تصاویر لو رفته از وان‌پلاس ۷ پرو نشان می‌دهند نمایشگر این گوشی هیچ شگفتی و پیشرفت بزرگی ندارد

0

شرکت چینی وان‌پلاس روز ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت ماه) از پرچم‌دارهای جدید خود رونمایی می‌کند. قرار است در این روز اسمارت‌فون‌های OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro معرفی شوند.

چندی پیش، مدیرعامل شرکت وان‌پلاس مدعی شده بود صفحه‌نمایش پرچم‌دار وان‌پلاس ۷ پرو یک موفقیت و پیشرفت بزرگ در صنعت نمایشگرهای موبایل است و از این طریق حساسیت رسانه‌ها و کاربران را برانگیخت.

اما اکنون که مشخصات و تصاویر لو رفته از این گوشی اندرویدی را مشاهده می‌کنیم؛ باید گفت چندان چیز شگفت‌انگیز و پیشرفته بزرگی ندارد و تقریبا همان ظاهر و طراحی وان‌پلاس ۷ را خواهد داشت که مدت‌ها است تصاویر آن در اینترنت دست به دست می‌شود.

مطابق معمول و البته قابل انتظار، سایت WinFuture جدیدترین تصاویر گوشی‌های وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو را منتشر کرده است. برای اولین بار، وان‌پلاس ۷ پرو در رنگ‌های آبی (Nebula Blue) و خاکستری (Mirror Grey) عرضه شده و گفته می‌شود رنگ سومی هم در کار خواهد بود.

صفحه‌نمایش این گوشی خمیده و بدون حاشیه است. دوربین سلفی و سنسورهای جلویی گوشی در یک ناچ پاپ‌ آپ قرار گرفتند تا شاهد کمترین حاشیه در بخش بالایی گوشی باشیم.

تنها شگفتی نمایشگر وان‌پلاس ۷ پرو

تنها نکته قابل توجه و گفتنی درباره صفحه‌نمایش وان‌پلاس ۷ پرو، برخورداری از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی است که برای بهبود کیفیت بازی‌های ویدیویی مناسب است و قبلا در گوشی‌هایی مانند «ریزر فون» شاهدش بودیم. البته، هنوز رفرش ریت سریع‌تر ۹۰ هرتزی به طور رسمی تایید نشده است.

شرکت وان‌پلاس تایید کرده است گوشی OnePlus 7 Pro در یک نسخه 5G نیز عرضه می‌شود ولی هنوز تفاوت‌های آن با وان‌پلاس ۷ از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به طور کامل مشخص نشده است.

می‌دانیم که وان‌پلاس ۷ پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ با ۶ تا ۱۲گیگابایت رم بسته به مدل‌های مختلف استفاده می‌کند. نمایشگر این پرچم‌دار سوپر آمولد +Quad HD با باتری بزرگ‌تر ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

سه دوربین در پنل پشتی با قدرت زوم ۳ برابری اپتیکال، سه بلندگو و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش از دیگر مشخصاتی است که انتظار داریم در وان‌پلاس ۷ پرو مشاهده کنیم.

گفته می‌شود وان‌پلاس ۷ اسمارت‌فونی ضعیف‌تر و رده پایین‌تر از وان‌پلاس ۷ پرو است. مثلا، نرخ رفرش صفحه‌نمایش به ۳۰ هرتز می‌رسد و دارای بریدگی ناچ درون خود نمایشگر است. همین‌طور، دوربین و مشخصات سخت‌افزاری پایین‌تری دارد.

شایعات می‌گویند قیمت وان‌پلاس ۷ پرو نزدیک به ۷۰۰ یورو خواهد بود ولی گوشی رده پایین‌تر وان‌پلاس ۷ قیمتی به مراتب کمتر دارد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

اگر گوشی‌های موبایل، دهه‌ها زودتر اختراع می‌شدند

در دوره‌ای پس از همگانی شدن استفاده از گوشی‌های موبایل، تنوع ظاهری آنها بسیار زیاد بود و هیچ گوشی‌ای شبیه گوشی دیگر نبود. اما الان شکل همه گوشی‌ها تقریبا یکی شده است.ما خیلی منتظر گوشی‌های تاشو یا رول‌شونده ماندیم تا این یکنواختی را به…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.