بهترین گجت‌های سلامتی و تناسب اندام در سال ۲۰۱۹

0

وارد سال جدید میلادی شدیم و شاید افراد زیادی بخواهند برای خودشان یک گجت سلامتی و تناسب اندام جدید خریداری کنند.

این روزها فناوری به کمک افرادی می‌آید که می‌خواهند بیشتر از گذشته مراقب سلامتی خود باشند یا عضلاتی لاغرتر و قوی‌تر داشته باشند. فناوری می‌تواند فعالیت‌های ما را زیر نظر داشته باشد و پیشنهاداتی برای بهبود سلامتی بدهد.

گجت‌های سلامتی در سال ۲۰۱۹ فقط برای نشان دادن مصرف کالری یا سرعت دویدن نیستند؛ بلکه جان انسان را نجات می‌دهند. علایم حیاتی کاربران را زیر نظر می‌گیرند و می‌توانند به طور هوشمند و خودکار با اورژانس تماس بگیرند.

بنابراین، باید دیدگاه ما نسبت به این گجت‌ها تغییر کند و انتظارات بیشتر و بالاتری ازشان داشته باشیم.

ضد آب، یکی از ویژگی‌هایی است که امروزه غالب گجت‌های سلامتی و تناسب اندام دارند. برخی از آن‌ها تا عمق ۵۰ متری آب کار می‌کنند و آب به درون‌شان نفوذ نمی‌کند. پس، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید گجتی با چه میزان مقاومت در برابر آب نیاز دارید.

بهترین ساعت‌های هوشمند

این روزها، بهترین ردیاب‌های سلامتی و تناسب اندام، ساعت‌های هوشمند هستند. به راحتی روی مچ دست بسته شده و با قابلیت GPS می‌توانید به طور مستقیم مورد استفاده قرار دهید.

در بسیاری از اوقات، ساعت‌های هوشمند نیازی به اسمارت‌فون ندارند و یک دستگاه کامل هستند. به علاوه، می‌توانند اعلان‌ها و تماس‌های روی گوشی را نیز نشان دهند. برخی مدل‌ها سیم‌کارت الکترونیکی خورده و امکان تماس صوتی دارند.

اخیرا برخی ساعت‌های هوشمند می‌توانند ضربان قلب افراد را در پس‌ژمینه کنترل کرده و زیر نظر داشته باشند تا در صورت مشاهده یک مشکل قلبی، سریعا با اورژانس یا متخصصان پزشکی تماس بگیرند.

بنابراین؛ اولین تصمیم در خرید یک گچت سلامتی و تندرستی؛ انتخاب میان ساعت هوشمند و ردیاب سلامتی است.

اپل واچ سری ۴

قیمت: از ۳۹۹ دلار به بالا

به جرات می‌توان گفت بهترین ساعت هوشمند اپل و بهترین پوشیدنی تناسب اندام در دنیا است.

به خاطر طراحی فوق‌العاده‌ و قابلیت استفاده بی‌نهایت در کنار امکانات ردگیری سلامتی و تناسب اندام. اپل برای تناسب اندام سه حلقه طراحی کرده است. حلقه اول و داخلی آبی رنگ، نشان‌دهنده حداقل فعالیت شما در یک ساعت است.

حلقه دوم سبز رنگ و برای ۳۰ دقیقه تمرین و ورزش سریع است. حلقه سوم و بیرونی صورتی رنگ، نشان می‌دهد روزانه چقدر کالری سوزانده‌اید و هنوز باید فعالیت کنید. در حقیقت، سخت‌ترین حلقه تناسب اندام روزانه است.

به طور خودکار می‌تواند تمرین‌، ورزش و پیاده‌روی‌ شما را تشخیص و محاسبه کند. قابلیت ECG و نوار قلب در اپل واچ ۴ سروصدای زیادی به پا کرده و اپلیکیشن‌های ثالث فراوانی برای نصب روی آن در دسترس هستند.

فیت‌ بیت ورسا

قیمت: ۱۹۹.۹۵ دلار

دومین ساعت هوشمند شرکت فیت بیت طراحی ظریف، زیبا و با شکوهی دارد.

لبه‌های نرم و صاف در کناره‌ها و طراحی کلی دایره‌ای آن یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسل قبلی این گجت است. بیشتر روی قابلیت‌ها و امکانات ورزش و تناسب اندام تمرکز دارد.

تمرینات در فضای باز را به طور کامل ردگیری و ثبت می‌کند. روی ضربان قلب نظارت کاملی دارد و می‌توانید از روی خود ساعت موزیک پخش کنید و البته با کمک هدفون‌های بلوتوث در گوش کنید.

به اندازه کافی سبک است تا همیشه روی مچ دست شما بسته باشد و اذیت نشوید. ۳ الی ۴ روز عمر باتری می‌دهد و حتی دیرخوابی شما را متوجه می‌شود و ردگیری می‌کند.

Withings Steel HR Sport Black

قیمت: از ۱۷۹ دلار

اگرچه یک ساعت هوشمند است ولی بیشتر چهره‌ای شبیه به ساعت‌های سنتی و آنالوگ عقربه‌ای دارد. ظاهری جذاب و زرق و برق دار دارد و ظریف ساخته شده است.

یک شمارنده دوم دارد که گام‌های شما را اندازه‌گیری و شمارش می‌کند. صفحه‌نمایش دیجیتالی کوچک آن هم می‌تواند ضربان قلب شما را نشان دهد.

سنسورهایی دارد تا میزان مصرف اکسیژن شما در هنگام ورزش را اندازه‌گیری کند. بسیاری از ساعت‌های هوشمند یا ردیاب‌های تناسب اندام این سنسور را ندارند.

اگر این ساعت را با ظاهری ظریف‌تر می‌خواهید؛ می‌توانید مدل Withings Steel HR را تهیه کنید که کمی کوچک‌تر است. عمر باتری هر دو مدل بسیار خوب است و تا ۲۵ روز نیاز به شارژ ندارند.

قابلیت ردیاب خواب این ساعت به طور هوشمند یک زمان خاص را برای بیدار باش شما انتخاب می‌کند و زنگ هشدار به صدا در می‌آید.

سامسونگ گلکسی واچ

قیمت: از ۲۷۹ دلار

ظاهری شبیه به ساعت دارد ولی با منوها و برنامه‌های مختلف در صفحه اصلی می‌تواند شما را شگفت‌زده کند.

از محافظ شیشه سود می‌برد و برای یک ساعت هوشمند، عمر باتری ۳ الی ۴ روز بسیار مناسب است. همانند ساعت Withings طراحی دایره‌ای شکل دارد ولی از صفحه‌نمایش دیجیتالی نیز سود می‌برد.

می‌توانید میان مدل‌های وای‌فای یا وای‌فای/سلولی مدل مناسب خودتان را انتخاب کنید. هنگامی که در خانه هستید؛ با اسمارت‌فون شما بسیار خوب سازگار و جفت می‌شود تا قابلیت‌ها و امکانات بیشتری به دست دهد.

با هر دو پلتفرم اندروید و iOS نیز سازگار است. این ساعت هم قابلیت‌های تناسب اندام، ردگیری خواب و شناسایی تمرین‌ها را دارد ولی به اندازه بهترین ساعت‌های هوشمندی مانند اپل واچ، فیت بیت و Withings نیست.

بهترین ردیاب‌های تناسب اندام

ممکن است شما یک ساعت هوشمند یا گجت تناسب اندام کامل با انواع اپلیکیشن‌ها و اعلان‌ها نیاز نداشته باشید. بیشتر دنبال یک گجت ساده برای تناسب اندام باشید.

ردیاب‌ها پوشیدنی‌های کوچکی هستند که روی مچ دست بسته و می‌توانند گام‌های شما، کالری مصرف شده و فاکتورهای دیگر تناسب اندام را اندازه‌گیری و نمایش دهند. ردیاب‌ها ارزان‌تر از ساعت‌های هوشمند هستند و البته مانعی ندارد شما هم ساعت هوشمند و هم یک ردیاب خوب داشته باشید.

فیت بیت شارژ ۳

قیمت: ۱۳۰ دلار

آخرین ردیاب فیت بیت یک دست و موثر است. صفحه‌نمایش تک رنگ آن حتی در تابش شدید نور خورشید هم قابل خواندن است.

چون بسیار سبک است؛ Charge 3 بهترین پوشیدنی برای خواب است تا از اطلاعات تجزیه و تحلیلی آن برای خواب بهتر استفاده کنید. می‌تواند ضربان قلب شما را هم در حالت کارهای روزانه و ورزش زیر نظر بگیرد.

این ردیاب از جی پی اس سود نمی‌برد ولی به قابلیت SpO2 مجهز شده است تا تحلیل اطلاعات خواب میسر باشد.

سامسونگ گیر Fit2 Pro

قیمت: ۱۵۰ دلار

در حقیقت، این دستگاه بین ساعت هوشمند و ردیاب تناسب اندام است ولی بیشتر روی ویژگی‌ها و قابلیت‌های تناسب اندام تمرکز دارد.

صفحه‌نمایش روشن و رنگارنگ آن ظرفیت بالایی برای کارهایی مانند مکان‌یابی و نقشه‌برداری با GPS فراهم می‌سازد. شما می‌توانید نوتفیکیشن‌ها را با بلوتوث روی گوشی تلفن همراه ارسال کنید.

اپ‌هایی مانند MapMyRun و MyFitnessPal روی این دستبد سلامتی نصب شدند و اپلیکیشن ردگیری ضربان قلب به طور مداوم عملکرد روزانه شما را زیر نظر می‌گیرد باتری دستگاه ۲ روز شارژ دارد و مانند دیگر دستگاه‌های سامسونگ با اندروید و iOS کار می‌کند.

Moov Now

قیمت: از ۵۰ دلار

این دستبند صفحه‌نمایش ندارد و شما برای استفاده از آن به اسمارت‌فون نیاز دارید. این ویژگی باعث کاهش قیمت آن نسبت به دیگر ردیاب‌های تناسب اندام می‌شود ولی دردسرهایی هم دارد.

اما می‌تواند تجربه متفوت و بهتری نسبت به ردیاب‌های دیگر برای شما فراهم کند. می‌تواند به شما پیشنهادهایی برای سرعت بخشیدن به پیاده‌روی، افزایش طول گام‌ها یا نشست و برخاست برای افزایش مصرف کالری بدهد.

یک باتری غیر قابل شارژ استفاده می‌کند که عمر شارژ آن ۶ ماه است.

Withings Pulse HR

قیمت: ۱۳۰ دلار

مدل جدیدی از ردیاب‌های شرکت Withings که ظرفیت‌های بالایی از خود نشان داده و مجهز به یک نمایشگر تک رنگ OLED است.

همانند ساعت‌های هوشمند این برند، می‌تواند به طور هوشمند در زمان مناسبی شما را از خواب بیدار کند و یک سری پیشنهادهای ورزشی بدهد.

اپلیکیشن سلامتی Health Mate عملکردی بسیار خوب دارد و می‌تواند اطلاعات دقیقی در اختیار کاربران قرار دهد. با دیگر وسایل Withings جفت می‌شود و عمر باتری ۲۰ روزه‌ای دارد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…

این عکس‌ها راهنما و ایده‌ای برای شما برای تبدیل اشیای کهنه و دورریز به چیزهای جدید هستند

صرفه جویی «واقعا» یک هنر است. خیلی وقت‌ها ما به بهانه تغییر دکوراسیون یا قدیمی شدن چیزی یا نامتناسب شدن چیزی با وسایل تازه به سادگی دورش می‌اندازیم یا باقیمتی بسیاری نازل به سمساری می‌دهیم.البته این سال‌ها به خاطر فشارهای اقتصادی -چنان…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…

چه می‌شد اگر انیمیشن‌های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می‌کشید – کاری که لوئیز تریر کرده!

در این نقاشی‌های زیبای لوئیز تریر، طرفداران استودیو جیبلی فورا انیمیشن‌های یه یاد ماندنی را که از آنها الهام گرفته شده، تشخیص خواهند داد.لوئیز تریر، نقاش و مجسمه‌ساز فرانسوی با الهام از شخصیت‌های انیمیشن‌های شناخته شده از استودیو جیبلی،…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.