بهترین اپلیکیشن‌های iOS در سال ۲۰۱۸ از نظر سایت Cultofmac

0

تا کنون، تقریبا ۲ میلیون اپلیکیشن برای iOS عرضه شده است. ۱۰ سال از راه‌اندازی اپ‌استور اپل می‌گذرد ولی هنوز توسعه‌دهنده‌های برنامه‌های موبایل تلاش می‌کنند عناوین منحصربه‌فرد و جذابی برای کاربران طراحی و منتشر کنند.

اپ‌استور سالی موفق را پشت سر گذاشته است و اپل تا کنون نزدیک به ۱۰۰ میلیارد دلار به توسعه‌دهنده‌های اپلیکیشن برای iOS پرداخته است. رکوردی که تا کنون در اپ‌استور سابقه نداشته است.

این اتفاق باعث تمرکز بیشتر توسعه‌دهنده‌ها روی اپ‌استور می‌شود و از سوی دیگر باعث خوشحالی کاربران آیفون و آیپد است.

سایت cultofmac خلاصه‌ای از بررسی‌های خود روی اپلیکیشن‌های iOS منتشر شده در سال ۲۰۱۸ داشته و فهرستی از بهترین‌های آن‌ها انتخاب کرده است. این اپلیکیشن‌ها فقط برای پلتفرم iOS عرضه شده‌اند و در اندروید یافت نمی‌شوند.

در این فهرست می‌توانید اپلیکیشن‌هایی برای عکاسی، ویرایش متن، ابزارهای کاربردی، مدیریت تبلیغات و موضوع‌های جالب دیگر پیدا کنید:

Drafts 5: یک ویرایشگر متن با بی‌نهایت ویژگی

قیمت: رایگان

لینک دانلود از اپ‌استور

همیشه اپلیکیشن Drafts یکی از بهترین ویرایشگرهای متن بوده ولی نسخه آخر این برنامه که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده؛ به شما توانایی‌هایی منحصربه‌فرد می‌دهد تا هر متنی را در آن ویراش کنید.

Drafts می‌تواند یک دفترچه یادداشت شخصی و دستی برای شما باشد تا هر چیزی را سریعا در آن یادداشت و ذخیره کنید.

بدون اینکه حواس‌تان پرت شود؛ می‌توانید یادداشت‌های خود را انجام داده و سراغ کارهای دیگری بروید. با Drafts می‌توانید رمان بنویسید، فهرست کارهای شخصی و اداری روزانه خود را داشته باشید و نامه‌ها یا ایمیل‌های خود را سریعا بنویسید.

نسخه استاندارد Drafts رایگان است ولی برای دریافت نسخه Drafts Pro باید ۱.۹۹ دلار در ماه یا ۱۹.۹۹ دلار در سال بپردازید.

Agenda: یک روش ساده برای برنامه‌ریزی و مستندسازی پروژه

قیمت: رایگان

لینک دانلود از اپ‌استور

این اپلیکیشن یک رویکرد و روش جدید دز یادداشت‌برداری روزانه و برنامه‌ریزی کارها است.

یادداشت‌های شما را براساس جدول‌های زمانی و روزهای تقویم مرتب‌سازی می‌کند. بهترین ابزار برای یک دانش‌آموز مدرسه‌ای تا یک مدیر کسب‌وکار و پروژه است.

اگر جزو افرادی هستید که باید دایما کارهای خود را یادداشت‌برداری کنید یا در تقویم ثبت کنید تا یادآوری شوند؛ برنامه Agenda را نصب کنید.

باز هم نسخه استاندارد این اپلیکیشن رایگان است و به اندازه‌ای ویژگی و امکانات دارد که برای غالب کاربران کفایت می‌کند.

Shortcuts: ساده‌تر کردن انجام هر کاری

قیمت: رایگان

لینک دانلود از اپ‌استور

Shortcuts واقعا زندگی شما را راحت‌تر و ساده‌تر می‌کند و پس از مدتی تعجب خواهید کرد چگونه بدون آن زندگی می‌کنید.

این اپلیکیشن توسط خود شرکت اپل ساخته شده است و برخی عملیات‌ها و کارها در iOS را برای شما خودکارسازی می‌کند.

شما با Shortcuts می‌توانید سریعا از یک عکس فایل گیف بسازید؛ از یوتیوب ویدیو دانلود کنید؛ فریم‌های زیبایی به اسکرین‌شات‌ها بیفزایید و با یک ضربه پلی‌لیست‌های دلخواه خود را اجرا کنید.

امکانات این اپ بی‌پایان هستند. یاد می‌گیرید خودتان میانبر بسازید یا یکی از صدها میانبر ساخته شده توسط کاربران دیگر را دانلود کنید.

1Blocker X: نمی‌توانید از سافاری بدون این استفاده کنید

قیمت: ۴.۹۹ دلار

لینک دانلود از اپ‌استور

هیچ‌کس از آگهی‌ها و تبلیغات‌های زیاد وب‌سایت‌ها خوشش نمی‌آید. بسیاری از ما سراغ بازدید برخی سایت‌ها به خاطر تبلیغات زیادشان نمی‌رویم.

ولی اگر اپلیکیشن مسدودکننده تبلیغات 1Blocker X را نصب کنید؛ وب‌گردی به یک باره شیرین‌تر و سریع‌تر می‌شود. چون به شما اجازه می‌دهد همه‌چیز را در مرورگر سافاری کنترل کنید.

1Blocker X به شما اجازه می‌دهد تبلیغات را به طور کامل از بین ببرید؛ حریم خصوصی خود را از طریق فیلترهای مختلف حفظ کنید و از درخواست‌های اشتراک فراری باشید.

Affinity Designer: غیرممکن‌ها را طراحی کنید

قیمت: ۱۵.۹۹ دلار

لینک دانلود از اپ‌استور

شرکت Serif با عرضه اپلیکیشن Affinity Photo برای iOS در سال گذشته، معروف شد و در سال ۲۰۱۸ کار خود را با عرضه اپ Affinity Designer تکمیل کرد. به جرات می‌توان گفت بهترین اپلیکیشن طراحی گرافیک روی آیپد است.

Affinity Photo با صدها ابزار حرفه‌ای برای طراحان با تجربه و کارکشته مناسب است ولی Affinity Designer به شما در ساخت پروژه‌هایی کوچک و روزمره کمک می‌کند. شما می‌توانید هر چیزی از پوستر و لوگو تا صحنه‌های کمیک و تصاویر حرفه‌ای بسازید.

از مداد اپل پشتیبانی می‌کند؛ با انواع آیپدها از جمله آیپد پروها سازگار است و انواع فرمت فایل‌های تصویری را به شما می‌دهد.

Castro 3: ایده‌آل معتادان پادکست

قیمت: رایگان

لینک دانلود از اپ‌استور

معتادان پاکست برنامه‌ای بهتر از خود پخش‌کننده پادکست اپل پیدا نخواهند کرد ولی اکنون زمان به‌روزرسانی به Castro است.

یک اپلیکیشن ایده‌آل برای گوش دادن به انواع پادکست‌ها بدون دانستن از دادن فایل‌ها یا محلی که تا آن‌جا گوش کردید.

این اپلیکیشن به سه بخش تقسیم می‌شود. در بخش Inbox شما می‌توانید پادکست‌های جدیدی براساس علاقه خودتان پیدا کنید. در بخش Queue می‌توانید پادکست‌هایی که در آینده نزدیک می‌خواهید گوش دهید؛ را سازمان‌دهی کنید.

بخش Archive نیز آرشیویی از پادکست‌های شنیده شده را نمایش می‌دهد. شما می‌توایند مشترک برخی پادکست‌ها شوید یا تنظیمات برنامه را برای راحتی بیشتر تغییر دهید. حالت شب دارد و از اپل واچ و CarPlay پشتیبانی می‌کند.

Darkroom: از خود در اتاق تاریک عکس بگیرید

قیمت: رایگان

لینک دانلود از اپ‌استور

سرانجام، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در آیفون با آیپد سازگار شد. اپ Darkroom همه ابزارهای لازم برای ساختن یک عکس فوق‌العاده را دارد.

به محض اینکه برنامه Darkroom را باز کنید؛ تمام عکس‌های شما در این برنامه آماده به کار هستند و یک همگام‌سازی بالایی میان Darkroom و دستگاه iOS وجود دارد.

از طیف گسترده‌ای از فرمت‌ها پشتیبانی می‌شود. از جمله می‌توانید با تصاویر RAW و Live کار کنید. می‌توانید تصاویر غیرفشرده‌ای با فرمت TIFF و PNG براساس نیاز خود بسازید و داشته باشید.

به شما اجازه می‌دهد فیلترهای خودتان را داشته باشید یا بسازید. تصاویر را به صورت دسته‌ای پردازش کنید و از ابزارهای رنگی سود ببرید.

Focos: ضروری برای آیفون‌های دو لنزی

قیمت: رایگان

لینک دانلود از اپ‌استور

شاید بهتر باشد پیش از ویرایش تصاویر خود با نرم‌افزار Darkroom، آن‌ها را با اپلیکیشن Focos ثبت کرده باشید.

اپی که اجازه می‌دهد تصاویری با کیفیت دوربین‌های DSLR بگیرید و مبتنی بر آیفون‌های دو دوربینی است. Focos یک تصویربرداری سه بعدی با روشنایی هوشمند را به نمایش می‌گذارد تا شما تصاویری پرتره با عمق و ترکیب رنگ مناسب بگیرید.

به شما امکان عکس‌برداری بوکه را می‌دهد و دیافراگم دوربین به حدی بزرگ می‌شود تا باور کنید یک دوربین DSLR در دست گرفتید.

شما می‌توانید تصاویر پرتره‌ای که قبلا عکس‌برداری شده‌اند را دوباره وارد این برنامه کرده و ازشان عکس بگیرید. یکی از بهترین اپ‌های iOS برای عکس‌برداری پرتره است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن کتاب‌هایی که با سلیقه شما جور هستند

آیا می‌خواهید از مطالعه کتاب لذت ببرید؟ در اینجا سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کتاب‌هایی خوبی بر مبنای مطالعات لذت‌بخش قبلی به شما توصیه می‌کنند.هیچ چیز دلهره آورتر از رفتن به یک کتابفروشی بدون فهرست خرید نیست. شما کلی وقت…

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!مجموعه‌ای از عکس‌هایی که…

دو اینفلوئنسر سفر در واقع با یک تلویزیون ساده، سفر جعل می‌کردند و هیچ خبری از عکس واقعی در محیط…

دو عکاس به نام مانوئل بختر و و مانوئل رومز رام تصاویر خیره کننده‌ای خلق کردند که آنها را در حال پیاده‌روی در برف، کمپینگ در کوه‌ها و پرواز با هواپیما به سوی مقصدی دور نشان می‌دهد. اما در واقع آنها از در هنگام ثبت همه این عکس‌ها از اتاق…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.