قیام یوتیوب و نت‌فلیکس بر ضد چالش ۲۴ ساعت با چشم‌بند (با الهام از فیلم Bird Box)

0

با فراگیر شدن چالش Bird Box با الهام از فیلمی از همین نام با هنرنمایی ساندرا بولاک و وقوع چندین اتفاق مرگبار و خطرناک مانند تصادف‌های با ماشین؛ یوتیوب با قدرت تمام ویدیوهای دعوت به این چالش را حذف می‌کند و نت‌فلیکس از کاربران‌اش خواسته به این چالش پایان دهند.

در گذشته، یوتیوب به طور ضمنی تلاش داشت جلوی خشونت و فعالیت‌های آسیب‌زا و خطرناک را بگیرد و انتشار فیلم‌های منجر به مرگ را ممنوع کرده بود.

اکنون، این شبکه اجتماعی به طور واضح و صریح به مبارزه با چالش‌ها و شوخی‌های خطرناکی مانند چالش «۲۴ ساعت با چشم‌بند» برخاسته است.

در تازه‌ترین مورد، یوتیوب در حال حذف کلیپ‌ها و فیلم‌های چالش Bird Box است. چالشی که مردم را دعوت به رانندگی با چشمان بسته می‌کند. مردم سعی می‌کنند در این چالش از فیلم ترسناک Bird Box پخش شده از نت‌فلیکس تقلید کنند.

این چالش به شدت خطرزا تا کنون باعث چندین تصادف در ایالات‌های مختلف امریکا شده است. این چالش، علاوه بر خود افراد، جان دیگران را هم به خطر می‌اندازد.

یوتیوب در اطلاعیه‌ای از تمام دارندگان حساب‌های کاربری خواسته به دعوت مردم برای چالش Bird Box پایان دهند. کاربران‌ یوتیوب ۲ ماه فرصت دارند با بررسی و بازبینی کلیپ‌های ویدیویی انتشاری، آن‌ها را به‌روزرسانی و حذف کنند.

این شبکه اجتماعی صریحا اعلام کرده هرگونه نقض قوانین با حذف ویدیو روبرو خواهد شد.

فورا این چالش را متوقف کنید

نت‌فلیکس هم پس از پخش فیلم جعبه پرنده (Bird Box) و بازدید ۴ میلیونی آن در چند روز نخست، احساس خطر کرده و با انتشار پیام «لطفا با این چالش BOX BURN به خود آسیب نزنید»، از کاربران خواسته انتشار فیلم‌های این چالش را متوقف کنند.

نت‌فلیکس در توییت خود اضافه کرده است:

«ما نمی‌دانیم این ماجرا از کجا شروع شده اما ضمن احترام به عشق، پسرها و دخترها اگر یک آرزو برای سال ۲۰۱۹ داشته باشند؛ این است که کارشان به بیمارستان نکشد.»

تا کنون فیلم Bird Box بیش از ۴۵ میلوین بازدیدکننده داشته است. در این فیلم ترسناک، یک بیماری مرموز و کشنده از طریق چشم به دیگران منتقل می‌شود و شخصیت‌های فیلم برای در امان ماندن از این بیماری، باید چشم‌بند استفاده کنند.

«مورگان آدامز» یکی از مشهورترین ویدیوبلاگرهای یوتیوب با چالش «۲۴ ساعت با چشم‌بند» آغازکننده این چالش بود و باعث تشویق بسیاری برای پیوستن به این چالش شد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

کسانی که توهم خاص و عجیبی دارند: ما از ستاره‌های دیگر آمده‌ایم و فرازمینی هستیم! پدیده Starseed

ممکن است خیلی احمقانه به نظر برسد. اما افرادی هستند که معتقدند از سایر سیارات به زمین آمده‌اند تا به شفای سیاره زمین کمک کنند و بشریت را به «عصر طلایی» هدایت کنند و به دوره‌ای از خوشبختی، شکوفایی و موفقیت برسانند!جستجوی اینترنتی این…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5