با دکترتو از پزشک مورد نظرتان اینترنتی نوبت بگیرید

0

رپورتاژ

فراگیر شدن تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت نحوه‌ی تعامل ما با جهان را تا حد زیادی تغییر داده است. با این حال هنوز روند درمان و ارتباط پزشک و بیمار به شکل سنتی باقی مانده است. دکترتو با هدف بهره بردن از امکانات تکنولوژی در راستای ایجاد تحولی مثبت در حوزه‌ی سلامت، فعالیت خود را آغاز کرد.

دکترتو چیست؟

دکترتو سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان است. دکترتو تلاش می‌کند در فضای درمانی کشور امکاناتی ایجاد کند تا پزشکان متخصص و متعهد را در محیطی مملو از احترام و اعتماد در کنار شهروندان قرار دهد. چشم انداز دکترتو ایجاد الگویی منحصربفرد، پویا و خلاق است تا شهروندان را در ارتباط با بهترین پزشکان متخصص و متعهد قرار دهد و دانش و تجربه روز پزشکی و درمانی را برای سلامت آنها به خدمت گیرد.

نوبت گیری اینترنتی از پزشک

تصور کنید که یکی از دوستانتان پزشک خوبی را به شما پیشنهاد می‌کند. شما برای نوبت گیری از این پزشک مجبورید شماره تلفن مطب را پیدا کنید. بعد از تلاش بسیار با منشی صحبت کنید و در زمانی که منشی در نظر می‌گیرد نوبت بگیرید. گاهی حتی پس از پیگیری‌های مکررِ تلفنی، نتیجه‌ای نمی‌گیرید و مجبورید برای گرفتن نوبت راه طولانی تا مطب را طی کنید.

دکترتو این فرایند دشوار نوبت گیری از پزشک را ساده می‌کند. شما به کمک سایت دکترتو به راحتی می‌توانید از پزشک مورد نظر خود اینترنتی نوبت بگیرید. حتی اگر پزشک خوبی را نمی‌شناسید و برای مثال می‌خواهید لیست بهترین پزشکان تهران را ببینید می‌توانید از جست و جوی پیشرفته دکترتو استفاده کنید و بهترین پزشکان شهرهای مختلف را مشاهده کرده و با انتخاب پزشک مناسب در کوتاه‌ترین زمان نوبت بگیرید.

مزیت نوبت گیری اینترنتی از دکترتو

  • مشاهده اطلاعات کامل و به روز پزشک و آدرس و تلفن مطب دکتر
  • مشاهده تمام نوبت‌های آزاد پزشک در ماه و نوبت گیری در زمان مناسب
  • قابلیت فیلتر کردن پزشکان بر اساس مکان، زمان، تخصص، بیمه، جنسیت
  • امکان نوبت‌گیری از پزشک در هر ساعت از شبانه‌روز
  • اطمینان از حضور پزشک در زمان مراجعه
  • قابلیت ایجاد تیم درمانی و دسترسی سریع‌تر به پزشکان محبوبتان

یافتن پزشک بر اساس موقعیت مکانی

یکی از بهترین قابلیت‌های دکترتو امکان جست و جوی پزشکان بر اساس فیلتر موقعیت مکانی است. به کمک این جست و جوی پیشرفته به راحتی می‌توانید بهترین پزشکان شهرهای مختلف مثل بهترین پزشکان شیراز  و بهترین پزشکان اصفهان را بیابید و نوبت بگیرید.

یافتن پزشک بر اساس تخصص

یکی دیگر از فیلترهای مناسب برای یافتن پزشک، فیلتر تخصص و فوق تخصص است. به کمک این فیلتر می‌توانید پزشکان را در تخصص یا فوق تخصص مد نظر خود پیدا کنید.

 

یافتن پزشک بر اساس بیمه

بیمه می‌تواند یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب پزشک باشد. شما به کمک فیلتر بیمه در سایت دکترتو می‌توانید پزشکانی که بیمه شما را می‌پذیرند بیابید و به راحتی نوبت بگیرید.

یافتن پزشک بر اساس زمان

در روش نوبت‌گیری سنتی هنگامی که برای ثبت نوبت با مطب دکتر تماس می‌گرفتید معمولا منشی تنها چند زمان محدود برای ثبت نوبت به شما پیشنهاد می‌داد. اما به کمک فیلتر زمان در سایت دکترتو به راحتی می‌توانید نوبت دکتر را در روزی که برایتان مناسب است ثبت کنید.

دکترتو برای پزشکان

شاید تا چند سال پیش که اینترنت تا این اندازه در دسترس همه نبود امکان نوبت‌دهی اینترنتی مطب چندان کاربردی نداشت. اما امروز امکان نوبت گیری اینترنتی پزشک یکی از مهم‌ترین نیازهای هر مطب است.

پزشکان با عضویت در وبسایت دکترتو می‌توانند به سادگی نوبت دهی اینترنتی مطب خود را فعال کنند تا بیمارانشان از هر نقطه‌ی ایران نوبت بگیرند. همچنین دکترتو علاوه بر اینکه سایت نوبت دهی پزشکان است امکان مدیریت مطب و تنظیم نوبت‌ها را هم برای پزشک و منشی فراهم می‌کند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های عضویت پزشکان در دکترتو حضور فعال در فضای اینترنت است. پزشکان می‌توانند علاوه بر فعال‌سازی نوبت دهی اینترنتی مطب خود، مقالات، ویدیوها، بیوگرافیشان را هم در صفحه شخصی خود قرار دهند و ارتباط فعالی با بیماران ایجاد کنند.

نوبت دهی اینترنتی؛ قابلیتی مناسب برای پزشک و بیمار

نوبت دهی اینترنتی مطب قدم اول برای برقراری ارتباط بهتر پزشک و بیمار است. نوبت دهی آنلاین از طرفی دسترسی به پزشک را برای شهروندان ساده‌تر می‌کند و از طرف دیگر این امکان را به پزشک می‌دهد تا نوبت‌های مطب خود را بهتر مدیریت کند.

سایت دکتر تو امکان نوبت دهی آنلاین مطب پزشکان را به بهترین و ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5