اپل دو سرویس استریم ویدیویی اشتراکی رونمایی کرد: تی‌وی چنلز و تی‌وی پلاس برای تماشای بهتر و راحت‌تر فیلم و سریال

0

اپل از دو سرویس استریم ویدیو و تلویزیون جدید خود در رویداد Show Time رونمایی کرد.

سرویس تخست؛ Apple TV Channels برای دسترسی به محتوای اختصاصی اپل و کانال‌های دیگر استریم ویدیو روی اپل تی‌وی به‌روز شده است.

سرویس بعدی، +Apple TV است که یک سرویس ویدیویی اختصاصی اپل برای مشاهده محتوای تولیدی این شرکت و شرکا خواهد بود. اپل تجربه کاربری جدیدی برای تماشای تلویزیون و ویدیو روی دستگاه‌های مختلف بدون تبلیغات تدارک دیده است.

اپل تی‌وی چنلز

اپل می‌گوید نیازی نیست در هر کانال استریم ویدیو به صورت مجزا ثبت‌نام کرده و مشترک شوید.

بلکه کافی است نسخه جدید اپلیکیشن اپل تی‌وی را روی دستگاه‌های iOS و Apple TV نصب کنید تا محتوای شبکه‌هایی مانند HBO ،Showtime ،Starz ،Cinemax ،CBS All Access ،Epix ،MTV Hits و کانال‌های دیگر را مشاهده کنند.

رابط گرافیکی جدید اپل تی‌وی مشابه نتفلیکس شده است ولی اضافه کردن محتوای جدید به آن آسان‌تر و تنها با دو کلیک امکان‌پذیر است.

برای خرید فیلم جدید هم نیازی به خروج از اپل تی‌وی یا مراجعه به آی‌تونز نیست و از داخل خود این برنامه، فیلم‌های جدید خریداری و به اپ افزوده می‌شوند.

به گفته اپل، سرویس اپل تی‌وی چنلز از ماه می و همراه با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای Apple TV 4K عرضه خواهد شد. قرار است در پاییز امسال، برای نخستین بار سرویس اپل تی‌وی وارد دستگاه‌های مک هم بشود.

برنامه اپل تی‌وی از ابتدای امسال روی تلویزیون‌های سامسونگ نیز اجرا می‌شود و به‌زودی شرکت‌های سونی، ال‌جی، ویزیو، آمازون فایر تی‌وی و Roku نیز از آن پشتیبانی می‌کنند.

بنابراین، نیازی نیست برای استفاده از سرویس اپل تی‌وی چنلز حتما آیفون و آیپد یا دستگاه مک داشته باشید.

اپل تی‌وی پلاس

اپل تی‌وی‌پلاس یک سرویس کاملا جدید از کوپرتینو است که می‌خواهد فاخرترین محتوای ویدیویی را تولید و به کاربر نمایش دهد. مدت‌ها است درباره این سرویس خبرها و شایعاتی منتشر شده و گفته می‌شود یک پروژه بزرگ اپل برای نقش‌آفرینی در استریم ویدیو است.

کاربر تنها برای برنامه و فیلم دلخواه‌اش هزینه پرداخت کرده و پس از دانلود آن، می‌تواند روی هر دستگاهی با بالاترین کیفیت صدا و تصویر تماشا کند.

در این سرویس فقط از این اپلیکیشن و با ورود رمزعبور استفاده می‌شود و نیازی به سوییچ میان اپ‌های مختلف نیست. کاربر پس از دانلود فیلم‌ها، می‌تواند آن‌ها را با خود به هر جایی ببرد و با هر دستگاهی اجرا کند.

اپل تی‌وی پلاس سرویسی مشابه با نتفلیکس و آمازون است و یک اعلان جنگ رسمی به آن‌ها از سوی اپل تلقی می‌شود.

گفته می‌شود این سرویس اشتراک ویدیو ارزان‌تر از نتفلیکس خواهد بود ولی محتوای با کیفیت بهتر و از هنرمندان و کارگردانان بزرگ‌تر هالیوود عرضه می‌شود.

تیم کوک هنگام معرفی این سرویس، عبارت «مقصد محتوای با کیفیت و اصیل» را استفاده کرد. افزون بر این، چندین چهره مشهور هالیوودی از استیون اسپیلبرگ تا جنیفر آنیستون و استیو کارل روی سن آمدند تا درباره اپل تی‌وی پلاس حرف بزنند.

شنیده‌ها از سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری روی اپل تی‌وی پلاس خبر می‌دهند. البته، اپل برای افزایش مخاطبان خود در این سرویس می‌خواهم فیلم‌ها و سریال‌های شبکه‌های معروفی مانند آمازون، Hulu، شوتایم، HBO و استارز را هم نمایش دهد.

قرار است اپل تی‌وی پلاس در پاییز امسال در بیش از ۱۰۰ کشور جهان عرضه شود. هنوز هزینه استفاده از این سرویس اعلام نشده است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور کنید که این شخصیت‌های مشهور سینمایی توسط بازیگر مشهور دیگری بازی می‌شدند – پاسخ میدجرنی

در حاشیه فیلم‌های بزرگ همیشه می‌خوانیم که قرار بوده که نقص اصلی یا یک نقش فرعی مهم را کس دیگری بازی کند و آن بازیگر به سبب اینکه فیلم را کم‌اهمیت تلقی کرده یا درگیر پروژه دیگری بوده یا مثلا دست‌آخر ترجیح کارگردان، هرگز به نقش رسیده است.…

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

سری جدیدی از عکس‌های جذاب مقایسه‌ای زمان قدیم و جدید مکان‌ها و شهرها

عکس‌های «قبل و بعد» یا عکس‌های یک مکان بعد از گذشت زمان مدید، به چند دلیل جالب از آب درمی‌آیند:دگرگونی دیداری: انسان‌ها به طور طبیعی به سمت تغییرات و دگرگونی‌های بصری گرایش دارند. عکس‌های قبل و بعد تصویری واضح و قابل توجه از پیشرفت،…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5