سامسونگ گلکسی A80 معرفی شد: میان‌رده‌ای با دوربین سلفی سه‌گانه کشویی و چرخشی خودکار

0

شرکت سامسونگ امروز بعدازظهر از جدیدترین عضو خانواده سری A خود رونمایی کرد. گلکسی A80 یک اسمارت‌فون میان‌رده رو به بالا است که بزرگ‌ترین غافل‌گیری‌اش دوربین سلفی و اصلی چرخشی است.

سامسونگ می‌گوید گوشی‌های سری گلکسی برای «عصر زیستن» ساخته شده‌اند و به همین خاطر از طراحی و خلاقیت‌های جدیدی سود می‌برند. گوشی گلکسی A80 نیز طراحی جدیدی به نمایش می‌گذارد ولی دوربین سلفی آن بیشتر ذهن‌ها را به خود مشغول کرده است.

این دوربین در حالت عادی به عنوان دوربین اصلی و عقبی گوشی استفاده می‌شود و در هنگام گرفتن سلفی با یک چرخش به دوربین سلفی تبدیل می‌شود. به علاوه، این دوربین از نوع ناچ کشویی است. تا کنون هیچ دوربین اسمارت‌فونی با این طراحی رونمایی نشده است و سامسونگ این شانس را دارد با گوشی A80 که چشم‌ها را خیره و کاربران را هیجان‌زده کند.

سامسونگ می‌گوید بهترین سنسورها و قطعات در تاریخ اسمارت‌فون‌هایش را برای دوربین گوشی A80 به کار برده است تا بهترین دوربین سلفی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری در دنیا باشد.

اگرچه این گوشی موبایل یک میان‌رده محسوب می‌شود ولی از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 سود برده و دوربین ۸ مگاپیکسلی f/2.2 با زاویه دید واید ۱۲۳ درجه در کنار خود دارد. دوربین سوم از نوع سه بعدی مدت‌پرواز (3D ToF) است.

هریک از این دوربین‌ها برای سلفی قابلیت‌های ویژه‌ای به اسمارت‌فون A80 می‌بخشند. دروبین اصلی به حالت کاربردی Super Steady برای ضبط ویدیو مجهز شده است. دوربین فوق عریض این سیستم اجازه می‌دهد تصاویر سلفی با وسعت عریض‌تر بگیرید و دوربین 3D ToF امکان فوکوس زنده (Live Focus) را برای تصاویر و ویدیوها به همراه قابلیت‌های کاربردی دیگری فراهم می‌سازد.

طراحی این گوشی هم قابل توجه است. هیچ بریدگی ناچی در صفحه‌نمایش دیده نمی‌شود و دوربین اصلی هم در پنل پشتی قرار ندارد. در هنگام نیاز به دوربین، در کسری از ثانیه سیستم دوربین به صورت کشویی از بدنه گوشی A80 خارج می‌شود و به عنوان دوربین اصلی یا سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایده ناچ کشویی تازگی ندارد و چندین برند چینی از جمله ویوو Nex چنین طراحی را پیاده‌سازی کرده بود ولی ایده دوربین سلفی کشویی چرخشی برای همه تازگی خواهد داشت.

مشخصات گلکسی ای ۸۰

نمایشگر اسمارت‌فون جدید سامسونگ ۶.۷ اینچی (در حالت کامل) است از نوع سوپر امولد با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نسبت تصویر در این نمایشگر ۲۰:۹ با عمق رنگ و کیفیت بسیار بالایی است.

تراشه مرکزی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۷۱۵۰ با حداکثر سرعت ۲.۲ گیگاهرتز به همراه ۸ گیگابایت رم و ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی بدون شیار کارت حافظه برای گلکسی ای ۸۰ انتخاب شده است.

اندروید ۹.۰ پای، بدنه شیشه‌ای با فریم فلزی، باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی ولی بدون پشتیبانی از شارژ سریع، درگاه USB-C، جک هدفون و تک یا دو سیم‌کارته از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

گلکسی ای ۸۰ به سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش نیز مجهز شده است.

سامسونگ اعلام کرد این گوشی جالب را در رنگ‌های طلایی، مشکی و سفید در آوریل ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد کرد. هنوز قیمتی برای این گوشی رسما اعلام نشده است.

غول کره‌ای با رونمایی از گلکسی A80 نشان داد هنوز می‌تواند محصولاتی خلاقانه روانه بازار کند. یکی از ایراداتی که در سال‌های اخیر به بخش اسمارت‌فون سامسونگ گرفته می‌شد؛ طراحی مشابه و بسیار نزدیک تمامی گوشی‌های این شرکت بدون هیج‌گونه خلاقیت یا نوآوری بود.

اما آیا گلکسی A80 می‌تواند در بازار موفق باشد؟ آیا دوربین اصلی چرخشی این گوشی واقعا بهترین دوربین سلفی دنیا است و می‌تواند توجه سلفی‌دوستان را جلب کند؟

نظر شما درباره گوشی گلکسی A80 سامسونگ چیست؟ از ایده ناچ کشویی و چرخشی خوش‌تان آمده و تمایل دارید آن را آزمایش کنید؟

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5