سال‌ها است مرورگر کروم بازی پنهانی دارد تا در هنگام کند شدن وحشتناک سرعت اینترنت سرگرم شوید

0

این روزها طوری به اینترنت پرسرعت عادت کردیم که اگر کمی کندتر از معمول شود؛ اعصاب‌مان خرد شده و حوصله کار کردن نداریم. کامپیوتر و لپ‌تاپ را رها کرده و سراغ کار دیگری می‌رویم.

سرعت اینترنت باید چند مگابیت باشد تا بتوانیم ویدیوها را استریم یا آنلاین بازی کنیم و همزمان ده‌ها برگه باز شده در مرورگر وب داشته باشیم و در هریک مشغول کاری شویم.

اما سرعت اینترنت همیشه این‌قدر سریع نبوده و سال‌ها و روزهایی را به یاد می‌آوریم که فقط یک صفحه وب بارگذاری می‌شد یا می‌توانستیم یک ایمیل تایپ و ارسال کنیم.

گوگل که یکی از شتاب‌دهنده‌های سرعت اینترنت در جهان است و بسترهای آن اعم از توسعه زیرساخت‌های شبکه‌های کابلی و فیبرنوری یا ساخت مراکزداده و فناوری‌های مرتبط با سرورها را فراهم می‌کند؛ به فکر حال و روز کاربران در هنگام کندی اینترنت بوده است.

ظاهرا از سال ۲۰۱۴ بازی برای مرورگر وب کروم عرضه شده که با کندترین سرعت اینترنت هم می‌توان آن را بازی کرد. بازی که کمتر شناخته شده است و شاید بسیاری از کاربران نام آن را هم نشنیده باشند.

آفلاین بازی کنید

بازی T-Rex از Chrome Dino را می‌توانید با کندترین سرعت اینترنت (در حد ارسال یک ایمیل) یا آفلاین در گوگل کروم بازی کنید.

T-Rex همان دایناسوری است که در هنگام قطع بودن اینترنت، در یک صفحه وب کروم نشان داده می‌شود و به شما پیغام «No Internet» را می‌رساند.

بازی با محیط بسیار ساده ولی سرگرم‌کننده است. شما باید دایناسور تی‌رکس (از ما قبل تاریخ) را از روی درخت‌چه‌های کاکتوس بپرانید. تی‌رکس می‌دود و شما باید کمک کنید از موانع رد شود.

با کلید Space این دایناسور چابک و همیشه دهان باز پرش می‌کند و با کلید جهت‌نمای پایین وارد آب شده و شنا می‌کند (در موقع نیاز). مواظب باشید؛ هرچه بازی جلوتر می‌رود؛ سریع‌تر و پیچیده‌تر خواهد شد.

بازی T-Rex این قابلیت را دارد که ساعت‌‌ها شما را سرگرم کند تا سرعت اینترنت دوباره به حالت اولیه برگردد. اگر با حساب کاربری گوگل وارد این بازی شده باشید؛ امتیازهای شما ثبت شده و می‌توانید در هر بازی، رکوردهای جدیدی به ثبت برسانید.

بیشترین امتیازهای ثبت شده توسط کاربران نیز به شما نشان داده خواهد شد؛ شاید بخواهید کلا اینترنت را رها کرده و رکورد بهترین بازیکن را از آن خود کنید.

دیدن این بازی در سال ۲۰۱۹ به همان اندازه عجیب و باورنکردنی است که دیدن یک دایناسور تی‌رکس زنده!

بازی T-Rex نه تنها در کروم؛ بلکه در مرورگرهای فایرفاکس، سافاری و دستگاه‌های موبایل هم قابل بازی کردن است.

برای شروع بازی T-Rex به صفحه Chrome Dino بروید یا از اینجا بازی کنید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

جالب و گاهی خنده‌دار: آدم‌هایی که خیلی شبیه تابلو یک آگهی کنارشان هستند!

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…

تصور دهشت نبرد «واترلو» با هوش مصنوعی میدجرنی

نبرد واترلو، که در ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵ رخ داد، یک درگیری نظامی مهم در طول جنگ‌های ناپلئون بود. این جنگ بین ارتش فرانسه به رهبری امپراتور ناپلئون بناپارت و اتحادی از نیرو‌های بریتانیایی، هلندی و پروس به فرماندهی دوک ولینگتون و فیلد مارشال گبهارد…

برای جبران خطرات سلامتی ناشی از نشستن در طول روز وجود باید تحرک متناوب انجام بدهید. اما هر چند دقیقه…

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار 5 دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.محققان نوشته‌اند:«ما از 11 فرد سالم…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5