لینروید | 5 بازی برتر اندرویدی که باید آنها را تجربه کرد؟!

0

سرعت رشد فوق العاده ی تکنولوژی در سالهای اخیر و گسترش باورنکردنی گوشی های هوشمند و تبلت ها در میان مردم جهان از پدیده های قرن به شمار می رود. گوشی های هوشمند امروزی دارای قدرت پردازشی و گرافیکی فوق العاده بالا بوده و بسیاری از قابلیت های یک کامپیوتر و چه بسا بیشتر از آن را دارا می باشند. اگر اهل بازی های کامپیوتری و کنسولی باشید می دانید که در گذشته ای نه چندان دور انجام بازی های کامپیوتری تنها با کامپیوترها و یا کنسول های مخصوص بازی همچون پلی استیشن و ایکس باکس امکانپذیر بود امّا گوشی های هوشمند این تابو را شکسته و رکورد بازی های بسیار زیبا و جذب و اعتیادآور را شکسته اند. بسیاری از افراد ترجیح میدهند بخشی از اوقات فراغت خود سرگرم بازی شوند و آسانترین و در دسترس ترین راه نصب بازیهای موبایلی بر روی گوشمند می باشد.

با جهش فوق العاده ای که در فناوری پردازشی و گرافیکی گوشی های هوشمند شاهد بودیم دیگر بازی های موبایلی بازی های ساده ی دو بُعدی و تکراری نیستند. به ویژه برای سیستم عامل اندروید که یک سیستم عامل اوپن سورس می باشد میلیون ها بازی تا بدین لحظه در ژانرها و دسته بندی های مختلف منتشر شده است. در ادامه به معرفی چند بازی اندرویدی عالی و هیجان انگیز خواهیم پرداخت که هر گیمری قطعا با یک بار انجام آنها عاشقشان خواهد شد. دانلود بازی اندروید هم از طریق گوگل پلی و هم از سایتهای مارکت اندروید امکانپذیر است. لینروید یکی از بروزترین وبسایت های مارکت اندرویدی ایران است که بهترین و جذابترین بازیها را به صورت رایگان و همراه با نقد و بررسی با لینک دانلود مستقیم می توانید دریافت کنید. برای دانلود بازی اندروید کافیست به بخش بازی های وبسایت لینروید مراجعه کنید.

سری بازی های مسابقات ماشین آسفالت:

بازی های اتومبیل رانی همیشه طرفداران زیاد و بخصوصی داشته و دارند. یکی از فوق العاده ترین بازی های اتومبیل رانی که سالهای اخیر شاهد بودیم سِری بازی های آسفالت محصولی از کمپانی خوشنام بازی سازی EA می باشد. گرافیک فوق العاده چشم نواز، وجود آخرین و جدیدترین مدل از تمام سوپراسپرت های معروف دنیا از کمپانی های مختلف خودروسازی شامل فراری، لامبورگینی، بوگاتی، مک لارن و … ، روند داستانی بازی های آسفالت، امکان شرکت در مسابقات آنلاین و جهانی و حضور در تورهای مختلف جهانی در این بازی و رانندگی نفس گیر و هیجان انگیز در خیابان سطح شهر بازی آسفالت را تبدیل به یکی از محبوبترین بازی های اندرویدی نموده است. پیش از دانلود آسفالت 9 و یا آسفالت 8 لازم است بدانید که این بازی نیازمند سخت افزار نسبتا قوی می باشد و به حداقل 2گیگ رم نیازمند است.

بازی های فوتبالی اندروید:

بازی های فوتبال به اندازه تماشاگران بازی فوتبال در دنیا محبوب و پرطرفدار هستند. اگر شما هم به دنبال یک بازی فوتبال عالی برای نصب بر روی گوشی هوشمند خود هستید می توانید از یکی از 3 پیشنهاد ما نصب کنید. بازی های فیفا 2019 ، دانلود پی اس 2019 و دریم لیگ جزو برترین بازیهای اندروید فوتبال هستند.

بازی ماینکرافت:

در بازی ماینکرافت با استفاده از مکعب های با بافت متنوع که در اختیار دارید و با خلاقیتی که از خود دارید باید با استفاده از این مکعب ها بناها و سازه های و در واقع شهر دلخواهتان را طوری بسازید که علاوه بر زیبایی استوار و محکم باشد. هر لحظه ممکن است سازه ها و شهری که معمار آن هستید مورد حمله قرار گیرد پس نهایت هوش خود را در معماری بنایی استوار و ایمن باید به کار بگیرید.

پابجی موبایل:

پابجی موبایل بازی جدید و فوق العاده در سبک بازی های اکشن و بقا است که توسط استودیوی بازی سازی Tencent Games برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. PUBG جزو محبوبترین بازی های سبک اکشن و بقا است که نسخه PC آن به شدت پرطرفدار است. در نسخه موبایل PUBG همانند نسخه کامپیوتر تعدادی پلیر در یک میدان نبرد قرار میگیرند و با سلاح ها و ادوات نظامی مختلف به کشتار یکدیگر خواهند پرداخت و کسی برنده بازی است که آخرین نفر زنده در این میدان نبرد باشد. این بازی آنلاین و فوق العاده هیجان انگیز بوده و از طرف دیگر گرافیک محشر، گیم پلی فوق العاده و صداگذاری بی نظیر این بازی بدون شک شما را محو خود خواهد کرد. وجود سلاح های جذاب و جدید، وسایل نقلیه متنوع و ساختمان ها سازه های هیجان انگیز بازی شما را به وجد خواهد آورد.

بازی برول استارز:

بازی جدال ستارگان یا همان Brawl Stars نام بازی جدید و محصول دیگری از کمپانی نام آشنای بازی سازی سوپرسل است که پیش از این بازی ها محبوبی از جمله کلش اف کلنز، کلش رویال، هی دی و بوم بیچ را منتشر نموده است. بازی برال استارز همانند بازی کلش رویال از نوع بازی های کارتی است و بازی به صورت آنلاین می باشد. نبردهای این بازی به صورت 3نفره بوده و شما به همراه دو پلیر دیگر در یک تیم باید به نبرد با یک تیم 3نفره ی دیگر بروید و با استفاده هیروهایی که در اختیار دارید و با بکارگیری یک استراتژی صحیح پیروز میدان نبرد باشید. با دانلود برول استارز و نصب آن می توانید نهایت لذت را از یک بازی کارتی و از نوع اکشن آنلاین ببرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5