چگونه قسمت سوم فصل آخر گیم اف ترونز را با کیفیت بالا و بدون مشکلات تاریکی بیش از حد تصاویر ببینیم؟

0

قسمت سوم فصل هشتم گیم اف ترونز یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های این سریال است. نبردهایی غیرکلاسیک در شب و تاریکی همراه با حس‌های مبهم انتظار و بیم و امید و وهم که می‌تواند هر فردی را از خود بی‌خود کند.

این قسمت یکی از حماسی‌ترین نبرهای گیم اف ترونز است که تصویربرداری آن ۵۵ شب طول کشیده و تماما در طول شب و تاریکی رخ می‌دهد. اما از چند ساعت پس از انتشار این قسمت، شکایت کاربران در فضای مجازی از کیفیت پایین آغاز شده است.

اگر تلویزیون شما به معنای واقعی طیف‌های مشکی را نمایش ندهد و یک مشکی تصنعی ایجاد می‌کند؛ احتمالا شما هم جزو کاربرانی هستید که از تماشای این بخش لذت چندانی نمی‌برید.

فضای تیره و تار سریال فقط روی تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر بسیار بالا قابل تحمل و دیدنی است. تصاویر پیکسلی نبردها هیچ حس و لذتی به بیننده نمی‌دهند.

بسیاری از کاربران در توییتر ضمن شکایت از این موضوع، راه‌کارهایی برای بهبود کیفیت تصاویر هم ارایه داده‌اند. در زیر به چندین پیشنهاد و راه‌کار برای تماشای دوباره قسمت سوم فصل آخر سریال بازی تاج و تخت ولی این بار با کیفیت بهتر تصاویر اشاره می‌کنیم:

یافتن نسخه و استریمی با کیفیت بهتر

اگر دیدن قسمت سوم در بالاترین کیفیت برای شما اهمیت دارد؛ می‌توانید سراغ خرید سرویس HBO آمازون روی Prime Video بروید. چون استریم گیم اف ترونز با سرعت ۱۰ مگابیت بر ثانیه انجام می‌شود که تقریبا دو برابر HBO Now و HBO Go با خروجی ۵ مگابیت بر ثانیه است.

شاید این تفاوت بسیار کم به نظر برسد ولی تاثیر زیادی دارد. استریم آمازون پریم مشکلاتی مانند distracting pixelation یا macro-blocking کمتری دارد.

اگرچه از هر دو سرویس درخواست شده وضعیت تکنیک فشرده‌سازی خود را اطلاع‌رسانی کنند ولی کاربران سایت ردیت به طور کامل توافق دارند که کیفیت استریم آمازون بهتر است.

اگر گیم اف ترونز را غیرقانونی دانلود و تماشا می‌کنید؛ باز هم بهتر است سراغ نسخه‌های با کیفیت بالاتر بروید.

بررسی تنظیمات روشنایی تلویزیون

تلویزیون‌های امروزی از کیفیت روشنایی بسیار بالایی برخوردار هستند و خیلی سخت است از روی کیفیت تصاویر متوجه تنظیمات روشنایی شد.

بهتر است به طور دستی نگاهی به تنظیمات روشنایی تلویزیون خود بیندازید. شاید روی مودی باشد که سایه‌ها، تصاویر تاریک و محو را اهمیت نمی‌دهد یا به خوبی نمایش نخواهد داد.

اگر تلویزیون شما دارای مود فیلم، سینما یا کالیبراسیون است؛ احتمالا مود بهتری نسبت به مود پیش‌فرض و استاندارد برای تماشای فیلم‌هایی مانند گیم اف ترونز باشد. چون باید روشنایی محدود و مدیریت شده باشد.

افزایش نور پس‌زمینه

اگر می‌خواهید جزیی‌ترین چیزها در صحنه‌ها و نبردها را از دست ندهید؛ باید نور پس‌زمینه تلویزیون یا مانیتور خود را افزایش دهید. روی هر سطحی تنظیم شده است؛ بهتر است به سطح بالاتری برود.

فقط در این صورت است که محوترین جزییات هم از سایه و تصاویر بیرون زده و قابل مشاهده می‌شوند. بعدا می‌توانید دوباره برای تماشای صحنه‌های دیگر یا بخش‌های بعدی، روشنایی نور پس‌زمینه را کمتر کنید.

خاموشی چراغ‌های اطراف

برعکس تلویزیون که باید نور پس‌زمینه را افزایش دهید؛ بهتر است اتاق و محیط اطراف خود را به یک سالن سینما تبدیل کنید. هر منبع نور، چراغ روشن یا منبع انعکاس‌دهنده نور پیرامون خود را خاموش و از بین ببرید.

هیچ نور و انعکاسی نباید روی تصاویر تلویزیون بیفتد تا همه‌چیز صاف و تمیز و در کیفیت بالایی قابل تماشا باشد.

پیش به سوی تلویزیون‌های اولد

تلویزیون‌های اولد شرکت‌های ال‌جی و سونی در نمایش تصاویر و صحنه‌های تاریک بسیار بهتر عمل می‌کنند.

چون در این فناوری و تلویزیون‌ها، هر پیکسل به طور خودکار روشن و یک منبع نور است ولی در تلویزیون‌های LCD از نور پس‌زمینه برای روشنایی پیکسل‌ها استفاده می‌شود که می‌تواند بخشی از پبکسل‌ها و نمایشگر را به خوبی روشن ولی بخش‌های دیگری را خاکستری کند که در نتیجه آن تصاویر بیش از حد تاریک و محو هستند.

البته، مطمئن باشید تلویزیون اولد مشا کالیبراسیون شده باشد چون در غیر این صورت برخی جزئیات نبردها را به خوبی نشان ندهد.

به هر حال، شاید با انجام برخی از راه‌کارهای بالا باز هم تصاویر آن کیفیتی که انتظار دارید را به دست نیاورند. فراموش نکنید که بسیاری از عوامل موثر در بهبود کیفیت تصاویر سریالی مانند گیم اف ترونز در اختیار شما نیستند.

مثلا، سرعت و کیفیت اینترنت یا کیفیت نسخه‌هایی که برای دانلود غیرقانونی پیدا می‌کنید. مودم روتر شما یا کیفیت تلویزیون شما به شدت تاثیرگذار هستند. اگر عادت دارید در همان ساعت‌های اولیه انتشار قسمت جدید، ان را استریم و تماشا کنید؛ باز هم نباید فراموش کرد که چه تعداد کاربر در سراسر جهان همزمان با شما مشغول استریم گیم اف ترونز هستند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.