مایکروسافت خبرخوان شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی Hummingbird را منتشر کرد

0

در سال‌های اخیر شرکت‌های بزرگی اپلیکیشن خبرخوان منتشر کردند. از گوگل نیوز تا اپل نیوز و فلیپ‌بورد شاهد خبرخوان‌هایی قدرتمند در بازار بودیم.

البته، همیشه این خبرخوان‌ها مفید و موثر نبودند و نتوانستند نظر کاربران را به سوی خود جلب کنند. خبرخوان‌ها سعی می‌کنند اخبار و محتوای سفارشی و مطابق با سلایق کاربر در سراسر جهان را یافته و به او نمایش دهند.

اکنون، نوت به شرکت مایکروسافت رسیده است تا با اپلیکیشن جدید Hummingbird وارد بازار خبرخوان‌ها شود و بخواهد اولین تجربه خود در این زمینه را به نمایش بگذارد.

به نظر می‌رسد فعلا اپلیکیشن Hummingbird برای کاربران کشور ایالات متحده عرضه شده است و حداقل در چند کشور قابل نصب و استفاده نیست. البته، می‌توانید فایل APK این اپ را از روی سایت‌های ناشر APK برنامه‌ها دریافت و نصب کنید.

برای استفاده و ورود به این اپلیکیشن نیاز به حساب کاربری مایکروسافت یا لینکدین دارید. البته، می‌توانید بدون لاگین کردن هم از این اپلیکیشن استفاده کنید ولی خدمات محدودتری دریافت خواهید کرد.

خبرخوانی به سبک مایکروسافت

در صفحه اصلی از شما درخواست می‌شود «Mix» اختصاصی خود را تنظیم کنید. یعنی باید فهرستی از مهم‌ترین عناوین و موضوع‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید را انتخاب کنید. برخلاف گوگل نیوز، شما نمی‌توانید روی موضوع‌هایی مانند یک تیم ورزشی، ورزشکار و بازیگر مشهور یا شرکتی تمرکز کنید.

در عوض، می‌توانید دسته‌هایی مانند NBA یا Celebrities را انتخاب کنید. همین‌طور، مثلا اگر فردی به آشپزی علاقه دارد باید دسته Cooking یا مسافرات با خودرو را می‌پسندد؛ گزینه Road Rrips را بزند.

هنگامی که وضوع‌های مورد علاقه شما انتخاب و تنظیم می‌شوند؛ محتوا و اخبار مورد علاقه شما در صفحه اصلی اپلیکیشن به نمایش درمی‌آیند.

شما می‌توانید این اخبار و مطالب را با ضربه روی آن‌ها ذخیره کرده یا با دیگران به اشتراک بگذارید. همین‌طور، با ضربه زدن روی یک مطلب می‌توان آن را در سایت و منبع اصلی مطالعه کرد.

گزینه «Search» یک میانبر به موضوع‌های عمومی است و گزینه «Me» شما را به عناوینی که ذخیره کردید یا قبلا مورد بازدید قرار دادید؛ می‌رساند. برای استفاده از بخش «Me» حتما باید به اپلیکیشن Hummingbird لاگین کرده باشید.

خوش‌بختانه، مایکروسافت گزینه‌هایی برای پاک کردن تاریخچه مشاهده اخبار یا حذف ویدیوها و گیف‌ها به طور خودکار در اختیار کاربران قرار داده است.

مایکروسافت می‌گوید Hummingbird به مرور زمان هوشمندتر و کارآمدتر می‌شود. مانند هر اپلیکیشن هوش مصنوعی دیگر، کاربر هرچه بیشتر با این خبرخوان کار کند؛ اخبار و محتواهای بهتری بازدید خواهد کرد.

هنوز ابهام زیادی درباره Hummingbird وجود دارد و اهداف مایکروسافت از انتشار این خبرخوان آن هم در برخی کشورهای خاص مشخص نیست ولی می‌تواند یک تجربه کاربری مفید برای کاربران باشد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5