با گوگل Doodle مبتنی بر هوش مصنوعی اولین آهنگ خود به سبک باخ را بسازید

1

اگر تصور می‌کنید هیچ استعدادی برای موسیقی ندارید؛ اکنون به لطف هوش مصنوعی گوگل و یوهان سباستین باخ می‌توانید اولین قطعه موسیقی خود را بسازید.

گوگل به مناسبت تولد باخ، موسیقی‌دان بزرگ آلمانی در تاریخ ۲۱ مارس ۱۶۸۵، اولین نسخه Doodle مبتنی بر هوش مصنوعی را برای ساخت موسیقی استفاده کرد.

«گوگل دودل به مناسبت‌های مختلف، با استفاده از خلاقیت و ابتکار تیم گوگل به شکل‌های گوناگونی درمی‌آید. گاهی می‌توانید با آن بازی و گاهی می‌توانید تاریخ را مرور کنید.

اما یک فروردین ماه، به مناسبت تولید باخ، برای اولین بار گوگل دودل مبتنی بر هوش مصنوعی پیاده‌سازی شد تا خود کاربران موسیقی دلخواه خود را به سبک باخ بسازند.

کافی است روی گوگل دودل این مناسبت کلیک و شروع به تنظیم نوت‌ها کنید. در پایان، گوگل با هوش مصنوعی نوت‌های شما را پردازش و به سبک آهنگ‌های باخ تنظیم می‌کند.

چه آن‌هایی که هیچ‌گونه آشنایی با موسیقی و نوت ندارند و چه افرادی که آهنگ‌ساز و موسیقی‌دان هستند؛ از این ابزار و ابتکار گوگل لذت بردند.

گوگل در پایان هم به شما اجازه می‌دهد در موتور جست‌وجویش درباره باخ بیشتر کنکاش کنید و اطلاعات تازه‌ای به دست بیاورید. می‌توانید این قطعه موسیقی را در فرمت mid دانلود یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

گوگل برای پیاده‌سازی این Doodle از فناوری یادگیری ماشینی استفاده کرده است. این فناوری بیش از ۳۰۶ قطعه موسیقی باخ را مطالعه و آموزش دیده است. قطعات باخ کوتاه و در چهار دستگاه هستند که صدای عمیق و دلپذیری می‌سازند.

گوگل یادگیری ماشینی آموزش دیده با قطعات باخ را در یک مرورگر وب پیاده‌سازی کرده است که نتیجه آن ساخت یک قطعه موسیقی تنها با چند کلیک توسط کاربران اینترنتی است.

اهداف پشت پرده گوگل

هدف گوگل از ساخت این دودل مبتنی بر هوش مصنوعی، فقط معرفی باخ یا ساخت یک آهنگ نیست. گوگل به شما درباره موسیقی و نوت آموزش‌هایی می‌دهد و شما را بیشتر با هارمونی نوت‌ها با یکدیگر آشنا می‌کند.

همه ما ممکن است استعدادی از موسیقی داشته باشیم ولی هیچ‌گاه ابزاری رایگان و ساده برای شکوفایی و توسعه این استعداد پیدا نکرده باشیم.

شما با ضبط و دانلود موسیقی‌های ساخته شده توسط خودتان و گوش دادن به آن‌ها، می‌توانید هنرتان را توسعه دهید و بیشتر دنبال کنید.

نکته مهم دیگری که باید درباره Doodle باخ ذکر شود؛ استفاده از هوش مصنوعی به طور عمومی برای ساخت موسیقی است. تا کنون، شاهد چندین ابزار و اجرای موسیقی مبتنی بر هوش مصنوعی بودیم ولی اکنون گوگل موفق شده نسخه‌ای عمومی و بسیار کاربردی از این فناوری عرضه کند.

همکاری انسان و هوش مصنوعی در ساخت موسیقی می‌تواند مانند همه کاربردهای دیگر AI هم ترسناک و هم امیدوارکننده باشد. اینکه هوش مصنوعی می‌تواند راه خلاقیت انسان را ببندد یا جلوه‌ای مصنوعی به هنر بدهد؛ موضوع دیگری است که نمی‌خواهیم اینجا درباره‌اش صحبت کنیم.

در اینجا، فقط شما را دعوت می‌کنیم طعم یک همکاری مشترک بین هوش مصنوعی و باخ در گوگل Doodle بچشید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

ابر تورم آلمان در سال 1923 چه بر سر مردم آورد؟

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان 200 میلیارد مارک قیمت داشت.با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…

داستان واقعی اسکینر: روانشناس مشهور دهه ۱۹۴۰- آیا او واقعا دخترش را در داخل یک جعبه برای آزمایشاتش…

بوروس فردریک اسکینر معروف به بی‌اف اسکینر یک روانشناس، رفتارشناس، نویسنده، مخترع و فیلسوف اجتماعی آمریکایی بود. او در ۲۰ مارس ۱۹۰۴ در Susquehanna در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در ۱۸ اوت ۱۹۹۰ در کمبریج، ماساچوست درگذشت.اسکینر بیشتر به خاطر…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. مهران می گوید

    از لحاظ تئوری تقریباً نتایج درستی تولید میکنه اما خوش صدا نیست 🙂

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5