اپل در رویداد ماه مارس از سرویس ویدیوی رقیب نتفلیکس رونمایی می‌کند

0

براساس گزارش جدید سایت بلومبرگ، اپل در رویداد ۲۵ مارس خود از یک سرویس اشتراک ویدیوی جدید رونمایی می‌کند.

دیروز هم سایت BuzzFeed News گزارش داد کوپرتینو مدت‌ها است مشغول آماده‌سازی یک سرویس ویدیویی است و در رویداد مارس خود به طور رسمی معرفی می‌شود.

این گزارش‌ها نشان می‌دهند این موضوع جدی‌تر از یک شایعه است و باید در ۲۵ مارس منتظر رونمایی از یک سرویس ویدیویی جدید از اپل با حضور بزرگان و ستاره‌های هالیوودی باشیم.

پیش‌تر، اپل گزارش داده بود که برخی از این ستاره‌ها از جمله «جنیفر آنیستون»، «ریس ویتروسپون»، «جنیفر گارنر» و «جی جی آبرامز» را به رویداد ۲۵ مارس دعوت کرده است.

گفته می‌شود تمام این اسامی بالا به محتوای تولید شده توسط اپل برای سرویس اشتراک ویدیوی جدید این شرکت مرتبط هستند و احتمالا در برخی فیلم‌ها بازی کردند.

تا کنون، اپل محتوای ویدیویی تولید شده خودش را روی نتفلیکس و آمازون عرضه می‌کرد ولی اینک می‌خواهد پلتفرم سرویس ویدیوی اختصاصی خودش را داشته باشد؛ یعنی رقیب جدیدی برای سرویس‌های ویدیویی قدیمی از جمله نتفلیکس!

بلومبرگ در گزارش خود گفته است این سرویس ویدیویی در تابستان امسال عرضه می‌شود اما رویترز گزارش داده این سرویس از ابتدای ماه آوریل در دسترس کاربران خواهد بود.

بلومبرگ اعتقاد دارد اپل این سرویس را برای مدت چند هفته به طور آزمایشی در اختیار رسانه‌ها و برخی کاربران بررسی‌کننده قرار می‌دهد و بعد انتشار عمومی خواهد داشت.

سایت BuzzFeed هم گزارش داده در رویداد ۲۵ مارس شاهد معرفی محصول سخت‌افزاری مانند iPad mini نخواهیم بود؛ بلکه بیشتر یک جشنواره و دورهمی هالیوودی با حضور ستاره‌های مطرح جهانی است.

سرویسی فراتر از پلتفرم iOS

اگر گزارش‌ها درباره این سرویس ویدیویی اپل درست باشند؛ کاربران می‌توانند برخی از کانال‌های ویدیویی مانند Starz را در این سرویس مشترک شوند.

آمازون چنین ایده‌ای را با سرویس Amazon Prime Video Channels خود پیاده‌سازی کرده است و Roku هم اخیرا برخی کانال‌ها را عضوگیری می‌کند تا کاربران در Roku Channel مشاهده کنند.

بعید است اپل روی سرویس ویدیوی خود برای شبکه‌هایی مانند Netflix و Hulu یا HBO و CNBC نیز اشتراک بگیرد چون گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد این سرویس‌ها از وضعیت حق پخش اپل ناراضی هستند.

اپل نزدیک به ۵۰ درصد حق اشتراک را به این سرویس‌ها پرداخت می‌کند و این عامل باعث نارضایتی و کناره‌گیری آن‌ها از همکاری با اپل شده است.

رویترز می‌گوید شبکه HBO در حال تعامل و گفت‌وگو با اپل است تا به عنوان بخشی از راه‌انداز این سرویس باشد.

احتمالا سرویس ویدیویی جدید اپل چیزی شبیه به اپلیکیشن TV این شرکت باشد که به طور پیش‌فرض روی آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و اپل تی‌وی نصب می‌شود.

قطعا اپل در درازمدت این سرویس را به دستگاه‌های ثالث هم می‌کشاند و مثلا کاربران گوشی‌های سامسونگ هم می‌توانند از این اپلیکیشن و سرویس استفاده کنند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…

سفری در شهرهای باستانی دنیا به یاری تخیل میدجرنی

از شهرهای باستانی دنیا بقایایی مانده و بر اساس همین یقایا و توصیف‌ها و تحلیل مورخان، برخی‌ها اقدام به بازسازی رایانه‌ای شهرهای قدیمی کرده‌اند تا شکوه و عظمت آنها را به ما بنمایانند.اما میدجرنی هم راهی آسان برای این تصور بدون نیاز به…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

اگر مجموعه ارباب حلقه‌ها را پیکسار بازسازی کند …

مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس رمان فانتزی حماسی نوشته جی. آر. آر. تالکین، دارای شخصیت‌های متنوعی بود. برخی از آنها اینها هستند:فرودو بگینز (با بازی الیجا وود): قهرمان داستان، فرودو، هابیتی است که تبدیل به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5