با فناوری Sure View اچ‌پی هیچ فردی نمی‌تواند صفحه‌نمایش شما را دید بزند

0

امنیت یکی از موضوع‌های اصلی و کلید در نمایشگاه CES 2019 است. محصولات زیادی برای محافظت از شبکه و اطلاعات کاربران طراحی شده و در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

در سطح کاربران نهایی، یکی از ساده‌ترین نقض اطلاعات و حریم خصوصی مربوط به نگاه کردن مانیتور و صفحه‌نمایش دیگران می‌شود.

فناوری‌ها و گجت‌های بسیار کمی یافت می‌شود تا هنگامی که در کافی‌شاپ، رستوران، هواپیما یا حتی دفتر کار خود نشسته‌اید و مشغول تایپ یا انجام کارهای خودتان روی لپ‌تاپ هستید؛ مواظب صفحه‌نمایش شما باشد و اجازه ندهد دیگران به آن نگاه کنند.

شرکت اچ‌پی یک فناوری منحصربه‌فرد و خلاقانه به نام Sure View دارد که روی طیف گسترده‌ای از محصولات، افزون بر لپ‌تاپ‌ها نصب شده و شما را مطمئن می‌سازد فرد دیگری نمی‌تواند به صفحه‌نمایش شما نگاه کند.

تا کنون دو نسل از فناوری Sure View عرضه شده بود که به طور محدود روی تعداد کمی مدل لپ‌تاپ استفاده می‌شد ولی اکنون شرکت اچ‌پی نسل سوم این فناوری را عرضه کرده است که طیف گسترده‌تری از محصولات را شامل می‌شود.

قابلیت Sure View می‌تواند یک فیلتر حریم خصوصی به صفحه‌نمایش شما اضافه کند. شما کافی است کلید F2 را فشار دهید تا فیلتر نوری به نمایشگر اضافه شود که اجازه مشاهده محتوا را از زاویه‌ها و همین‌طور روبرو نمی‌دهد.

این فیلتر نوری سعی می‌کند رنگ سفید یا سیاه صفحه را آن‌قدر زیاد کند تا تقریبا چیزی قابل مشاهده نباشد. در ارزیابی‌هایی که سال گذشته از این فناوری شد؛ بالای ۷۰ درصد محتوای نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش قابل مشاهده نیست.

هنگامی که قابلیت Sure View را خاموش کنید؛ دوباره همان صفحه‌نمایش معمولی را خواهید داشت. روشن و خاموش کردن این قابلیت به سادگی انجام می‌شود و کاربران نباید درگیر پروسه طولانی یا پیچیده‌ای برای محافظت از صفحه‌نمایش خود شوند.

این ویژگی به طرز کاربردی می‌تواند مانع از سرقت اطلاعاتی مانند رمزعبور، نام کابری یا شماره حساب شود.

محصولات جدید مبتنی بر Sure View

شرکت اچ‌پی در نمایشگاه CES 2019 این فناوری را روی محصولات متعددی از جمله مانیتور EliteDisplay E243p، همه‌کاره دسکتاپ EliteOne G5 و لپ‌تاپ هیبریدی EliteBook x360 830 G5 به نمایش گذاشته است.

در تمام این محصولات با روشن بودن قابلیت Sure View نمی‌توانید از زاویه‌ها، محتوای روی صفحه‌نمایش را بخوانید یا مشاهده کنید. البته، نباید انتظار سطح بالایی از این قابلیت داشت.

 

در واقع، Sure View می‌تواند مانع از دیدهای لحظه‌ای و کوتاه شود. اگر فردی بخواهد مدت طولانی به مانیتور شما دید بزند و تلاش کرد محتوای تایپ شده توسط شما را بخواند؛ در نهایت موفق خواهد شد.

محصول EliteDisplay یک مانیتور ۲۴ اینچ فول اچ‌دی با کلید فیزیکی Sure View در قاب خودش است. EliteOne یک دسکتاپ کسب‌وکاری همه‌کار است که باز هم از قابلیت Sure View در فریم نمایشگر ۲۴ اینچی خود سود می‌برد.

EliteBook x360 یک لپ‌تاپ مدل جدید برای مصارف تجاری و کسب‌وکاری است که می‌تواند به تبلت تغییر حالت دهد. باز هم قابلیت Sure View در نمایشگر ۱۳ اینچی آن گنجانده شده است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5