اپل‌دوستان از نمایشگاه CES 2019 چه انتظاری دارند: سلامتی و تناسب اندام، آیپد USB-C، هوم‌کیت و صدها اکسسوری دیگر

0

تا ۳ روز دیگر بزرگ‌ترین نمایشگاه محصولات مصرفی دنیا در شهر لاس‌وگاس باز می‌شود. در سال ۲۰۱۹ از این نمایشگاه چه انتظاری داریم؟ اپل‌دوستان و کاربران محصولات اپل دنبال چه خبرها و محصولاتی در این نمایشگاه باشند؟

در سال ۲۰۱۸، شاهد انواع اکسسوری‌ها برای خانه‌های هوشمند و بلندگوهای سخن‌گوی متصل به اینترنت بودیم. اما اپل در سال ۲۰۱۸، نقاط عطف بزرگی را پشت‌سر گذاشت و چندین محصول انقلابی در رده‌های مختلف عرضه کرده که موجب می‌شوند در CES 2019 حضوری غیرمستقیم ولی پررنگ داشته باشند.

در ادامه، انتظارات خودمان از این نمایشگاه را فهرست کردیم. اگرچه اپل در CES نیست ولی تجهیزات جانبی او در هر غرفه وس لانی خودنمایی خواهند کرد.

اکسسوری‌های آیپد و USB-C

در حالی‌که کامپیوترهای مک اپل سال‌ها است از درگاه USB-C سود می‌برند ولی اولین نمایشگاه CES است که در آن شاهد آیپد پرو USB-C هستیم و دیگر خبری از کانکتور Lightning نیست.

بنابراین، انتظار داریم شاهد موج جدیدی از تجهیزات جانبی مبتنی بر درگاه USB-C برای افزایش قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آیپد پروهای جدید اپل باشیم.

این تجهیزات جانبی می‌توانند هاب، شارژر، صفحه‌کلید، مانیتور، و ارتباطات بی‌سیم باشند. چون بازار آیپدهای اپل بسیار بزرگ‌تر از مک‌بوک‌ها است؛ اکسسوری USB-C آیپد پرو سریع‌تر از آن‌ها وارد بازار خواهند شد و به دست مشتری می‌رسد.

اکسسوری مک‌های پرو

اپل در سال پیش، مدل جدیدی از iMac Pro و همین‌طور Mac mini را روانه بازار کرد. حالا، در سال ۲۰۱۹ انتظار می‌رفت فضا و بازار بالغی پیرامون این دستگاه شکل گرفته باشد.

پردازنده‌های گرافیکی (GPU) اکسترنال به عنوان افزونه‌هایی وارد بازار می‌شوند تا قدرت گرافیکی این دستگاه‌ها برای اجرای ویدیوها و بازی‌ها را افزایش دهند.

افزون بر این، لوازم جانبی بیشتری مبتنی بر مک او اس رونمایی خواهد شد. برای نمونه، شرکت سازنده سخت‌افزارهای OWC در هفته جاری شرکت سازنده اکسسوری Akitio را خرید تا بخش بزرگ‌تری از بازار را به دست بیاورد.

خانه هوشمند

دستگاه‌های خانگی متصل به اینترنت دوباره CES را تسخیر می‌کنند اما هنوز پشتیبانی از HomeKit یک تضمین برای آن‌ها است.

اکسسوری و تجهیزات هوشمند زیادی برای خانه‌های هوشمند ساخته و عرضه می‌شود ولی تا از پلتفرم هوم‌کیت پشتیبانی نکنند؛ در بازار با موفقیت و فروش روبرو نخواهند شد.

هنوز شبکه تجهیزات خانه‌های هوشمند بسیار گیج‌کننده است چون سیستم‌ها و استانداردهای گوناگونی در بازار وجود دارد و مسئله یکپارچگی آن‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد.

پلتفرم هوم‌کیت می‌تواند این پیام را به مصرف‌کنندگان بدهد که می‌توانند یک سیستم و شبکه متصل یکپارچه با تجهیزات جدید پیکربندی و راه‌اندازی کنند.

رقابت ایرپاد و ایرپاور

در نمایشگاه CES سال گذشته، هنوز اپل بلندگوی هوم‌پاد را معرفی نکرده بود. بسیاری از تجهیزات جانبی اپل پیرامون بلندگوها بود ولی اکنون هوم‌پاد معرفی شده است و شاهد شارژر بی‌سیم هوم‌پاور و هدفون ایرپاد با کیس شارژ بی‌سیم هستیم.

پس، دور از انتظار نیست که شاهد یک رقابت سخت میان شرکت‌های ثالث برای تکمیل این اکوسیستم باشیم. این شرکت‌ها سعی می‌کنند کاستی و گمشده‌های مردم را یافته و طراحی کنند.

پدهای شارژ بی‌سیم و هدست‌های مبتنی بر Bluetooth Qi در هر غرفه‌ای دیده می‌شود. حتی پیش از شروع نمایشگاه CES 2019، شاهد راه‌کارهای شارژ بی‌سیم شرکت‌هایی مانند SliQ و Bang & Olufsen بودیم.

شرکت‌هایی مانند بلکین نیز پلتفرم‌هایی برای شارژ همزمان آیفون و اپل واچ عرضه خواهند کرد.

سلامتی و تناسب اندام

از سال ۲۰۱۵ که اپل واچ عرضه شد؛ شاهد رواج و رشد بازار محصولات سلامتی و تناسب اندام بودیم.

اپل در سال گذشته هم اپل واچ سری۴ با قابلیت ECG را عرضه کرد. اپل یک پلتفرم کامل برای مراقبت از تندرستی روی ساعت هوشمند خود عرضه کرده است.

در نمایشگاه CES پیش‌رو انتظار داریم تجهیزات سلامتی و بهداشتنی سازگار با iOS و WatchOS بیشتری ببینیم. خود اپل در فروشگاه‌های خود محصولات Withings Body Cardio Scale و Tangram Factory Smart Jump Rope را عرضه کرده است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

کسانی که توهم خاص و عجیبی دارند: ما از ستاره‌های دیگر آمده‌ایم و فرازمینی هستیم! پدیده Starseed

ممکن است خیلی احمقانه به نظر برسد. اما افرادی هستند که معتقدند از سایر سیارات به زمین آمده‌اند تا به شفای سیاره زمین کمک کنند و بشریت را به «عصر طلایی» هدایت کنند و به دوره‌ای از خوشبختی، شکوفایی و موفقیت برسانند!جستجوی اینترنتی این…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5