کلاغه؛ دنیای مد، سرگرمی و تکنولوژی با پیشنهادات جذاب خرید روزانه

0

رپورتاژ

وب سایت سرگرمی خبری کلاغه بهمن ماه سال 1397 شروع به کار کرد. کلاغه قصد دارد در کنار پوشش اخبار روز در حوزه‌های مد و فشن، سرگرمی، سینما و سلبریتی‌ها و سلامت و بهداشت، هر روز پیشنهاداتی را نیز از سراسر وب برای خرید ارائه کند. تیم کلاغه که شامل افراد مجرب و کارآزموده در حوزه‌های گوناگون است سعی دارد مطالب دست اول و با کیفیتی را در این حوزه‌ها منتشر کند و در عین حال پیشنهادات خرید مرتبط با این حوزه‌ها را به مخاطب ارائه کند.

کلاغه هر روز در چند پست پیشنهادات جذاب روز یا به اصطلاح «لیست خرید» را برای مخاطب تدوین می‌کند. محتوای این مطالب و محصولات معرفی شده همه از فروشگاههای معتبر فارسی زبان گردآوری شده است و ما سعی می‌کنیم بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به شما معرفی کنیم. کلاغه از فروشگاههای نامعتبر پرهیز می‌کند و خود را در مقابل مخاطبان سایت مسئول می‌داند.

کلاغه با تیم قدرتمندی که هر روز سایت را به روز می‌کنند قصد دارد مکانی باشد برای دیدن و با خبر شدن جدیدترین ترندها و رویدادهای روز و همچنین ویترینی باشد برای معرفی کالاها و خدمات متنوع در تمامی حوزه‌ها و صنعت‌های موجود در بازار. بازدیدکنندگان کلاغه در حین خواندن مطالب روز، لیست خریدهای مرتبط با خبری که می‌خوانند را دریافت می‌کند و ازینرو ما کار را برای مخاطب برای خرید و پیدا کردن محصولات ساده کرده‌ایم.

کلاغه با کمال میل از پیشنهادات و نظرات شما استقبال می‌کند و دوست دارد با تکیه بر بازخورد شما، این وب سایت را به مکانی جذاب‌تر و مکانی جامع تبدیل کند. شما می‌توانید با ارسال ایمیل به ما پیشنهادات خود را ارسال کنید. ما در اسرع وقت به پیشنهادات شما پاسخ خواهیم داد.

به عنوان نکته‌ی آخر، کلاغه از تمامی افراد حقیقی و حقوقی که از فروشگاههای آنلاین برخوردارند درخواست می‌کند که پلت فرم بازاریابی همکاری در فروش خود را راه اندازی کنند تا ما بتوانیم محصولات آنها را نیز در کلاغه پروموت کنیم. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر بود، ما خوشحال می‌شویم شما را در این مسیر یاری دهیم. تنها کافی است ما را از قصد خود از طریق ایمیل باخبر سازید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.