اچ‌پی از اولین لپ‌تاپ گیمینگ دو نمایشگری دنیا با پردازنده Core i9 رونمایی کرد

1

شرکت اچ‌پی از چندین لپ‌تاپ و تجهیزات جانبی گیمینگ رونمایی کرد ولی در میان آن‌ها لپ‌تاپ Omen X 2S بیشتر در کانون توجه رسانه‌ها و خبرنگاران قرار گرفته است.

چون اولین لپ‌تاپ گیمینگ دو نمایشگر جهان است. لپ‌تاپ گیمینگ Omen X 2S از یک صفحه‌نمایش دوم ۶ اینچی در بالای صفحه‌کلید سود می‌برد. این نمایشگر دقت تصویری 1080p دارد و می‌تواند در مودها و کاربردهای مختلفی استفاده شود.

نمایشگر دوم لپ‌تاپ گیمینگ اچ‌پی می‌تواند عملکرد CPU و GPU را در حین بازی به گیمر نشان دهد. کاربرد دیگر این نمایشگر برای چت همزمان با بازی است. کم نیستند گیمرهایی که دوست دارند در حین بازی، با دوستان خود در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی چت کنند.

ولی شاید کاربرد اصلی نمایشگر دوم این لپ‌تاپ برای پخش بی‌درنگ و آیینه‌ای بخش‌هایی از بازی در نمایشگر بزرگ اصلی باشد. تصور کنید گیمر می‌خواهد نقشه بازی را در ابعادی بزرگ‌تر مشاهده کند.

گیمرهایی که عادت دارند همزمان با بازی، راهنماهای آن را در وب خوانده یا محتواهای دیگری را می‌خواندند هم می‌توانند مشتری جدیدترین لپ‌تاپ اچ‌پی باشند.

نمایشگر دوم ۶ اینچی لمسی است و اجازه می‌دهد کاربران نرم‌افزار Omen Command Center را روی آن اجرا کنند. این نرم‌افزار وضعیت کارایی سیستم و بازی را گزارش می‌دهد. کاربران می‌توانند روی این اپ تنظیماتی برای بهبود کارایی لپ‌تاپ و اجرای بهتر بازی وارد کنند.

فانتزی یا انقلابی؟

لپ‌تاپ Omen X 2S از یک صفحه‌نمایش اصلی ۱۵ اینچی در رزولوشن 1080p سود می‌برد. نرخ بازسازی تصویر یا رفرش این نمایشگر ۱۴۴ هرتز بوده ولی قابلیت به‌روزرسانی به نرخ ۲۴۰ هرتز یا مود نمایش تصاویر 4K HDR را دارد.

این لپ‌تاپ به جدیدترین پردازنده پرقدرت اینتل، نسل Core i9 با ۸ هسته مجهز شده است و از کارت گرافیکی انویدیا GeForce RTX 2080 Max-Q استفاده می‌کند. پیکربندی‌هایی از این لپ‌تاپ با ۳۲ گیگابایت رم هم وارد بازار خواهد شد.

اچ‌پی یک سیستم خنک‌کننده جدید برای این لپ‌تاپ طراحی کرده است که از مواد فلزی مایع استفاده می‌کند. این سیستم خنک‌کننده باعث خنک شدن سریع‌تر لپ‌تاپ و بهبود عملکرد پردازنده مرکزی می‌شود. به ادعای اچ‌پی، با این خنک‌کننده جدید عملکرد CPU تا ۲۸ درصد بهبود پیدا می‌کند.

بدنه Omen X 2S فلزی است و در ضخامتی ۲۲ میلی‌متری طراحی شده است. هنوز اطلاعاتی درباره باتری یا وزن این لپ‌تاپ نداریم ولی قیمت اولین لپ‌تاپ گیمینگ دو نمایشگر دنیا حدود ۲۱۰۰ دلار اعلام شده است.

اچ‌پی همزمان با معرفی لپ‌تاپ Omen X 2S، از دو لپ‌تاپ گیمینگ دیگر به نام‌های Omen 15 و Omen 17 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها به پردازنده‌های نسل نهم اینتل مجهز شده و از نظر طراحی کوچک‌تر و سبک‌تر شده‌اند.

نظرتان درباره لپ‌تاپ اچ‌پی Omen X 2S چیست؟ اگر گیمر هستید به ما بگویید چه مزایا و کاربردهای دیگری برای نمایشگر دوم این لپ‌تاپ قابل تصور است و واقعا در عمل می‌تواند صنعت لپ‌تاپ‌های گیمینگ را دگرگون کند؟

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. حسن می گوید

    اقبال عمومی به این لپتاپ کمی بعید به نظر می‌رسد بیشتر یک امکان لوکس است که برای کسانی که دنبال داشتن چیزی متمایز هستند معنا پیدا می‌کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.