گرانترین رژیم غذایی محرمانه برای افراد موفق

0

رپورتاژ

آیا می دانید برنامه غذایی قله نشین ها چیست؟ آیا شما جزو افراد موفق بالای جامعه می باشید؟ شما در ۱۰ درصد بالای جامعه هستید؟ یا اینکه دوست دارید به اشخاص موفق جامعه بپیوندید؟ شاید بخواهید از گرانترین رژیم غذایی دنیا استفاده کنید. چون شما ویژه و منحصر به فرد هستید. در هر صورت به شما تبریک می گویم که این مقاله ویژه شما است.

سوخت ویژه

خیلی ها برای خود اهدافی را طراحی می کنند. ولی متاسفانه سوخت برای رسیدن به هدف خود را ندارند. انرژی سلولی لازم برای سرعت و غلبه بر مشکلات خود را ندارند. آنها هن هن کنان در کناری می ایستند و شاهد جلو زدن رقبای خود می باشند که با سرعت از کنار آنها می گذرند.

آنها خواب خوبی ندارند.

قبلا من هم در چنین شرایطی بسر می بردم. با اینکه بیش از ۸ ساعت می خوابیدم، وقتی از خواب بیدار می شدم، خسته بودم. احساس کسالت و رخوت داشتم. هیچ نشاطی از خواب و استراحت خودم نداشتم. با توجه به چنین شرایطی من گرانترین رژیم غذایی محرمانه برای افراد موفق را طراحی نمودم.

مزیت رژیم غذایی

 قطعا هیچ کسی دوست ندارد ثروتمندترین فرد گورستان باشد.

از مزایای رقابتی گرانترین رژیم غذایی محرمانه برای افراد موفق توتانایی در برگیری تمام مشکلات می باشد.

افزایش تیزحسی

چون جذب فسفر به همراه کلسیم می باشد و در این رژیم غذایی رعایت شده است، بهره هوشی شما بالاتر می رود. این افزایش توجه و بهره هوشی در مذاکرات کنونی یک ضرورت غیر قابل انکار می باشد. هر کس باهوش تر است، موفق تر هم عمل می کند. پس سطح درآمد بالاتری هم خواهید داشت. در این دنیای شلوغ هر کسب و کاری در رقابت با رقبای خود است. پس با هوشیاری در رقابتها برنده و پیروز می شوید.

 جلو گیری از فشار خون

حتما شنیده اید که فلان شخص سکته کرد و زندگی را بدرود گفت. شخصی تعریف می کرد که یک تاجر به سه فرزند پسر خود گفت: فرزندان عزیزم، تا ۵۵ سالگی من بی وقفه کار کنیم و ثروت زیادی بدست بیاوریم. پس از کسب ثروت کلان، به تفریح و مسافرت و خودمان برسیم. این تاجر در سن ۵۳ سالگی سکته کرد و زندگی را وداع گفت. اصلا از زندگی خود حظ و بهره ای نبرد.

شما اینچنین نخواهید شد، می پرسید چرا؟ چون با این برنامه غذایی محرمانه افراد موفق، عروق مغزی و قلبی شما باز شده و هیچ گونه مشکل قلبی و عروقی نخواهید داشت.

پیش گیری از دیابت

یک، دو، سه. یک نفر به دیابت مبتلا شد. درست خوانید، هر سه ثانیه یک نفر به دیابت مبتلا می شود. کسی که به دیابت مبتلا شود، تازه مشکلاتش شروع می شود. زمانی که من می خواستم دفتر تغذیه و رژیم درمانی تاسیس کنم، آمار دیابت در تهران حدود ۷ درصد بود. این آمار در اصفهان نیم درصد کمتر از تهران بود. ولی متاسفانه حالا این آمار زیاد شده و به حدود ۱۴ درصد رسیده است. پیش بینی می شود که آمار دیابت در ایران به حدود بیست میلیون برسد.

با گرانترین رژیم غذایی محرمانه برای افراد موفق شما دیابت نمی گیرید.

حتی اگر کسی دیابت بگیرد، با این برنامه ابر غذاها قند خون وی پایین می آید. به اعتقاد من این رژیم گران قیمت نیست. چرا؟

 درمان مشکلات گوارشی

یکی از بیمارانم که دارای کارخانه و سه معدن سنگ گرانیت (سه کوه عضیم) بود از قول یکی از دوستان خود می گفت:

ما تمام عمرمان تلاش می کنیم پول درآوریم و ثروتمند شویم. در این مدت به مشکل زخم معده مبتلا می شویم. حالا اگر تمام دارایی خود را خرج کنیم، نمی توانیم معده خودمان را درمان کنیم.

اگر محیط بدن در حالت اسیدی بسر ببرد، تمام مشکلات گوارشی اعم از زخم معده، نفخ،ترش کردن، سوزش، یبوست و غیره بوجود می‌ آید. در این برنامه سلامتی به این مهم نیز توجه شده است. بدن شما به حالت قلیایی درآمده و شما هیچ مشکل گوارشی پیدان پیدا نخواهید کرد. اگر از مشکلات گوارشی نیز رنج می برید، خیلی سریع درمان می شوید. پس شما هم خوب می دانید که با توجه به پیشرفتها و سلامتی وصف ناپذیر شما این برنامه تنظیم شده است.

گرانترین رژیم غذایی محرمانه برای افراد موفق واقعا گران نیست. و در مقابل چیزهایی که به شما می رسد، ارزان نیز می باشد. این برنامه چون منحصر به فرد می باشد، مزایای بیشماری برای شما به ارمغان می آورد. با اطمینان از سلامتی خود با اشتیاق سوزان و شادی فراوان به اهداف خود می رسید.

فرقی نمی کند که شما یک بیزینس من یا یک بیزینس ومن باشید. به هر جهت برای پیشرفت خود به تغذیه سالم و ابر غذاها نیاز دارید. کسی به ابر انسان تبدیل می شود که از ابر غذاها استفاده کند. حتما شما دوست دارید مثل بیل گیتس یا جف بزوس شوید؟ خود تصمیم بگیرید. مطمئن هستم که هر تصمیمی بگیرید به نفع شما می باشد.

شاد و تندرست باشید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5