سایت ساز سی فایو جدیدترین روش طراحی سایت با وردپرس

0

رپورتاژ

راه اندازی و طراحی سایت یکی از مهمترین مراحل راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است، در این پست می خواهیم شما را با روشی بسیار سریع، ساده و مقرون بصرفه آشنا کنیم.

طراحی وب سایت با روشهای مدرن یا اختراع دوباره چرخ؟

در روش های سنتی شما با مشکلات زیادی مواجه هستید، هزینه زیاد، فرآیندهای زمانبر طراحی و کدنویسی های پیچیده، سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو طی فرآیندی سریع با استفاده از نمونه های استاندارد وب سایت هر کسب و کاری را ظرف 5 دقیقه راه اندازی می کند. پس برای طراحی سایت کسب و کارتان بفکر اختراع دوباره چرخ نباشید، امروزه در همه جای دنیا برای ساخت وب سایت از فروشگاه ساز ها و سایت ساز ها استفاده می کنند.

سی فایو، روشی سریع، با کیفیت و مقرون بصرفه

به احتمال زیاد، شما هم از شرایط بازار طراحی سایت آگاه هستید. قیمت‌ شرکت‌های طراحی سایت با هم متفاوت است، از 1 میلیون تا 5 شش و حتی بیشتر، اما با سی فایو می توانید از میان 90 نمونه آماده ظرف 59 ثانیه ساخت سایت را انجام داده و بمدت 7 روز رایگان تست و استفاده کنید.

خدمات پشتیبانی سی فایو چیست؟

برای آماده سازی یک وب سایت باید هر کدام از موارد هاست، دامنه، قالب و پشتیبانی را از یک شرکت مجزا تهیه نمایید. و بدتر اینکه چنانچه برای وب سایت مشکلی پیش بیاید، معمولا فروشنده قالب و شرکت هاستینگ علت را به گردن هم می اندازند و بهمین دلیل شما دچار سردرگمی می شوید، اما سی فایو پشتیبانی شما را بصورت یکپارچه برعهده گرفته و چنانچه کوچکترین مشکلی برای وب سایت پیش بیاید در کمترین زمان ممکن آنرا رفع می کند.

با سی فایو امکان توسعه امکانات در آینده وجود دارد؟

یکی از مسائل مهم طراحی سایت این است که شما بتوانید در آینده امکانات دیگری را به سایت اضافه کنید باتوجه به اینکه سی فایو وب سایت ها را با استفاده از سیستم قدرتمند و گوگل دوست وردپرس راه اندازی می کند بهمین دلیل شما برای توسعه سایت خود هیچ محدودیتی ندارید.

آیا وردپرس امن است؟

بله، وردپرس محبوبترین، منعطف ترین و قدرتمندترین cms دنیا است، سی فایو با بهره گیری از وردپرس بهینه سازی شده و ایمن، وب سایت شما را راه اندازی می نماید. درحال حاضر بیش از 30% وب سایت های دنیا با وردپرس ساخته شده و برند های بزرگی همچون، شرکت مرسدس بنز، وبلاگ ناسا، وبلاگ یاهو، کشور سوئد، نیویورک تایمز، وب سایت خبری بلومبرگ، مجله فورچون، شرکت والت دیزنی، شرکت موزیلا، اتاق خبر فیس بوک، پلی استیشن، بی بی سی، شرکت سرمایه گذاری گوگل سایت خود را با وردپرس ساخته اند! پس ساخت سایت با وردپرس یک مزیت ویژه است .

هاست میزبانی سی فایو، پایدار است؟

تعداد زیاد هاست اشتراکی روی یک سرور باعث افت کیفیت وب سایت ها در باز شدن آنها خواهد شد. بهمین دلیل سی فایو سایتهای را روی سرورهای قدرتمند مختلفی توزیع نموده است تا وب سایتها از کیفیت مناسب و منابع خوب سروری برخوردار باشند. استفاده از لایه های امنیتی مختلف و مانیتورینگ لحظه ای سرور از مزایای سی فایو است

طراحی سایت با امکانات کامل

سایت ساز سی فایو به شما یک وب سایت با امکانات کامل می دهد، در ایجاد صفحه، منو، آپلود تصاویر هیچ محدودیتی اعمال نشده، شما بصورت نامحدود می توانید صفحه و زیر صفحه، مقاله منو و زیر منو، انواع فرم های ساده و پیشرفته را به وب سایت خود اضافه کنید. اگر قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین را دارید بازهم سی فایو هیچ محدودیتی در افزودن محصول برای شما اعمال نمی کند، می توانید به تعداد دلخواه محصولات خود را به فروشگاه اینترنتی تان اضافه کنید.

هاستینگ قدرتمند

سی فایو با ارائه هاست کاملا مستقل به شما این امکان را می دهد تا هربار که به فایلهای وب سایت خود نیاز داشتید آزادانه بتوانید از آنها استفاده کنید و به فایلها و تصاویر و اطلاعات سایت خود دسترسی کامل داشته باشید بنابراین با این سطح دسترسی کل اطلاعات سایت در اختیارتان است.

چک لیست سئو

همانطور که می دانید این روزها حضور در نتایج جستجو گوگل بسیار ضروری است، چه حسی دارید وقتی فردی اسم کسب و کار شما را در اینترنت جستجو کند و هیچ نام و نشانی از شما به چشمش نخورد؟!

سایت ساز سی فایو با انجام چک لیستی شامل 11 فعالیت اساسی، سئو داخلی یا on page seo سایت شما بعد از راه اندازی انجام می دهد. بطوریکه بعد از انجام چک لیست، با جستجو نام برند شما در گوگل، سایت خود را در نتایج اول خواهید دید.

گوگل دوستی عالی

خیلی مهم است که در نتایج گوگل دیده شوید، 90% آن بستگی به محتوای خوبیست که تولید می کنید اما گذشته از آن باید سایتی داشته باشید که هماهنگی کاملی با موتورهای جستجو از جمله گوگل داشته باشد، خبر خوب این است که سایت ساز سی فایو بدلیل استفاده از هسته وردپرس در ساخت وب سایت سئو پذیری عالی را برای سایت شما محیا می کند. پس از ایجاد سایت با سی فایو می توانید محتوای خود را با خیال راحت شروع کنید.

سی فایو محتوادهی وب سایت را انجام می دهد؟

اگر شماهم مدیر پرمشغله ای هستید و فرصت ندارید وقت خود را صرف محتوادهی سایت کنید، سایت ساز سی فایو به زیبایی هرچه تمامتر این کار را برای شما انجام می دهد، اگرچه بخش زیادی از مشتریانمان بدلیل ساده بودن کار با پنل سایت محتوادهی اولیه را خودشان انجام می دهند .

تنوع بیش از 90 نمونه قالب از بهترین ها

سایت ساز سی فایو بیش از 90 نمونه در 20 دسته شغلی را در اختیار شما قرار می دهد تا برای راه اندازی سایت خود با دستی باز یکی از نمونه ها را انتخاب کنید. این نمونه با درنظر گرفتن بهترین و مدرن ترین قالب ها و تمپلت های دنیا طراحی و انتخاب شده اند، تمامی قالب ها دارای ویژگی ریسپانسیو هستند.

فروشگاه ساز سی فایو اپلیکیشن هم ارائه می دهد؟

بله شما پس از ساخت فروشگاه آنلاین می توانید اپلیکیشن آندروید و IOS فروشگاه خود را فعال کرده و یک فروشگاه اینترنتی کاملا مجهز بهمراه اپ آندروید و IOS داشته باشید.

داشبورد فارسی و پنل دراگ دراپ

دوست دارید با چند کلیک تصاویر سایت خود را تغییر دهید؟ مایلید هر وقت که اراده کردید اسلاید های سایت را بارگزاری کنید؟ می خواهید با یک کلیک لوگو شرکت خود را روی سایت قرار دهید؟ خبر خوب این است که سایت ساز سی فایو با ابتکاری چشمگیر یک پنل دراگ دراپ برای مدیریت سایت تولید نموده که با حذف موارد پیچیده براحتی بتوانید محتوای عکسی و متنی سایت را تغییر دهید.

سایت ساز سی فایو شرکتی قدیمی است یا تازه کار؟

سی فایو در سال 91 فعالیت خود را آغاز نموده و تاکنون بیش از 80 هزار سایت طراحی و راه اندازی شده است، سی فایو پشتیبان شرکت ها و برندهای بزرگی ملی و بین المللی است، شرکت صنایع شیر ایران پگاه با بیش از ۲۷ کارخانه و زیر مجموعه، شرکت ایران خودرو، خبرگزاری مهر، آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، اتاق بازرگانی، شورای شهر مشهد، کمیته امداد، استانداری خراسان رضوی، از جمله مشتریان سی فایو هستند.

پس جای نگرانی نیست، مشتریان سی فایو مضربی از هزار هستند.

مراحل ساخت سایت با سی فایو :

  1. وارد آدرس see5.ir شوید
  2. از قسمت نمونه ها یک قالب را انتخاب کرده و کلید نصب را بزنید
  3. اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید و وب سایت خود را تحویل بگیرید

 جمع بندی :

قیمت طراحی سایت به موارد بسیار زیادی وابسته است اما سرویس های سایت ساز وب سایت شما را با مبالغی زیر 1 میلیون تومان به زیبایی و بسرعت طراحی و راه اندازی می کنند. اگر بدنبال راه اندازی وب سایتی با پرستیژ و کامل هستید ضمنا پشتیبانی قدرتمند توسط یک شرکت با سابقه برایتان اهمیت دارد توصیه میکنیم سایت ساز سی فایو را امتحان کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.