گوشی موبایل عجیب DOOGEE S90 با ماژول‌هایی مانند دوربین دید در شب – پاوربانک – واکی تاکی و گیم پد!

0

در حالی‌که غالب اسمارت‌فون‌های امروزی به یکدیگر شباهت دارند و از قابلیت‌های مشترکی بهره می‌برند؛ چندین استارتاپ در دنیا تلاش می‌کنند اسمارت‌فونی متفاوت معرفی کنند.

آن‌ها به دنبال تولید اسمارت‌فونی هستند که کارایی بیشتری داشته باشند؛ مقاوم‌تر و محکم‌تر باشد و کمی هوشمندتر عمل کند.

غالب این استارتاپ‌ها روی یک قابلیت یا ویژگی اسمارت‌فون‌ها تمرکز کرده و مثلا گوشی با امنیت بسیار بالا، عمر باتری چند برابری، دوربین چند لنزه جداشدنی و نظایر این‌ها معرفی می‌کنند.

اما پروژه DOOGEE S90 رویایی بلندپروازانه‌تر از آن‌ها دارد و می‌خواهد اسمارت‌فونی عرضه کند که همه‌کاره باشد.

DOOGEE S90 گوشی تلفن همراهی کاملا ماژولار و 5G است که قرار است به صورت سرمایه‌گذار جمعی (Crowdfunding) تولید و عرضه شود.

البته، شرکت سازنده DOOGEE S90 به هیچ‌وجه تازه‌کار نیست و چندین گوشی عجیب و غریب دیگر تولید کرده است که همگی با شکست در بازار مواجه شده و کیفیت مناسبی نداشتند.

به همین دلیل، نگاه‌ها به اسمارت‌فون ماژولار DOOGEE S90 نیز چندان جدی نیست و تصور می‌شود در بازار باز هم موفق نباشد.

فارغ از اینکه کاربران حاصر هستند چنین گوشی خریداری و استفاده کنید یا خیر؛ قابلیت‌های DOOGEE S90 بسیار هیجان‌انگیز و وسوسه‌کننده هستند.

این اسمارت‌فون با ۴ ماژول جداگانه عرضه می‌شود که البته کاربران باید برای خرید هر ماژول هزینه‌ای پرداخت کنند. این ماژول‌ها به راحتی به بدنه گوشی اصلی وصل شده و طراحی یکپارچه به خود می‌گیرند.

ماژول‌هایی وسوسه‌برانگیز

اولین ماژول، یک دوربین دید در شب است تا کاربران بتوانند در تاریکی هم تصاویر بسیار زیبایی شکار کنند. این دوربین با زاویه دید ۱۳۰ درجه بسیار عریض و حساسیت لنز تله‌فوتو ۱۲ برابری به همراه دهانه دیافراگم بزرگ f/1.8 یکی از بهترین دوربین‌های عکاسی در شب قلم‌داد می‌شود.

ماژول دوم، پاوربانکی ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی است. خود گوشی DOOGEE S90 از باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی سود می‌برد که با این پاوربانک به ظرفیت باتری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی می‌رسد.

ماژول جذاب بعدی این گوشی، یک واکی تاکی دیجیتال مبتنی بر استاندارد DMR است. کیفیت صدا در این سیستم بسیار واضح و روشن است. محدوده فرکانسی این واکی تاکی از ۴۰۰ تا ۴۸۰ مگاهرتز است و از حساسیت بسیار بالای منفی ۱۲۰ دسی‌بلی سود می‌برد. با این واکی تاکی هم امکان برقراری تماس‌های خصوصی وجود دارد و هم از تماس‌های گروهی پشتیبانی می‌کند.

اگر اهل بازی روی موبایل باشید؛ ماژول گیم گوشی DOOGEE S90 برای شما است. این ماژول به پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای Helio P60 و پردازنده گرافیکی Mali G72 MP3 فرکانس ۸۰۰ مگاهرتز مجهز شده است تا بتوانید سنگین‌ترین بازی‌ها را روی این گوشی اجرا کنید.

حافظه خود گوشی ۶ گیگابایتی است. این ماژول به صورت گیم‌پد هم عمل می‌کند و با ارتباطات بلوتوث به گوشی متصل خواهد بود. گیمرها می‌توانند روی صفحه‌نمایشی ۶.۱۸ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۲۴۶ پیکسلی بازی کنند.

حالا، سوال اصلی این است که شما کاربران حاضر به خرید چنین گوشی هستید؟ اسمارت‌فون DOOGEE S90 از اواسط ژانویه ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

انگار این شخصیت‌های تاریخی و اسطوره‌ای همین الان عکس گرفته‌اند! استفاده از هوش مصنوعی برای بازسازی…

ما بسیاری از شخصیت‌های تاریخی را تنها به صورت طراحی‌های محو و مجسمه‌ها و سردیس‌ها را دیده‌ایم. حالا تصور کنید که این شخصیت‌ها دوباره زنده می‌شدند و با آرایش صورت و مو و ریش امروزی و لباس‌های مدرن به عکاسخانه می‌رفتند.این کاری است که یک…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5