کیا اسپورت استینگر روز به روز در اروپا محبوب‌تر می‌شود؛ ترکیب باشکوهی از قدرت، زیبایی، امکانات جانبی با قیمت کمتر

1

سدان اسپرت کیا حسابی پر طرفدار و خواستنی شده است. امروزه، این خودرو را با آئودی S4، مرسدس AMG C43، جگوار XE S، پورشه پانامرا، بی‌ام‌و 630i گرن‌کوپه، بی‌ام‌و 430i گرندکوپه و دیگر مدل‌های معروف این کلاس مقایسه می‌کنند.

در واقع، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد یک برند خودروی کره جنوبی بتواند به این سرعت در رده سدان‌های اسپرت و شیک با معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای خودروسازی رقابت کند. به‌ویژه اینکه قیمت خودروهای کیا از نمونه‌های اروپایی کمتر است و فهرستی بلندی از امکانات جانبی به شما می‌دهد.

شرکت کیا اولین بار از پروژه اسپرت استینگر خود در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۱ پرده‌برداری کرد. در این نمایشگاه یک مدل مفهومی طراحی شده توسط پیتر شرایر، طراح معروف و مشهور خودروهای اسپرت با سابقه همکاری با بی‌ام‌و به نمایش گذاشته شد.

تا سال ۲۰۱۷ خبری از خودروهای استینگر کیا نشد. اولین مدل‌های واقعی این خودرو در سال ۲۰۱۷ معرفی و برای ارزیابی و بررسی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. اسپرت استینگر با مدل‌های ۲۰۱۸ به اوج رسید و خودش را به عنوان یک رقیب در کلاس سدان‌های اسپرت فوق‌العاده زیبا مطرح کرد.

باشکوه و پرقدرت

اکنون، مدل‌های ۲۰۱۹ کیا استینگر در اروپا محبوبیت زیادی یافته و هر روز موفق‌تر ظاهر می‌شوند. مدل‌های ۲۰۱۹ تمام ویژگی‌های سری ۲۰۱۸ استینگر را دارند و البته شاهد چند ارتقای نرم‌افزاری و درون کابین هستند.

چرخ‌های ۱۸ اینچی به یک استاندارد تبدیل شدند. بسته Sun & Sound جدید این خودروها شامل ساندروف، ۱۵ بلندگوی Harman Kardon برای شنیدن بهترین کیفیت صدا، مانیتور ۸ اینچی لمسی برای نمایش اطلاعات ناوبری و چراغ‌های LED جدید هستند.

کیا اسپرت استینگر ۲۰۱۹ در چندین مدل استاندارد، پریمیوم، GT و GT1 و GT2 عرضه شدند که عمدتا در امکانات جانبی، سیستم ایمنی، جنس و راحتی صندلی‌ها و مانیتورهای نمایشگر اطلاعات تفاوت‌هایی دارند.

بخش جلویی کیا استینگر شبیه به خودروهای اسپرت طراحی شده است. یک چهره کاملا هجومی و مسابقه‌ای با انواع دیفیوزرها و چراغ‌های LED کناری است. روی درب کاپوت ورودی‌های هوایی برای خنک کردن موتور در نظر گرفته شده است. سقف خودرو هم به صورت فست بک طراحی شده تا ایرودینامیک خودرو را افزایش دهد.

طراحی بخش پشتی استینگر تا حدودی شبیه به خودروهای اپتیمای شرکت کیا است ولی تفاوت‌هایی بارز و منحصربه‌فرد دارد. خشن و عضلانی‌تر است و در زیر خود دیفیوزر شکیل مشکی رنگ در کنار دو جفت اگزوز دولول دارد.

فهرستی بلند از امکانات جانبی و ایمنی

اگر بخواهیم به امکانات جانبی و ایمنی این خودرو اشاره کنیم؛ باید از تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و شروع به حرکت، G سنسور، سیستم ناوبری ماهواره ای،، تشخیص نقطه کور، هشدار ترافیک، هد آپ دیسپلی، نمایشگر ۸ اینچ، نمایشگر TFT برای اطلاعات خودرو، شارژر بی‌سیم، سیستم صوتی هارمن کاردون با قدرت ۷۵۰ وات و ۱۵ عدد بلندگو نام ببریم.

اندازه کیا استینگر بزرگ‌تر از رقبای هم کلاس خود از جمله مرسدس سی است. ابعاد این خودرو به ترتیب طول، ارتفاع و فاصله دو محور برابر با ۴۸۳۱، ۱۳۹۹ و ۲۹۰۵ میلی‌متر است.

نخستین محصول کیا است که از کمک‌فنرهای قابل تنظیم سود می‌برد و در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون استرات و در عقب از نوع چند اتصالی (مولتی لینک) سود می‌برد.

از نظر قدرت موتور در چندین مدل از جمله ۲ لیتری توربو شارژ ۴ سیلندر و ۳.۳ لیتری توربو شارژ دو قلو ۶ سیلندر عرضه شده است. قدرت این موتورها به ترتیب ۲۵۵ و ۳۵۵ اسب بخار با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و ۵ حالت رانندگی هستند.

کیا اسپرت استینگر با داشتن پیشرانه‌ پرقدرت، طراحی تهاجمی و جلب توجه آن در خیابان‌ها، سدان اسپرت هیجان‌انگیز و جوان‌پسندی است. قیمت خودروهای کیا باعث شده در بازار اروپا فروش بهتری داشته باشند.

مدل‌های پایه این خودرو قیمتی از ۴۵ هزار دلار داشته و مدل‌های GT توربوشارژ آن به ۵۴ هزار دلار می‌رسند. تا کنون چندین اسپرت استینگر وارد بازار ایران شده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر دیگری از این سدان اسپرت پرسروصدای کره‌ای مشاهده کنید:


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

مشهورترین ستاره‌های هالیوود قبل از اینکه مشهور شوند (طنز!)

با میدجرنی می‌شود چهره‌ها را جوان کرد، اما تصور کنید که این کار را در مورد شخصیت‌های تخیلی فیلم‌ها انجام بدهیم و تصور کنیم آنهایی که جوانی‌شان را ندیده‌ایم، قبل از پا به سن گذاشتن چگونه بوده‌اند.یودادوایت شروتتانوس…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…

چرا بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در بریتانیا دارای پنجره‌های آجرکوبی شده هستند؟

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. آهن آنلاین می گوید

    واقعا ما چی کار می کنیم توی تولیدات داخلیمون و این خارجی ها مثل آلمان و کره و ژاپن و چین دارند در تولیدات داخلیشون چیا تولید می کنند! واقعا حیف

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.