کاربوم، نگاهی نو در کارکردها و امکانات یک وب‌سایت‌ کاریابی

0

رپورتاژ

یافتن شغل یکی از اولویت‌های اصلی زندگی انسان امروز است. در هر رشته و مقطعی که تحصیل‌کرده باشید، با هر دسته‌ای از علاقه‌مندی‌ها و توانمندی‌ها، با هر ویژگی اخلاقی و تصوری از زندگی حرفه‌ای که دارید، بالاخره زمانی فرا خواهد رسید که باید خود را برای آغاز حرکت در مسیر جستجوی شغل موردعلاقه‌تان آماده کنید. شغلی که بتوانید در آن از همه داشته‌های خود به‌خوبی بهره ببرید. حرکت در مسیر کاریابی این روزها چندان هم هموار نیست و با وجود پیچیدگی هایی که دارد، درست انتخاب کردن در آن حرف اول را می‌زند.

دراین‌بین اگر به دنبال اولین شغل خود می‌گردید و از آن دسته کسانی نیستید که تجربه کاری کافی دارند، ضرورت وجود یک همراه آگاه و کار بلد در کنار شما بیش از دیگران احساس خواهد شد. در دنیای امروز که تکنولوژی عضو جدایی ناپذیر زندگی روزمره است، وقتی پلتفرمی وجود دارد که بیشتر از یک بانک اطلاعاتی آگهی های استخدام، حرف هایی برای گفتن داشته باشد، قطعا آشنایی با آن سودمند خواهد بود. وب‌سایت “کاربوم” می‌تواند به‌خوبی و تا حد بسیار زیادی جای این همراه آگاه را برای شما پر کند و حتی در بسیاری از موقعیت‌ها در کنار افراد باتجربه نیز باشد. قرار نیست که با سردرگمی و با دستانی خالی از مهارت‌های لازم وارد شغل جدیدتان شوید. در کاربوم همه آنچه برای زندگی شغلی بهتر نیاز دارید، به شما ارائه خواهد شد.

کاریابی یک مسیر است. مسیری که باید گام به گام آن را طی کنید:

تست های خودشناسی شغلی، ابزاری برای شناخت توانمندی‌ها

اولین قدم برای انتخاب یک شغل ایده آل، شناخت خودتان است. قبل از هر چیزی باید بدانید در چه زمینه‌هایی استعداد دارید و به چه حوزه‌های شغلی علاقه‌مند هستید. بسیار پیش‌آمده که افراد بدون مطالعه مقدماتی، با تصور اینکه به حوزه شغلی خاصی علاقه‌مند هستند و یا در آن زمینه استعداد دارند، وارد آن شغل شده و پس از مدتی اظهار پشیمانی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی کاربوم که بر اساس استانداردهای علمی تدوین و ارائه‌شده‌اند می‌توانند در شناخت خودتان به شما کمک بسیار زیادی بکنند تا بتوانید شغلی مناسب بیابید.

سری به بخش تست های شخصیت شناسی کاربوم بزنید و خود را در معرض سنجشی روانشناسانه قرار دهید.

آموزش و ارتقای مهارت‌های شغلی

پس‌ازآنکه حوزه شغلی موردنظرتان را پیدا کردید، نوبت به آن می‌رسد تا مهارت‌های لازم برای استخدام را نیز کسب کرده و یا آن‌ها را در خود تقویت کنید. کاربوم به سه روش آموزشی در بخش “یادگیری”، شما را در کسب و ارتقای این مهارت‌ها همراهی خواهد کرد. در بعضی از سرفصل‌ها، علاوه بر آموزش درزمینه‌ های تخصصی و شغلی، این مهارت‌ها می توانند به توسعه‌ی شخصی شما در دیگر ابعاد زندگی هم کمک کنند.

  • در بخش “رویدادها” به‌راحتی به مرتبط‌ترین دوره‌ها و رویدادهای آموزش مهارت های شغلی دسترسی دارید.
  • در قسمت “وب یادها” بیش از ۱۲۰ دوره آموزشی ویدئویی مهارتی و کاربردی از اساتید مطرح و برتر ایرانی را از هر جای کشور مشاهده می‌کنید.
  • در “مجله کاربوم” مهارت‌های جدید در حوزه‎های مدیریت و کسب‌وکار، توسعه فردی، استخدام، رزومه نویسی، مذاکره و فن بیان و… در اختیار شما هستند.

شما کدامیک از این نوع آموزش ها را برای خود مناسب می دانید؟! با مراجعه به بخش “یادگیری” در کاربوم به راحتی می توانید به مجموعه ای ارزشمند از محتوای آموزشی دسترسی داشته باشید.

رزومه ساز آنلاین، روشی آسان و حرفه ای

در گام بعدی، برای ارائه توانمندی‌ها، مهارت‌ها و سوابق شغلی خود به تدوین یک رزومه حرفه‌ای احتیاج دارید. رزومه اولین تصویر از شما را به کارفرما ارائه می‌دهد. اجازه بدهید تا در اولین دیدار به بهترین شکل جلوه کنید. با کمک رزومه ساز کاربوم می‌توانید به‌صورت کاملا طبقه‌بندی‌شده و حرفه‌ای در چندین قالب گرافیکی جذاب، فهرستی از داشته‌های خود را منعکس کنید. در قدرتمندترین رزومه ساز فارسی امکان این را دارید که به‌سادگی یک رزومه کاری حرفه‌ای تهیه کنید و نسخه باکیفیت آن را دریافت نمایید.

دیدن تنوع قالب های گرافیکی و آشنایی با ویژگی های یک رزومه کاری حرفه ای در بخش “رزومه ساز” کاربوم حتما برای شما کاربردی خواهد بود.

آگهی‌های استخدام و بهترین موقعیت‌های شغلی در سراسر ایران

دسترسی به یک بانک اطلاعاتی مدون از آگهی‌های استخدام، قطعا یکی از مهمترین عوامل برای یافتن شغل دلخواه شماست. معتبرترین شرکت‌های ایرانی آگهی‌های شغلی‌شان را در کاربوم منتشر می‌کنند. در هرکجای کشور که باشید می‌توانید از بخش “آگهی‌های استخدام” در کاربوم بهره ببرید. اگر هم قصد دارید با شغل‌های جدید و نیازهای مهارتی آن‌ها آشنا شوید، این بخش راهنمای شما خواهد بود.

 

آشنایی با شرکت‌ها از طریق صفحات معرفی سازمان‌ها

عوامل بسیار زیادی در میزان رضایت شغلی کارکنان هر سازمان تأثیرگذار است؛ بنابراین کاملاً واضح است که کارجو قبل از انتخاب، باید تا حد امکان با کسب اطلاعات کافی جنبه‌های مختلف موقعیت شغلی و محیط کاری آینده خود را موردبررسی قرار دهد. کاربوم در قسمت “معرفی شرکت‌ها” اطلاعات لازم در خصوص فرهنگ‌سازمانی و محیط کاری شرکت‌های آگهی‌دهنده را در اختیار شما قرار داده است.

به کمک سرویس‌های مختلف کاربوم، مسیر پرپیچ‌وخم کاریابی را آسوده‌تر طی خواهید کرد. در آینده‌ای نزدیک، منتظر اتفاق‌های تازه در وب‌سایت کاربوم باشید. این وب سایت همه آنچه برای زندگی شغلی بهتر نیاز دارید را به شما ارائه می‌کند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.