اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و خرید کتاب زبان

0

رپورتاژ

بی تردید یادگیری یک مهارت و توانایی، یعنی باز کردن درهای جدیدی در زندگی که می تواند شما را به خواسته و رویای خود نزدیک تر  کند. گاه این اکتشافات تاثیرات اندک و گاه تاثیرات بزرگی بر زندگی می گذارند. یادگیری زبان، از آن دسته مهارت های بسیار متفاوت است که اثرش پایدار و پاداشش قطعا غیرقابل وصف است. یادگیری زبان یعنی آشنایی با تغییرات جهان پیرامون و شناخت بهتر مسائل روز و درک مباحث و موضوعاتی که شاید پیش از یادگیری زبان یک دغدغه و مسئله عجیب به نظر می رسید. به همین خاطر، آموزشگاه های بسیار گوناگون و متعددی در سرار جهان به تدریس و آموزش زبان های مختلف می پردازند و نویسندگان و اساتید دانشگاهی نیز به تالیف و نوشتن کتاب های آموزشی در این زمینه مشغول هستند.

چگونه یادگیری زبان زندگی شما را تغییر می دهد؟

مهم نیست چه زبانی را قرار است یاد بگیرید، مهم این است که یادگیری زبان فصل جدیدی را در زندگی شما آغاز می کند، فصلی که شناخت جهان جدید، فرهنگ نو و نیز قرار گرفتن در مسیر موفقیت را ممکن می سازد.

یادگیری یک زبان جدید موجب بالا رفتن اعتماد بنفس و تضمین کننده یک زندگی با کیفیت است. شما در این راه دوستان جدیدی پیدا می کنید و وارد یک محیط بسیار متفاوت و جذاب می شوید و حتی شاید پیش تر فکرش را هم نمی کردید که یادگیری یک زبان جدید بتواند چنین مسیر زندگی شما را دست خوش تغییر کند. حتی اگر دوست دار سفر کردن باشید،‌ مزایای این امر برای شما دو چندان است، زیرا وقتی زبان جدیدی را فرا بگیرید، می توانید فرصت های جدیدی را برای خود ایجاد کنید و مطابق با میل و خواسته خود کشتی زندگی را هدایت کنید. باید به یاد داشت که فرصت ها هرگز به خودی خود ایجاد و آماده نمی شوند، بلکه باید با ارتقای سطح مهارت و شیوه تفکر خود فضای رشد و پیشرفت را ایجاد کرد. یادگیری زبان جدید نیز دریچه ای است به سمت ایجاد فضای رشد، مستقل از محیطی که در آن زندگی می کنید.

هر زبان یک شخصیت دارد و نوع بیان رفتار و عقاید با آن نیز متفاوت است. ساختارهای دستوری و واژگان در هر زبان به شما شیوه اندیشیدن و نوع نگرش متفاوتی را می آموزد.

یکی از مراحل یادگیری زبان قبول تغییرات شخصیتی است، که علارغم برخی اشتراک های فرهنگی و ساختاری میان زبان های گوناگون، به نوبه خود خاص هر زبان است. تحقیقات نیز ثابت کرده است که یادگیری زبان جدید تاثیرات شناختی بسیار بر انسان دارد، زیرا افرادی که به دو یا چند زبان صحبت می کنند، قادرند مستقل از بافت و محیط زبانشناسی پیرامون خود، فکر کنند. بنابراین، یادگیری یک زبان جدید (برای مثال زبان انگلیسی) می تواند مسیر اندیشه و زندگی شما را دگرگون کرده و آینده محتمل و دلخواه دیگری را پیش پای شما قرار دهد.

با این حال، یکی از مشکلات اصلی در زمینه یادگیری یک زبان خارجی،‌ تهیه کتاب های با کیفیت و اورجینال زبان انگلیسی است چرا که با توجه به مشکلات سیاسی و اقتصادی کنونی همین خود هزینه هنگفتی را برای مخاطب به بار می آورد. پس تهیه کتاب زبان انگلیسی که دارای کیفیت و قیمت مناسب باشد یک دغدغه اساسی و مهم است زیرا بسیاری از کتاب های چاپ شده و افست در کشور با توجه به قیمت نه چندان مناسب،‌ از کیفیت مطلوب نیز برخوردار نیستند. بنابراین، قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و دسترسی ساده از مهم ترین مشکلات یادگیری یک زبان خارجی به حساب می آیند.

و اما چگونه قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و دسترسی ساده محقق می شود؟

انتشارات جنگل با بیش از سه دهه فعالیت مامن زبان آموزان زبان های مختلف بوده است. هر سال صدها عنوان در زمینه آثار داستاتی، غیر داستانی، آموزشی و دانشگاهی به زبان اصلی و دقیقا مشابه کیفیت کتاب اصلی و البته با قیمت بسیار مناسب و تخفیف های 30 تا 40 درصدی به چاپ و فروش می رسد و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

از بارزترین ویژگی انتشارات جنگل، چاپ کتاب های به روز از نویسندگان و مولفین مشهور و معروف در سطح بین المللی است. تاکنون انتشارات جنگل بیش از 4000 عنوان کتاب در زمینه آثار داستانی، غیرداستانی،‌ کتاب آموزش زبان انگلیسی و کتاب زبان انگلیسی و دانشگاهی منتشر کرده  که این خود مبنی بر فعالیت عظیم و همه جانبه این نشر می باشد.

بی تردید و بدون هرگونه اغراق و گمانه زنی،‌ انتشارات جنگل یکی از فعال ترین و بزرگترین ناشرین ایران است که طیف گسترده ای از کتاب های مختلف در حوزه ادبیات و آموزش زبان های خارجی از جمله منابع مهم و معتبر آزمون های بین المللی زبان مانند آیلتس، تافل، و… را با بهترین کیفیت و قیمت مطلوب در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

در سال 97، انتشارات جنگل با چاپ 777 عنوان کتاب در زمینه های مختلف ادبیات داستانی، غیرداستانی، آموزشی و دانشگاهی فعال ترین نشر ایران لقب گرفت.

 

منبع : ویرلن

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5