ترامپ از طرح‌های 5G جدید و پرسرعتی برای مقابله با هواوی و چین رونمایی کرد

0

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده با همکاری FCC (کمسیون ملی ارتباطات آمریکا) از طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی برای رشد شبکه‌های پرسرعت 5G در امریکا رونمایی کرد.

ترامپ به طور علنی و مستقیم گفت: «رقابت در 5G آغاز شده است و امریکا باید برنده باشد.»

او اشاره کرد تا پایان سال جاری میلادی، ۹۲ بازار در سراسر ایالات متحده آماده ورود و استفاده از شبکه‌های 5G خواهند بود که در این زمینه حتی از کشور کره جنوبی هم با ۴۸ بازار پیشی گرفتند.

رئیس جمهور امریکا در مراسم رونمایی از طرح‌های جدید رشد و توسعه 5G گفت: «این یک رقابت است و اکنون شرکت‌های بزرگ ما درگیر آن هستند.»

به گفته ترامپ، طبق برخی برآوردها، صنعت بی‌سیم امریکا قصد دارد ۲۷۵ میلیارد دلار در شبکه‌های 5G سرمایه‌گذاری کند و به سرعت ۳ میلیون شغل برای شهروندان امریکایی فراهم شود. این فعالیت‌ها نزدیک به ۵۰۰ میلیارد دلار به اقتصاد این کشور کمک می‌کنند.

مدت‌ها است جنگ 5G آغاز شده

جنگ 5G میان امریکا و چین از مدت‌ها پیش آغاز شده است و هریک با سرمایه‌گذاری زیاد و هم‌افزایی تمام نیروها و توانمندی‌های خود سعی دارند بر دیگری غلبه کرده و برنده این میدان بزرگ اقتصادی، فنی و حتی نظامی باشند.

شبکه‌های 5G نسل بعدی شبکه‌های سلولی موبایل هستند که هم از نظر سرعت و پایداری و هم از نظر تاخیر و هوشمند با شبکه‌های 4G LTE بسیار متفاوت و بهتر عمل می‌کنند. بسیاری از ایده‌های شهر هوشمند، خودران‌ها و اینترنت اشیا تنها بر بستر 5G تحقق پیدا می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شبکه‌های 5G می‌توانید به مطلب زیر مراجعه کنید:

اینترنت ۵G چیست؟ چه تفاوت‌ها و برتری‌هایی با نسل‌های پیشین اینترنت دارد؟

در حال حاضر، دو اپراتور AT&T و ورایزون شبکه‌های 5G خود در ایالات متحده را راه‌اندازی کرده و دو اپراتور مخابراتی دیگر، تی‌موبایل و اسپرینت، قصد دارند تا اواخر سال ۲۰۱۹ خدمات خود را آغاز کنند.

فعلا تنها یک اسمارت‌فون 5G از موتورولا توسط ورایزون ارایه شده است که از شبکه‌های 5G این کشور پشتیبانی می‌کند.

5G یک مسئله امنیت ملی است

ترامپ تاکید کرده باید محدودیت‌ها و موانع توسعه 5G از میان برداشته شوند؛ از جمله طیف‌های فرکانسی بیشتری آزاد شود. وی گفت دولت‌اش دنبال این هدف است و انتظار دارد FCC جسورانه‌تر و شجاعانه‌تر مجوزهای طیف‌های فرکانسی را در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری صادر و طیف‌های بیشتری در دسترس قرار دهد.

مدیر موسسه FCC در این مراسم اشاره کرد بزرگ‌ترین مزایده طیف‌های فرکانسی در تاریخ امریکا را ۱۰ دسامبر برگزار کردند تا کریرها به ۳۴۰۰ مگاهرتز پهنای‌باند جدید در فرکانس‌های بالای ۳۷ و ۳۹ و ۴۷ گیگاهرتز دسترسی پیدا کنند.

ممنوعیت استفاده از تجهیزات مخابراتی هواوی در سراسر امریکا، کمک مالی ۲۰.۴ میلیارد دلاری تحت نام Rural Digital Opportunity برای توسعه باندپهن روستایی تا ۴ میلیون خانه و کسب‌وکار در مناطق روستایی، توسعه اینترنت اشیا و خدمات 5G مبتنی بر طیف‌های فرکانسی و رایزنی با متحدان اروپایی برای توسعه 5G از اقدامانی هستند که FCC برای رشد این شبکه‌ها انجام داده است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5