۶ اسمارت‌فون عجیب و غیرعادی که در MWC 2019 دیدیم

1

کنگره جهانی موبایل جشنواره‌ای برای همه گوشی‌ها است. بهترین و پرچم‌دارترین اسمارت‌فون و بدترین و غجیب‌ترین گوشی‌هایی که می‌توان تصور کرد.

پس، همان‌طور که برای رونمایی از پرچم‌دارهای سامسونگ، هواوی، ال‌جی و دیگر شرکت‌ها هیجان‌زده هستیم؛ باید منتظر رونمایی از گوشی‌هایی نا امیدکننده و غیرعادی باشیم که خلاف جریان بازار شنا می‌کنند یا در دست گرفتن و استفاده ازشان دور از ذهن است.

رویداد MWC 2019 هم چند گوشی عجیب و غریب داشت. گوشی که بیشتر شبیه به یک پاوربانک است؛ گوشی که بازگشت به گذشته و صفحه‌کلیدهای QWERTY و گوشی که بیشتر یک دستگاه رادیویی و والکی تالکی به نظر می‌ٰسد.

خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید؛ چون می‌خواهیم ۶ گوشی عجیب و غریب MWC 2019 را معرفی کنیم:

پسر چاق

چه احساسی خواهید داشت که گوشی ۱۸ هزار میلی‌آمپرساعتی در جیب‌تان باشد؟ البته، اگر در جیب‌تان جای شود.

شرکت انرجایزر (Energizer) گوشی Power Max P18K Pop را با باتری ۱۸ هزار میلی‌آمپر ساعتی معرفی کرد. احتمالا، سنگین‌ترین و ضخیم‌ترین گوشی اندرویدی است که تا کنون رونمایی شده است.

اشتباه نکنید. این گوشی یک اسمارت‌فون کامل است و صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی، پردازنده هشت هسته‌ای، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین پشتی ۳ لنزه و اندروید پای روی آن سوار شده است.

از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و دوربین سلفی جهنده دارد. قیمت این گوشی ۶ هزار یورو است.

تریکوردر پیشتازان فضا

تا کنون دستگاه‌های زیادی ساخته شدند که مواد شیمیایی پوست بدن انسان را تجزیه و تحلیل کنند ولی گوشی موبایل Xi شرکت CloudMinds به طور رسمی اولین اسمارت‌فون اسپکترومتر دنیا است.

این گوشی با اشعه لیزر در چند ثانیه می‌تواند مواد شیمیایی را شناسایی کند. این اسمارت‌فون می‌تواند اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام و بازی فورتنایت را اجرا کند ولی بیشتر به درد کنجکاوان علم می‌خورد.

CloudMinds BGD21 هم یک اسکنر اولتراسوند است که می‌تواند با گوشی Xi ترکیب شود تا به طور روزانه وضعیت سنگ کلیه خود را بررسی کنید.

رادیوی جیمزباند

افرادی که زیاد فیلم‌های علمی تخیلی یا ماموریتی می‌بینند و تصور می‌کنند به‌زودی آخرالزمان می‌شود؛ باید سریعا یک گوشی Nomu T18 خریداری کنند.

چون در آخرالزمان پرچم‌دارهای سامسونگ و آیفون به کارتان نمی‌آیند و نمی‌توانید با فرد دیگری تماس بگیرید.

گوشی Nomu T18 شبیه به دستگاه‌های رادیویی است که ماموران امنیتی با خود حمل می‌کنند؛ به اضافه اینکه به همه‌چیز مجهز است.

ضد آب و ضد گردوغبار است؛ در فرکانس‌های رادیویی VHF و UHF کار می‌کند و می‌تواند همانند یک دستگاه والکی تالکی عمل کند؛ در برابر انفجار مقاوم است؛ اسکنر اثر انگشت دارد و به یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌امپری مجهز شده است.

دو در یک

نظرتان درباره یک گوشی با دو صفحه‌نمایش اولد و e-ink چیست؟

اسمارت‌فون HiSense A6 که قیمتی ارزان‌تر از دیگر گوشی‌های این فهرست دارد؛ مجهز به دو نمایشگر OLED و e-ink است.

نمایشگر e-ink در پنل پشتی گوشی برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی است ولی می‌تواند کاربردهای بیشتری داشته باشد. می‌توانید یک رابط کاربری کامل اندروید را روی آن داشته باشید.

نمایشگرهای e-ink مصرف باتری بسیار پایینی دارند و این مزیتی است که دلیل ساختن اسمارت‌فون HiSense A6 شده است.

بحران هویت

این یک ساعت هوشمند با ویژگی‌های اسمارت‌فون است. نه؛ این‌طور نیست بلکه یک اسمارت‌فون با طراحی ساعت هوشمند است.

احتمالا تا مدت‌ها پس از خرید و استفاده Nubia Alpha هنوز درگیر این سوال باشید که یک اسمارت است یا ساعت هوشمند. یک صفحه‌نمایش اولد بزرگ و خمیده دارد و از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

به علاوه، به دوربین داخلی، کنترلر ژستی، GPS، و سنسورهای تناسب اندام و حرکتی مجهز شده است.

نمی‌توانیم بگوییم بهترین دستگاه دوگانه‌ای است که تا کنون دیدیم ولی ایده پشت‌سر آن و طراحی‌اش جذاب است.

بازگشت به گذشته

شما گوشی‌های QWERTY را یادتان هست؟ اصلا با این گوشی‌ها کار کردید؟

شرکتی به نام FXtec هوس کرده این گوشی‌ها را دوباره زنده کند. اولین محصول این شرکت به نام Pro 1 در MWC 2019 رونمایی شد.

این گوشی یک صفحه‌کلید کامل دارد و مجهز به نمایشگر اولد نسبتا بزرگ با وضوح عالی است. مشخصات سخت‌افزاری Pro 1 هم قابل توجه است و با اسمارت‌فون‌های امروزی رقابت می‌کند.

صفحه‌کلید کشویی Pro 1 می‌تواند بهترین گزینه برای افزایش بهره‌وری باشد. می‌توان همزمان تایپ کرد و در اینترنت به دنبال یک مقاله بود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

واکسن گارداسیل چیست؟ چه وقت و چه کسانی باید آن را تزریق کنند؟

گارداسیل واکسنی است که به محافظت در برابر انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کمک می‌کند، که یک عفونت شایع مقاربتی است که می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلف از جمله زگیل تناسلی و برخی از انواع سرطان شود. این واکسن برای جلوگیری از…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

چرا بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در بریتانیا دارای پنجره‌های آجرکوبی شده هستند؟

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. رضا مهرابی می گوید

    خلاقیت بهترین عامل پیشرفت انسانه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.