بررسی نظرات سایت‌های معروف درباره آیپد ایر ۲۰۱۹: آیپد پرویی با هزینه کمتر

0

شاید آیپد ایر جدید خیلی زیبا نباشد یا از جدیدترین فناوری‌ها و طراحی‌های اپل سود نبرد اما هنوز یک گجت فوق‌العاده فناورانه است که می‌تواند دانشجویان و دانش‌آموزان را به مدرسه برگرداند.

می‌خواهیم نگاهی کوتاه به جدیدترین آیپد ایر اپل بیندازیم و نقاط مثبت و منفی آن را بررسی کنیم.

در این نگاه به نظرات سایت‌های مختلف درباره آیپد ایر ۲۰۱۹ مراجعه کرده و از دیدگاه آن‌ها این محصول را ارزیابی خواهیم کرد.

آیپد پرویی که واقعا «پرو» نیست

آیپد ایر ۲۰۱۹ برای افرادی مناسب است که می‌خواهند آیپدی بزرگ‌تر از آیپد ۹.۷ اینچی اپل داشته باشند ولی نمی‌خواهند هزینه زیادی متحمل شوند یا روی خرید آیپدهای پروهای ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی سرمایه‌گذاری کنند.

سایت انگجت می‌نویسد:

«به جز بخش ProMotion صفحه‌نمایش، همه بخش‌های دیگر با دیدگاه آیپد پرو ساخته و انگار برای مقایسه با آن‌ها طراحی شدند. هنگامی که شما به این آیپد ایر نگاه می‌کنید؛ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، کارایی بهتر و طراحی تمیزتری به همراه انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به مدل استاندارد با هزینه کمتری دارید. این تصویر برای هواداران آیپد ایر بسیار رویایی است.»

انتظار ویژگی‌های جدید را نداشته باشید

آیپدی نیست که تمام ویژگی‌ها و فناوری‌های جدید اپل را داشته باشد. هنوز از پورت لایتنینگ به جای USB-C استفاده می‌کند؛ به جای چهار بلندگو، به دو بلندگو مجهز شده است و از نسل اول قلم اپل پنسیل سود می‌برد.

سیستم Touch ID به جای Face ID نشسته است و شاید خبر خوبی باشد که هنوز جک هدفون وجود دارد.

نکته مهم این است که همه این ویژگی‌های هنوز به اندازه کافی خوب هستند و جای شکایتی وجود ندارد.

فوق‌العاده قدرتمند است

آیپد ایر ۲۰۱۹ بدون اینکه در رده آیپد پروهای اپل باشد؛ قدرتی مشابه با آیپد پروها دارد. سایت تک‌رادر دراین‌باره می‌نویسد:

«متوجه شدیم کارایی دو برابر آیپد ۹.۷ اینچی سال ۲۰۱۸ دارد. آیپد ایر ۲۰۱۹ برای هر فردی که دنبال بهره‌وری بیشتر و سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت است؛ گزینه بسیار مناسبی است.»

آیپد ایر ۲۰۱۹ به تراشه سفارشی‌شده A12 Bionic اپل مجهز است. همان تراشه‌ای که روی آیفون‌های XS و XS MAX کار شده است. در میان تبلت‌های این شرکت فقط تبلت‌های آیپد پرو ۱۱ و آیپد پرو ۱۲.۹ از چیپ‌ست A12 Bionic استفاده می‌کنند. بهترین تراشه موبایل در بازار است که حالا قدرت‌اش را به یک تبلت می‌دهد.

این آیپد می‌تواند ۱۰ ساعت شارژ باتری داشته باشد؛ تقریبا برابر با آیپدهای دیگر اپل. به زبان دیگر، شما نیازی به خرید آخرین مدل آیپد پرو ندارید چون آیپد ایر ۲۰۱۹ همان قدرت و شارژ باتری را با هزینه کمتری به شما هدیه می‌دهد.

صفحه‌نمایش به شما اجازه نمی‌دهد افت کنید

سایت تک‌رادر درباره صفحه‌نمایش این تبلت می‌نویسد:

«نمایشگر ۱۰.۵ اینچی آن نازک‌تر و بدون حاشیه‌تر از آیپد ۹.۷ اینچی است.»

اولین آیپد ایری است که به صفحه‌نمایش ۱۰.۵ اینچی رتینا با حاشیه‌های بسیار کم و نازک ارتقا پیدا کرده است. در مقایسه با مدل ۹.۷ اینچی، تصاویر با عمق رنگ و روشنایی بهتر، صفحه‌نمایش True Tone و پوشش صد انعکاسی به دست می‌دهد.

پالت رنگ آن وسیع‌تر است که همه‌چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شما شگفت‌زده خواهید شد.

دوربینی قابل قبول

برای بسیاری از کاربران آیپد، دوربین این تبلت چندان اهمیتی ندارد یا به اندازه آیفون حساس و کلیدی نیست ولی اپل روی آیپد ایر ۲۰۱۹ یک دوربین قابل قبول نصب کرده است.

دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل با گشودگی دهانه f/2.4 است؛ مانند دوربین آیپد ۹.۷ اینچی سال ۲۰۱۸.

اما دوربین جلویی آیپد ایر جدید به دوربین ۷ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و دقت تصویر 1080P ارتقا یافته است که یک جهش بزرگ نسبت به دوربین ۱.۲ مگاپیکسل FaceTime در آیپد ۹.۷ اینچی است. دوربین سلفی جدید هم از FaceTime پشتیبانی می‌کند.

صفحه‌کلید هوشمند

آیپد ایر ۲۰۱۹ ارزان‌ترین آیپد با Smart Connector است که به کاربران اجازه می‌دهد از Smart Keyboard با اتصال بلوتوث بهره ببرند.

در بررسی تک‌رادر می‌خوانیم:

«یکی از چیزهایی که شما می‌توانید نسبت به آن بی‌تفاوتر باشید؛ البته اگر به دنبال محصولی ۲ در ۱ با بهره‌وری بالا هستید.»

سایت انگجت نیز تاکید می‌کند:

«به غیر از صفحه‌نمایش، اتفاق بزرگ دیگری که در آیپد ایر نسبت به آیپد استاندارد و مینی شاهد هستیم؛ یک Smart Connector است که در سمت چپ آن قرار دارد. برای اولین بار است که اپل از این اتصال روی آیپدی غیر از آیپد پرو استفاده می‌کند تا غالب مردم به آن دسترسی داشته باشند. به طور ساده، این اتصال امکان چسباندن یک صفحه‌کلید به تبلت را فراهم می‌کند.»

قیمت عالی

آیپد ایر ۲۰۱۹ در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری وارد بازار می‌شود. نسخه ۶۴ گیگابایتی این تبلت با قابلیت وای‌فای برچسب قیمتی ۴۹۹ دلار و با LTE قیمتی ۶۲۹ دلار دارد.

اگر متقاضی خرید آیپد ایر با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی باشید؛ نسخه وای‌فای و LTE آن به ترتیب قیمت‌های ۶۴۹ و ۷۷۹ دلار خواهد داشت.

مقایسه این قیمت‌ها با آیپد استاندارد ۹.۷ اینچی سال گذشته یا آیپد پروهای ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی؛ نشان می‌دهد اپل روی رقابتی شدن قیمت حساب ویژه‌ای باز کرده و رده‌های کاربران عمومی، دانشجویان، دانش‌آموزان و افراد خواهان آیپدهای ارزان‌تر را هدف قرار داده است.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…

وقتی با اشعه ایکس از اشیای عادی عکس بگیرید؛ شگفت‌زده می‌شوید! کاری که آندری دومان کرد

مجموعه عکس‌های اشعه ایکس می‌توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.آندری دومان، عکاس تجاری، حدود یک سال است که این کار را می‌کند. زمانی که دومان کاری را برای مشتریان انجام نمی‌دهد، دوست دارد پروژه‌های شخصی را…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.