ابزاری مفید برای مدیران و پرسنل آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های آزمایشگاهی

0

رپورتاژ

لب‌مدیا چیست؟

تارنمای لب‌مدیا برای سه گروه متمایز قابل‌استفاده است:

1–  مدیران آزمایشگاه‌ها:

مدیران آزمایشگاه‌ها باید اقلام متعددی را اعم از تجهیزات و یا کیت و مواد مصرفی خریداری نمایند که این کار با دشواری‌های خاص خود همراه است. فرآیند انتخاب و خرید در ذات خود چالش‌برانگیز است و در شرایط فعلی که به لحاظ فشار تعرفه و مسائل اقتصادی وضع پیچیده‌تر شده این چالش بیشتر نمود می‌یابد. از ویژگی‌های اوضاع فعلی این است که کیت یا تجهیزاتی که به خرید آن عادت داشتیم ممکن است در بازار نباشد و لذا باید به فکر کالای جایگزین بود. به خاطر سپردن خصوصیات و قیمت اقلام متعدد کاری دشوار است اما لب‌مدیا این امکان را فراهم می‌سازد تا بتوانید تجهیزات یا کیت‌های موجود در بازار را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و در کنار هم ببینید و آن‌ها را باهم مقایسه کنید ازآنجاکه این فهرست به‌طور برخط به‌روز می‌شود لذا از موجود بودن آن‌ها مطمئن خواهید بود.

گاهی این‌طور است که حوصله گشتن و یافتن کالای موردنظر خود را ندارید برای این موضوع هم راهکاری داریم، به سهولت و در عرض یک دقیقه می‌توانید نیاز خود را به کیت یا تجهیز خاصی به اطلاع تأمین‌کنندگان برسانید تا آن‌ها با شما تماس بگیرند.

اگر در انبارتان وسیله یا کالای مازادی دارید که از آن استفاده نمی‌کنید آن را هم می‌توانید در معرض دید طالبین قرار دهید و به فروش برسانید. گاهی ممکن است نیاز فوری به مسئول فنی یا پرسنل داشته باشید، با مراجعه به لب‌مدیا می‌توانید از وجود داوطلبین مرتبط مطلع شوید و یا این‌که نیاز خود را اعلام نمایید تا افراد ذی‌ربط با شما تماس بگیرند. ضمناً اگر نام و شماره تلفن شرکت‌های آزمایشگاهی یا برند محصولات آن‌ها را فراموش کرده‌اید بازهم می‌توانید آن‌ها را در لب‌مدیا بیابید. علاوه بر موارد فوق مقالات مرتبط با انتخاب و خرید تجهیزات آزمایشگاهی را در کنار سایر مقالات و مطالب مفید می‌توانید در قسمت بلاگ سایت مطالعه کنید

2شرکت‌های آزمایشگاهی

برای شرکت‌های آزمایشگاهی این امکان وجود دارد که محصولات خود را همراه با عکس و در صورت تمایل قیمت و سایر مشخصات معرفی نمایند و یا از نیاز و درخواست آزمایشگاه‌ها مطلع شوند.

3پرسنل جویای کار در آزمایشگاه

این افراد هم می‌توانید از موارد استخدامی مطلع شوند یا اینکه آمادگی خود را برای کار در آزمایشگاه اعلام نمایند.

 نکته پایانی این‌که خدمات لب‌مدیا رایگان می‌باشد. آپ آندروید قابل دانلود بوده و آپ iOS دست آماده‌سازی است. 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.