نقد و بررسی گوشی های سونی ایکسپریا دوکومو ژاپن

0

رپورتاژ

ان‌تی‌تی دوکومو، ( NTT DoCoMo) یک شرکت مخابراتی ژاپنی است که عنوان بزرگترین اپراتور تلفن های همراه را در این کشور به خود اختصاص داده است. دوکومو، از عبارت “Do Communications over the Mobile network” گرفته شده که ارائه دهنده خدمات تلفن ثابت، انواع گوشی موبایل، تلفن همراه، اینترنت و پست الکترونیکی می باشد. کمپانی دوکومو در سال ۱۹۹۱ به منظور پیشرفت شبکه گوشی های همراه کشور ژاپن و نیز خدمات در این بخش، راه‌اندازی شد که در حال حاضر نیز به عنوان یک شرکت تابع فعالیت می‌کند. این شرکت ارائه دهنده سطح وسیعی از خدمات تلفن همراه می‌باشد، که در این میان می توان به خدمات نسل دوم شبکه تلفن همراه (2G)، نسل سوم شبکه ارتباطی تلفن همراه (3G) در باندهای ۲ گیگاهرتز، ۸۰۰ مگاهرتز و ۱۷۰۰ مگاهرتز، نسل چهارم شبکه تلفن همراه (4G) و نیز (LTE) اشاره کرد.

همانطور که در ایران اپراتورهایی همچون همراه اول و ایرانسل و بقیه اپراتورها فعالیت دارند در ژاپن نیز اپراتور docomo از برند های سونی، سامسونگ و … گوشی های موبایل را خرید میکند و همراه یک عدد سیم کارت docomo با برند خود به خریدارن سیم کارت هدیه میدهد. این کمپانی گوشی های زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد که تعداد زیادی از آنها در کشور ژاپن استفاده شده و پس از خریداری از کاربران به صورت استوک در دسترس می باشد برای نمونه در فروشگاه اینترنتی بانه جی اس ام ، گوشی Sony Xperia Z3 Compact به صورت استوک موجود بوده و با اطمینان می توان گفت که این مدل گوشی سونی، به عنوان استوک ژاپن می باشد و در ژاپن نیز استفاده شده و فروش آن تحت عنوان  اپراتور NTT DoCoMo ژاپن است.

جالب است بدانید افرادی که ازسیم کارت این اپراتور استفاده میکنند برای شرکتشان سودآوری زیادی داشته و بعد از یک سال استفاده از گوشی با اطلاعیه های که منتشر میکنند که گوشی های که همراه سیم کارت اشانتیون داده اند تحویل دهند و گوشی جدید تحویل بگیرند در نهایت این گوشی ها جمع آوری میشود و در بازار های دبی یا چین بفروش میرسانند و سریال گوشی را ازاد میکنند تا در هرکشوری دیگری مورد استفاده باشد به همین منظور شرکت بانه جی اس ام نیز این گوشی ها را خریداری کرده و بفروش می رساند. این گوشی ها با اپراتورای فعال در ایران هیچ مشکلی نداشته و مراحل قانونی را پشت سر گذاشته و حتی در سامانه رجستری کشور نیز ثبت شده و به همراه با کدفعال سازی به فروش میرسند. از آنجاکه گوشی موبایل Sony Xperia Z3 Compact استوک می باشد؛ به طور یقین چون یک گوشی تولید ژاپن است بهتر از هر مدلی دیگری طول عمر مفید داشته و در ضمن با کیفیت بهتری نیز عرضه می شود.

 

گوشی های استوک دوکومو ژاپن هیچکدام به صورت رفرش یا قاب تعویض نیستند و در ضمن قاب فابریک دارند و تعداد زیادی از این گوشی ها خط خش کمی دارند و درحد نو می باشند علاوه بر این ، هیچ کدام از استوک های دوکومو رفرش و قاب تعویض نیستند خریدارانی که قصد خرید دارند می توانند قبل از خرید تصاویر گوشی را از فروشگاه آنلاین baneh gsm نیز دریافت کنند. یکی از گوشی های استوک دوکومو ، سونی ایکسپریا ایکس Sony Xperia X Performance است کاملا اصلی می باشد یعنی چینی و طرح اصلی نیست و به تضمین اصلی بودن کالا به فروش می رسد. البته این نکته را هم باید توجه کرد نه تنها ساخت ژاپن و استفاده شده داخلی ژاپن می باشد بلکه بسیار بی عیب و نقص و با سطح کارکرد خیلی کم عرضه شده است. یکی دیگر از گوشی های استوک ژاپن، گوشی موبایل استوک سونی ایکسپریا A4 است که به طور رسمی در ژاپن تحت اپراتور مخابراتی NTT Docomo معرفی شد و دارای شماره مدل SO-04G می باشد این گوشی در طراحی و دیزاین، شباهت بسیاری به سونی ایکسپریا z5 (xperia-z5 ) داشته و هر دو مدل نیز در بانه جی اس ام موجود هستند. گوشی های استک که در ژاپن عرضه می شوند فقط محدود به تعداد کمی نیست بلکه می توان به گوشی موبایل استوک سونی ایکسپریا Sony Xperia XA Ultra Dual نیز اشار کرد که با امکانات فوق العاده تولید شده و این مدل نیز مانند سایر گوشی های استوک ژاپن از لحاظ طراحی، کیفیت و کارایی از صحت کامل برخوردار بوده و با قیمت مناسب در اختیار کاربران می باشد. البته لازم به ذکر است که گوشی های استوک بدون لوازم  جانبی خریداری شده و هنگام خرید فقط خود گوشی را می توانید دریافت کنید. همانطور که قبلا ذکر شد هیچکدام از لوازم استوک ، کارتن و لوازم جانبی ندارند چون به عنوان اجناس خارجی محسوب می شود و اپراتور دوکو آنها را عرضه می کند و البته جای هیچگونه نگرانی در مورد رجستر شدن آنها نیست چون با نام و شماره ملی مشتری ثبت می شود و در صورت گم شدن گوشی کسی نمی تواند ادعای مالکیت آن را داشته باشد. در فروشگاه اینترنتی بانه جی اس ام می توانید هم به صورت تکی و هم عمده گوشی های استوک را خریداری نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.