این جغد اسباب‌بازی می‌تواند احساساتی شود و مانند هلیکوپترها پرواز کند

0

صنعت اسباب‌بازی‌ها بزرگ‌تر و پیچیده‌تر شده است.

ورود سنسورها به دنیای اسباب‌بازی‌ها باعث شده انتظار ساخت هر چیزی را داشته باشیم. اسباب‌بازی‌های نسل جدید می‌توانند احساساتی باشند یا براساس رفتار شما واکنش نشان دهند.

همه بچه‌ها طرفدار پهپادها هستند و دوست دارند آن‌ها را به پرواز درآورند. به حیوانات خانگی هم علاقه دارند و هر بچه‌ای می‌خواهد یکی از آن‌ها را برای خودش پرورش دهد.

شرکت سازنده اسباب‌بازی Spin Master یک محصول جدید به نام Owleez معرفی کرده است که ترکیبی از حیوان خانگی دوست داشتنی و ناز به همراه پهپاد و هلیکوپتر است.

Owleez یک جغد ناز با چشمانی بزرگ و رنگ‌هایی جذاب است. در ابتدا شبیه به یک مجسمه است که باید در ویترین یا طاقچه قرار داده شود ولی قابلیت‌های آن بسیار فراتر از این حرف‌ها است.

اویلز یک اسباب‌بازی احساساتی است و می‌تواند خوشحال، غمگین، ترسو و ملوس شود. با حرکات چشم، سر و بدن کوچک‌اش این احساسات را از خودش بروز می‌دهد.

این جغد واقعا پرواز می‌کند

این اسباب‌بازی چگونه پرواز می‌کند؟ پره‌هایی در زیر گلوی او قرار دارد که در هنگام پرواز شروع به چرخش می‌کنند.

جالب است شما باید به اویلز پرواز کردن را آموزش بدهید. نمی‌توانید او را مجبور به پرواز کنید و باید خودش بخواهد و آمادگی‌اش را داشته باشد.

وقتی او را درون لانه‌اش قرار می‌دهید؛ اگر برای پرواز آماده باشد؛ به حرف شما گوش می‌کند وگرنه چشم‌هایش سرخ شده و ناراحت به نظر می‌رسد. در حقیقت، باید برای پرواز به میزان لازم شارژ شده باشد.

در اولین پروازها، به جلو و عقب خم شده و کمی تعادل ندارد ولی به مرور زمان و تمرین‌های بیشتر می‌تواند همانند یک هلیکوپتر قوی پرواز کند و در آسمان چرخ بزند.

باید مواظب باشید چون ممکن است به طور ناگهانی از روی زمین یا درون لانه‌اش به سوی شما پرواز کند. البته، تیغه‌های محرک آن نرم هستند و نمی‌توانند آسیببی به کودکان وارد کنند.

وقتی پرواز اویلز تمام شد؛ به سوی زمین شناور می‌شود و باید در لانه‌اش قرار بگیرد و شارژ شود.

اسباب‌بازی Owleez ترکیبی از چندین فناوری یا قابلیت است تا برای کودکان جذاب‌تر باشد. آن‌ها می‌توانند خوشحال باشند یک جغد زیبا و یک هلیکوپتر با هم دارند. قیمت Owleez در بازار ۵۰ دلار است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

این عکس‌ها راهنما و ایده‌ای برای شما برای تبدیل اشیای کهنه و دورریز به چیزهای جدید هستند

صرفه جویی «واقعا» یک هنر است. خیلی وقت‌ها ما به بهانه تغییر دکوراسیون یا قدیمی شدن چیزی یا نامتناسب شدن چیزی با وسایل تازه به سادگی دورش می‌اندازیم یا باقیمتی بسیاری نازل به سمساری می‌دهیم.البته این سال‌ها به خاطر فشارهای اقتصادی -چنان…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5