تفاوت سری ایکس اپل را بشناسید

0

رپورتاژ

مراسم رونمایی از هر سه گوشی  اپلx امسال در ماه شهریور برگزار شد. مراسمی که در آن همه علاقمندان آیفون با دکمه هوم خداحافظی و با ویژگی جدیدی به نام فیس‌آی‌دی آشنا شدند تا دیگر مشکل باز کردن قفل گوشی را حل کنند. اگرچه نام‌های شبیه به هم این سه گوشی باعث شده که در تشخیص آنها کمی گیج شویم اما  برای راهنمایی می‌توان این سر نخ را داد که آیفون چند سال است که سری s یک مدل را کمی بعد از مدل اولیه به بازار می‌دهد. در نتیجه  xr  زودتر و Xs به بازار راه یافت و xs  موبایل به‌روزتری است. با گزارش زیر می‌توان تصمیم گرفت که اگر فردی برای خرید موبایل اپل هیچ محدودیت مالی نداشته باشد، کدام مدل را ترجیح می‌دهد؟

مدل XR  با تنوع رنگی بسیار زیادی به بازار آمده است. رنگ سفید آن شفاف‌تر و رنگ سیاه آن هم براق‌تر از قبلی‌هاست. یک رنگ هلویی هم در این گروه موجود است که در دل خیلی از افراد نشسته؛ اما در عین حال آیفون نتوانسته از رنگ قرمز آن بگذرد. رنگی که جلایی به آیفون داده است. این مدل به خاطر قیمت پایین‌ترش دوست جیب شماست. مثل بقیه مدل‌ها در سه حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با قیمتی بین ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان عرضه شده اما دیگر از جنس آلومینیوم نیست. چیزی که کاربران آیفون مدت‌هاست نارضایتی خود را از آن اعلام ‌کردند همین بدنه آلومینیومی بود که حالا در xs  و xs max  تغییر کرده است.  تصاویر  XR  برخلاف دو مدل دیگر HDR نیست. این یعنی شفافیت تصویری مدل‌های جدیدتر را در  XR  پیدا نمی‌کنید. همچنین دوربین‌های دو مدل جدید دو لنز واید و تله‌فوتو دارند که تصویربرداری در شب را راحت‌تر کرده‌اند اما دوربین  XR  هنوز مانند موبایل‌های آیفون ۷ یک لنز معمولی ۱۲ پیکسلی است. البته دوربین جلوی این سه گوشی هیچ تفاوتی با هم ندارد.

لمس سه‌بعدی هم امکان دیگری است که  XR  از آن بهره نبرده. به خاطر تفاوت اندازه  XR  کمی سنگین‌تر از دیگری شده است. هر سه مدل شارژر بدون سیم و سی‌پی‌یو برابری دارند اما مقاومت  XR  در برابر آب پایین‌تر است. یکی از شباهت‌های هر سه هم این بوده که با خرید موبایل اپل در سری ایکس متوجه جای خالی هدفون‌های قدیمی می‌شوید. هدفونی که این شرکت به ما می‌دهد هیچ‌جای دیگری به درد نمی‌خورد. چرا که جک آن را باید در قسمت شارژ گوشی وارد کرد. اپل  XR  شاید در برابر  XS  ضعف‌هایی داشته باشد اما قطعا به خاطر تقویت باتری‌ها هم که شده یک قدم رو به جلو در مقایسه با آیفون ۸ بوده. چراکه باتری این گوشی می‌تواند یک ساعت و نیم بیشتر از آیفون ۸ دوام بیاورد.

 XS ، دردانه جدید بازار موبایل

برای آنهایی که عادت دارند با مد روز پیش بروند آیفون  XS  گوشی به روزتری است که آبان ماه به بازار عرضه شد. این گوشی از آیفون ۸ بلندتر و نازک‌تر است. داشتن دو دوربین به گوشی کمک کرده که دو برابر بیشتر قدرت زوم کردن داشته باشد. تنوع رنگی این مدل به همان سه رنگ اصلی طلایی، سیاه و نقره‌ای محدود می‌شود.  XS  اگر تا ارتفاع دومتری در آب بیفتد با مشکلی روبرو نمی‌شود. در صورتی که  XR  فقط یک متر آب را تحمل می‌کند.

XS  مکس، بزرگ‌تر و گران‌تر از دیگران است و به غیر از این ویژگی تفاوت دیگری بین ایکس‌آر و ایکس اس مکس وجود ندارد. یک مدل xs  با ۶۴ گیگابایت حافظه  ۱۶ میلیون تومان و ۲۵۶ گیگابایتی آن  ۱۸ میلیون تومان قیمت دارد. برای خرید موبایل اپل ایکس اس مکس هم بر اساس حافظه آن باید بین ۱۷ تا ۲۲ میلیون تومان هزینه کرد.

 

منبع : ویرلن

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5