استون مارتین اولین سدان تمام برقی خود را معرفی کرد: یک سوپراسپورت مدرن ۴ در برای جیمزباند و رفقا

2

شرکت خودروسازی استون مارتین از اولین خودروی تمام برقی خود به نام Rapide E به طور رسمی رونمایی کرد. یک سدان برقی که شباهت زیادی به نسخه بنزینی سدان رپید این شرکت دارد.

استون مارتین اولین بار در سال ۲۰۱۵ نمونه مفهومی از خودروی برقی Rapide E را معرفی کرد و اکنون در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹ چین از این خودرو به طور کامل رونمایی شد.

بازار چین به خودروهای برقی علاقه وافری دارد و به همین علت استون مرتین ترجیح داده در این کشور اولین سدان تمام برقی خود را رونمایی کند.

سدان رپید E با همکاری شرکت مهندسی پیشرفته ویلیام انگلستان ساخته شده است. از سیستم برقی با ولتاژ ۸۰۰ ولت سود می‌برد و مجهز به یک باتری ۶۵ کیلووات ساعتی است. این باتری از ۱۸.۶۵۰ سلول لیتیون یون استفاده می‌کند.

شرکت استون مارتین اعلام کرده است با شارژ کامل این باتری، سدان رپید E می‌تواند مسافتی ۳۲۰ کیلومتری را بپیماید. این باتری یک ساعته ۶۵ درصد ظرفیت خود را شارژ می‌کند و مسافتی ۲۰۰ کیلومتری را طی خواهد کرد.

استون مارتین برای این خودرو و باتری یک دستگاه شارژر سریع اختصاصی عرضه کرده است که می‌تواند در مدت زمانی ۴۰ دقیقه‌ای تمام باتری را شارژ کند. با استفاده از برق شهری مدت زمانی بیش از ۳ ساعت برای شارژ کامل باتری زمان نیاز است.

سوپراسپرتی مدرن

مشخصات فنی استون مارتین رپید E نسبت به نسخه بنزینی برتری‌هایی دارند. موتور الکتریکی با قدرت ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن‌متری باعث می‌شوند سرعت خودرو در مدت زمانی ۳.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. افزون بر این، در مدت زمانی ۱.۵ ثانیه‌ای از سرعت ۸۰ به ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

حداکثر سرعت این خودرو هم ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. شرکت سازنده می‌گوید مهندسان این شرکت سال‌های طولانی روی بهینه‌سازی موتور و قدرت این خودرو کار کردند که چنین نتایجی به دست می‌آید.

خودروی برقی Rapide E تمام استانداردهای کیفی و رفاهی خودروهای استون مارتین را دارد. رینگ‌های آلومینیومی فورج کاری شده با طرح اختصاصی که لاستیک‌های گران‌قیمت پیرلی پی‌زیرو این خودرو بسیار هماهنگ هستند.

استون مارتین اعلام کرده است فقط ۱۵۵ دستگاه خودروی رپید E تولید خواهد کرد. خریداران باید این خودرو را پیش‌خرید کنند و با توجه به اپشن‌ها و امکانات سفارش داده شده؛ قیمت نهایی خودرو مشخص می‌شود. برخی منابع از قیمت ۵۰ هزار دلاری این خودرو خبر دادند.

برخی شایعات هم به استفاده از این سدان تمام برقی در فیلم بعدی جیمزباند به عنوان خودروی اصلی بازیگر نقش اول اشاره می‌کنند.

به هر حال، رپید E یک سدان ۴ در با توانایی‌های یک خودروی سوپراسپرت مدرن است که زیبایی و شکیلی خودروهای استون مارتین را هم دارد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

صندلی‌های بامزه طراحی شده با هوش مصنوعی توسط بونی کاره‌را

تصور کنید وارد اتاقی می‌شوید و صندلی‌ای را می‌بینید که شبیه یک قاچ هندوانه غول‌پیکر است، همراه با پوست و دانه‌هایش. یا صندلی‌ای که شبیه آناناس سیخ‌دار است، با لبه های تیز و اندرون نرمش؟این دنیای بونی کاره‌را است، هنرمند با استعداد سه…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. ا ت می گوید

    البته قیمت اش از ۳۰۰۰۰۰ دلار است و نه ۵۰۰۰۰.

  2. میلاد می گوید

    ایشالا صدها سال دیگه که استون مارتین ماشین پرنده ساخت شاید نوادگان ما هم بتونن این چنین ماشین هایی رو تجربه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5