه‌ای KineMaster برای هر دو پلتفرم موبایل اندروید و iOS عرضه شده و از گوگل‌پلی و اپ‌استور به رایگان قابل دانلود است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…

اگر سلبریتی‌های کنونی در دوران ویکتوریایی می‌زیستند …

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.اما…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. azam می گوید

    چرا نسخه ای که من نصب دارم گزینه revers رو نداره. خای حذف میکنم مجدد نصب میکنم بازم نداره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5