اینستاگرام به طور رسمی آزمایش پنهان‌سازی تعداد لایک‌ها را آغاز کرد؛ ویژگی که باعث خوشحالی کاربران عادی و نگرانی اینفلوئنسرها می‌شود

0

اینستاگرام آزمایش قابلیت پنهان کردن تعداد لایک‌های یک پست را برای برخی کاربران در کشور کانادا آغاز کرده است.

بسیاری از ما شاید دوست نداشته باشیم تعداد لایک‌های پست‌هایمان یا نام افرادی که لایک کردند را دیگران مشاهده کنند و از تعداد پایین لایک‌ها شرمنده شویم و احساس سرخوردگی کنیم.

اینستاگرام به دنبال ایجاد روشی است که خود کاربر تصمیم بگیرد تعداد لایک‌ها و نام لایک‌کننده‌ها را نمایش دهد یا خیر. حتی اینستاگرام صفحه پروفایل کاربران را هم طوری بازطراحی کرده است که تعداد فالورها کمتر دیده شده و زیاد پررنگ نباشد.

در حالی‌که هنوز در تایم‌لاین اینستاگرام، پست‌ها براساس تعداد لایک‌ها نمایش داده می‌شوند ولی این شبکه اجتماعی می‌خواهد پس از اعمال قابلیت پنهان‌سازی نمایش تعداد لایک‌ها؛ بیشتر روی علاقه‌مندی‌ها و محبوبیت‌های کاربران متمرکز شود و پست‌های دلخواه‌اش را بیشتر در تایم‌لاین نمایش دهد.

در گذشته، کاربران وقتی متوجه می‌شدند یک عکس یا ویدیو به اندازه کافی لایک و کامنت دریافت نکرده است؛ آن را پاک می‌کردند یا تمایل داشتند فقط سراغ سوژه‌ها و عکس و ویدیوهایی بروند که قطعا لایک‌های زیادی می‌گیرد.

اما با ویژگی جدید اینستاگرام، کاربران بدون ترس از تعداد لایک‌ها می‌توانند شخصیت خودشان را بروز دهند و دیگر دنبال جمع کردن لایک‌ها و رقابت کردن با دوستان در تعداد لایک‌ها نروند.

سخنگوی اینستاگرام در خلال کنفرانس F8 می‌گوید: «از اواخر هفته گذشته، ما یک تست را در کانادا برای پاک‌سازی یا پنهان‌سازی تعداد کل لایک‌های یک تصویر و ویدیو در فید، پروفایل و صفحات Permalink آغاز کردیم.»

سخنگوی اینستاگرام می‌گوید این آزمایش برای تمرکززدایی کاربران از تعداد لایک‌های عکس‌ها و ویدیوها است تا با آزادی بیشتری بتوانند چیزهایی که به ذهن‌شان می‌رسد یا در زندگی روزمره درگیرش هستند را به اشتراک بگذارند.

در این آزمایش، تعداد کمی از کاربران کانادایی پیغام «a change to how you see Likes» را دریافت کرده و پس از آن می‌توانند نمایش تعداد لایک‌های یک پست را باز بگذارند.

نگرانی اینفلوئنسرها

این قابلیت می‌تواند با استقبال کاربران روبرو شود ولی یک نگرانی بزرگ برای شرکت‌های تبلیغاتی و اینفلوئنسرها ایجاد خواهد کرد. چون آن‌ها براساس تعداد لایک‌ها پول گرفته یا تبلیغات خود را انجام می‌دهند.

سخنگوی اینستاگرام اشاره می‌کند که از این نگرانی مطلع هستند و در مراحل آزمایشی این قابلیت به دنبال راه‌کاری برای ارزش‌گذاری و اندازه‌گیری محبوبیت یک پست و برند خواهند بود.

دو هفته پیش، سایت تک‌کرانچ گزارش داده اینستاگرام تعداد لایک‌های برخی پست‌ها و کاربران را نمایش نمی‌دهد. اینستاگرام تایید کرده است که این ویژگی راه‌اندازی شده بود ولی مورد آزمایش قرار نگرفت.

این خبر موجی از نگرانی را در میان کاربران ایجاد کرده و حتی برخی از آن‌ها به شدت شوکه شدند.

اکنون، اینستاگرام می‌خواهد به طور رسمی این ویژگی را آزمایش کند و منطقه محل ارزیابی خود را کشور کانادا انتخاب می‌کند؛ چون کاربرانی باهوش دارد و هر ماه نزدیک به ۲۴ میلیون کاربر به اپلیکیشن‌های آن‌ها متصل می‌شوند.

احتمالا، اینستاگرام پس از آزمایش و ارزیابی این ویژگی و دریافت نقایص و بازخوردهای آن، به مرور آن را برای تمام کاربران اینستاگرام در سراسر جهان عرضه کند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

انگار این شخصیت‌های تاریخی و اسطوره‌ای همین الان عکس گرفته‌اند! استفاده از هوش مصنوعی برای بازسازی…

ما بسیاری از شخصیت‌های تاریخی را تنها به صورت طراحی‌های محو و مجسمه‌ها و سردیس‌ها را دیده‌ایم. حالا تصور کنید که این شخصیت‌ها دوباره زنده می‌شدند و با آرایش صورت و مو و ریش امروزی و لباس‌های مدرن به عکاسخانه می‌رفتند.این کاری است که یک…

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.