اگر دارای برخی از این 10 مهارت خوب هستید، احتمال بیشتری دارد که در سال 2019 یک شرکت شما را استخدام کند

0

ایالات متحده یکی از بزرگ‌ترین شکاف‌های کار در چندین دهه اخیر را تجربه می‌کند. گپ بزرگی میان مهارت‌های مورد نیاز شرکت‌ها و تحصیلات دانشگاهی یا مهارت‌های آموخته شده جویندگان کار مشاهده می‌شود.

براساس گزارش دفتر کار ایالات متحده، بیش از ۷ میلیون صندلی خالی در شرکت‌ها و سازمان‌های این کشور یافت می‌شود.

شرکت‌هایی مانند گوگل، اپل، آی‌بی‌ام و بانک مرکزی امریکا دیگر به متقاضیان کار با مدرک دانشگاهی نیاز ندارند و بیشتر به دنبال مهارت‌های خاص هستند.

شرکتی مانند فیسبوک ترجیح می‌دهد کارمندی را استخدام کند که به همراه خود یک مهارت را وارد این شرکت می‌کند و یک عنصر پیش‌برنده اهداف آن‌ها باشد.

اخیرا لینکدین صدها هزار پست کاری مورد تقاضای شرکت‌ها را بررسی کرده تا پی ببرید آن‌ها در سال ۲۰۱۹ بیشتر دنبال چه مهارت‌هایی هستند.

نتایج این تجزیه و تحلیل درخواست‌های کار؛ فهرستی از مهارت‌های نرم و سخت شده است که احتمالا امسال بیشترین تقاضا را در بازار کار کشوری مانند ایالات متحده داشته باشند.

۵ مهارت نرم مورد تقاضای شرکت‌ها در سال ۲۰۱۹

منظور از مهارت‌های نرم، مهارت‌های فردی و اخلاقی است که باید کارمندان یا متقاضیان کار داشته باشند. همان‌طور که در زیر آمده است؛ داشتن خلاقیت یک مهارت بسیار مهم و ضروری برای استخدام در بازار کار سال‌های اخیر است.

۵- مدیریت زمان (Time Management)

۴- سازگاری (Adaptability)

۳- همکاری (Collaboration)

۲- متقاعد کردن (Persuasion)

۱- خلاقیت (Creativity)

۵ مهارت سخت مورد تقاضای شرکت‌ها در سال ۲۰۱۹

مهارت‌های سخت، به مهارت‌های فنی و تخصصی اطلاق می‌شود که باید افراد برای انجام کار داشته باشند. این مهارت‌ها از برنامه‌نویسی و هوش مصنوعی گرفته تا مهارت‌های مدیریت ارتباط با مردم و تحلیل اطلاعات برای رسیدن به یک الگوریتم را شامل می‌شوند.

۵- طراحی رابط کاربری گرافیکی (UX Design)

۴- مدیریت مردم (People Management)

۳- استدلال تحلیلی (Analytical Reasoning)

۲- هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)

۱- محاسبات ابری (Cloud Computing)

براساس گزارش لینکدین، دو مهارت «خلاقیت» و «محاسبات ابری» بالاترین متقاضی را در سال ۲۰۱۹ خواهند داشت. به این معنی که شرکت‌ها دنبال افرادی با این مهارت‌ها در بازار کار هستند.

در حالی که شاید تصور شود در کشورهای پیشرفته فقط برای مهارت‌های سخت دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود ولی این روزها مهارت‌های نرم هم قابل یادگیری و آموزش هستند.

موسسات معتبری از جمله خود لینکدین به صورت آنلاین و حضوری دوره‌هایی برای افزایش خلاقیت یا نحوه ارتباط با هم تیمی‌ها در محل کار و همین‌طور ارتباط با مردم یا مدیریت مشتری برگزار می‌کنند.

مهارت‌هایی مانند «سازگاری» و «همکاری» به طور کامل تدریس می‌شوند و افرادی که این دوره‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته یا توانایی آن‌ها را داشته باشند؛ در اولویت استخدامی‌ها قرار می‌گیرند.

در بخش مهارت‌های سخت هم به خوبی مشخص است شرکت‌ها در سال ۲۰۱۹ به دنبال مهارت‌های مدرنی مانند هوش مصنوعی، تحلیل داده‌ها و محاسبات ابری هستند.

این روزها، طراحی و تولید هیچ محصول یا سرویسی بدون در نظر گرفتن این فناوری‌ها و مهارت‌ها غیرممکن است.

این گزارش لینکدین می‌تواند پالس‌هایی برای جویندگان کار در سراسر دنیا مخابره کند که دنبال چه مهارت‌هایی بروند و چه روحیات و صفات اخلاقی را در خود تقویت کنند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

دو اینفلوئنسر سفر در واقع با یک تلویزیون ساده، سفر جعل می‌کردند و هیچ خبری از عکس واقعی در محیط…

دو عکاس به نام مانوئل بختر و و مانوئل رومز رام تصاویر خیره کننده‌ای خلق کردند که آنها را در حال پیاده‌روی در برف، کمپینگ در کوه‌ها و پرواز با هواپیما به سوی مقصدی دور نشان می‌دهد. اما در واقع آنها از در هنگام ثبت همه این عکس‌ها از اتاق…

اگر گوشی‌های موبایل، دهه‌ها زودتر اختراع می‌شدند

در دوره‌ای پس از همگانی شدن استفاده از گوشی‌های موبایل، تنوع ظاهری آنها بسیار زیاد بود و هیچ گوشی‌ای شبیه گوشی دیگر نبود. اما الان شکل همه گوشی‌ها تقریبا یکی شده است.ما خیلی منتظر گوشی‌های تاشو یا رول‌شونده ماندیم تا این یکنواختی را به…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5