طرح پیشنهادی آیفون Z دیوانه‌کننده و تعریف جدیدی از گوشی تاشو است

4

شرکت روسی Caviar که سابقه دادن ایده‌هایی برای ساخت آیفون‌های انقلابی به اپل را در کارنامه خود دارد؛ ویدیویی از طراحی آیفون Z منتشر کرده است. نخستین گوشی تاشوی اپل که طبق این ویدیو بسیار دیوانه‌کننده و انقلابی است.

این ویدیو نشان می‌دهد آیفون Z از سه صفحه‌نمایش کنار هم سود می‌برد که در دو نقطه تا می‌شوند. به زبان دیگر، آیفون تاشو دارای دو لولا است.

این طراحی باعث شده آیفون Z در حالت باز به اندازه یک آیپد پرو شود و صفحه‌نمایشی دو برابر گوشی‌های تاشوی معرفی شده تا به امروز داشته باشد.

مدیر شرکت Caviar می‌گوید بیش از ۷ سال است با محصولات برند اپل کار کرده و همواره در حال ارایه ایده و نوآوری‌هایی در طراحی محصولات جدید این شرکت از جمله آیفون بودند.

آن‌ها ایده‌های خودشان برای ساخت یک آیفون تاشوی خارق‌العاده و آینده‌نگرانه در قالب این ویدیو و تصاویر آن به اپل پیشنهاد دادند. مدیران شرکت Caviar می‌گویند اپل باید بهترین گوشی تاشوی دنیا را بسازد؛ حتی اگر قیمت آن زیر ۲۹۰۰ یورو نباشد (یعنی از گوشی تاشوی هواوی میت ایکس یا یک مک‌بوک پرو هم گران‌تر باشد).

آیفون Z یا آیفون ۱۱ طراحی شده توسط این شرکت روسی، دقیقا طراحی به شکل حرف Z دارد تا در چهار مود یا سبک مورد استفاده قرار بگیرد. این آیفون می‌تواند به حالت تبلت، لپ‌تاپ، سلفی و گوشی استفاده شود.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود؛ این طراحی می‌تواند با نوآوری‌ها یا کاربرپذیری بالایی برخودار باشد ولی قطعا پیچیدگی‌های طراحی و ساخت اجازه نمی‌دهند چنین دستگاهی به دست مردم برسد.

هرچه دیوانه‌کننده‌تر؛ هرچه خارق‌العاده‌تر

پیشنهاد شده در این آیفون از پنل‌های سوپر رتینای HD با تراکم ۴۵۸ پیکسل و بدون حاشیه استفاده شود. هیچ لبه یا کناره حاشیه‌ای در اطراف این صفحه‌نمایش‌ها نیست تا کاربران بیشترین اندازه نمایشگر را به دست بگیرند.

طبیعی است که شاهد چندین دوربین روی آیفون انقلابی اپل باشیم. دوربین تشخیص چهره جلویی که از سیستم Face ID سود می‌برد و دوربین ۳ لنزه پشتی آیفون با رزولوشن ۱۵ مگاپیکسل و قابلیت‌هایی مانند زاویه دید وسیع و تله‌فوتو که در حالت‌های متنوعی قابل استفاده هستند.

استفاده از USB-C و Touch-ID نیز در این آیفون به اپل پیشنهاد شده است تا هیچ‌چیزی کم نداشته باشد. جنس بدنه، طراحی لوکس و نمای بیرونی این گوشی نیز باید دیوانه‌کننده و مسحورکننده باشد.

بسیاری از کاربران آیفون مشتاق هستند در سال ۲۰۱۹ نسخه تاشوی گوشی خود را مشاهده کنند. گوشی که حتما از نظر طراحی و قابلیت‌ها بسیار متفاوت با گوشی‌های تاشوی دیگر بازار یا حتی آیفون‌های اخیر اپل است.

اما هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که اپل در سال ۲۰۱۹ و حتی سال ۲۰۲۰ یک گوشی آیفون تاشو معرفی خواهد کرد.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

کارخانه متروکی در پرتغال با ماشین‌های کلاسیک قدیمی در آن کشف شد و سوژه عکاسی شد

متروک بودن هم زیبایی خاص خودش را دارد. خانه و هتل و امارت متروک انگار یک تونل زمان است. یک موزه خاک گرفته دست نخورده.اما این بار کارخانه‌ای با ده‌ها ماشین کلاسیک رها شده در پرتغال با کوشش عکاسان سوژه شده.«داخل این ساختمان صنعتی دو…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
4 نظرات
  1. مسعود می گوید

    اگر بنا به ادعاست که ایران خودرو هم گفته بود میخواد خودرو فرمول 1 بسازه!

  2. پلی اتیلن می گوید

    این گوشی های تاشو به نظرم محل تا شدنش خیلی مهمه چون امکان خرابیشو باید در عمل دید ُ تو لوله و اتصالات با انواع مواد این مشکل هست وقتی بحث خم شدن باشه .

  3. حامد می گوید

    این ایده عجیب و غریبی و تازه‌ای نیست اگر سریال west world رو دیده باشید همه از همچین تبلتی استفاده می‌کنند.

  4. مهلا می گوید

    منم میییخوام خدااا جون???

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5