انتشار اخبار دقیق‌تر در مورد فیلترینگ هوشمند یا هدفمند

8

در خبری مهم که توسط خبرگزاری مهر منتشر منتشر شده است و تأییدی است برای شنیده‌های سابق ما، نکات مهمی را می‌توان خواند که مسلما بر نوع کاربری همه ما، تأثیر شگرفی خواهد گذاشت.

علیرغم داشتن تحلیلی مفصل، مستقل، معتدل و همه‌سونگر، در «یک پزشک» ترجیح می‌دهیم بدون کم و کاست، صرفا خبر را برایتان را «روایت» کنیم:

معاون وزیر ارتباطات از اجرای فیلترینگ هوشمند شبکه اینترنت با مدیریت یکپارچه و متناسب با شرایط کاربر خبر داد.

محمود خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت اجرای فیلترینگ هوشمند در کشور گفت: هدفمند کردن فیلترینگ، احراز هویت کاربران در زمان دسترسی، استفاده از نرم افزارهای بومی شرکت های دانش بنیان و نیز تعیین دسترسی به اینترنت متناسب با شرایط کاربر از جمله برنامه های مدنظر برای مدیریت یکپارچه سامانه فیلترینگ کشور است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه آغاز شده و کار بسیار زیادی را می طلبد، افزود: در پروژه فیلترینگ هوشمند ارتقای سیستم فعلی فیلترینگ هوشمند در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه در سیستم فیلترینگ هوشمند از تمامی ظرفیت های کشور استفاده خواهد شد، افزود: هم اکنون فراخوان بکارگیری طرح های مدنظر اعلام شده است و پس از ارزیابی های مورد نظر آن را برای تمامی طرح ها به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه چنانچه طرح های مورد نظر کیفیت لازم را داشته باشند در این سیستم مورد استفاده قرار می گیرند، گفت: هم اکنون از دانشگاه ها و مراکز مختلف تحقیقاتی طرح هایی ارائه شده و فراخوان همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به طرح هایی که هم اکنون از سوی دانشگاه شهید بهشتی، موسسه تبیان و سایر مراکز علمی و پژوهشی برای این موضوع ارائه شده است گفت: تمامی این طرح ها آزمایش شده و در نهایت با یک مدیریت یکپارچه بر روی شبکه اینترنت اجرایی می شود در این طرح سطوح مختلف دسترسی دیده شده و قرار است این پروژه به صورت هدفمند اجرایی شود.

خسروی با بیان اینکه فیلترینگ برخلاف گذشته در لایه دسترسی کاربران اجرایی می شود، افزود: پیش از این فیلترینگ در دروازه بین المللی (گیت وی) صورت می گرفت اما هم اکنون براساس سطوح دسترسی و شرایط کاربران اعمال می شود. بنابراین شغل، سن و نیاز کاربر در این پروژه دیده خواهد شد.

به گفته خسروی این پروژه کاملا بومی بوده و به صورت داینامیک انجام می شود.

معاون وزیر ارتباطات احراز هویت کاربران در فضای اینترنت را نیز از جمله بخش های فیلترینگ هوشند عنوان کرد و گفت: همچنین درصدد تهیه نرم افزارهایی با همکاری شرکت های دانش بنیان هستیم که کنترل فضای اینترنتی را برای والدین فراهم کند. در همین حال ممکن است براساس این طرح بخواهیم فیلترینگ را در لایه دسترسی به شرکت های اینترنتی، شرکت های مخابراتی و اپراتورها بسپاریم.

وی تاکید کرد: هنوز طرح نهایی این پروژه ملی مشخص نشده است و تمامی این موارد پس از آزمایش در فاز اجرا قرار می گیرد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…

بهترین سریال های هندی | 49 سریال هندی تماشایی به همراه توضیحات

محتوای شرقی به صورت عام و فیلم‌ها و سریال‌های هندی به صورت خاص طرفداران خاص خودشان را دارند. به خصوص با توجه به کم‌مایه شدن سینما و تلویزیون آمریکا روز به روز افراد بیشتری رو به سریال‌های کره‌ای یا سینمای مستقل‌تر کشورهایی مثل اسپانیا و…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

خارج از کادرهای عکس‌های مشهور چه گذشته؟ حالا کاربران می‌خواهد با هوش مصنوعی Generative Fill فتوشاپ…

هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و هر روز می بینیم که چقدر توسعه پیدا می‌کند. یکی از پیشرفت‌های تازهاخیراً ابزار جدید AI Generative Fill فتوشاپ بوده است.با کمک آن می‌توان بسیار ساده چیز ناخواسته‌ای را حذف کرد یا اشیایی را اضافه کرد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
8 نظرات
  1. ُSunny می گوید

    دسترسی مردم به اینترنت رو قطع کنن شرف داره به این بازی‌های پست.

  2. فرشاد می گوید

    هیچی دیگه! جم کنیم اینترنتمونو از فردا! همین یه ذره مثلاْ آزادی‌ای رو هم که داریم قراره از دست بدیم! ینی چی احراز هویت؟!! مگه اینجا شورویه؟!
    اگه این رویه اجرا بشه دیگه نمیشه بهش گفت اینترنت، بنظرم «تله‌اسکرین» بهترین عنوانه براش!

  3. حسین می گوید

    بابا این ها میخوان مارو از بیخ فیلتر کنن اگر اینجوری شه که من اصلا ً از اینترنت استفاده نمی کنم

  4. دات امین می گوید

    بیچاره شدیم.
    « … اما هم اکنون براساس سطوح دسترسی و شرایط کاربران اعمال می شود. بنابراین شغل، سن و نیاز کاربر در این پروژه دیده خواهد شد.»
    یعنی واقعا باید واسه استفاده از همچین حق طبیعی، سطح دسترسی برایمان تعریف کنند؟ یعنی یکی دیگه برامون تشخیص بده که چقدر و کی و چه موقع دسترسی داشته باشیم؟
    نیاز ما رو کسی دیگه تعریف کنه؟ (تناقض جالبیه!)

  5. آرش می گوید

    شغل، سن و نیاز کاربر ؟؟؟ احراز هویت کاربران در فضای اینترنت ؟؟؟
    معذرت می‌خوام، فکر کنم درست متوجه نشدم ! این چیزی که اینا میگن دیگه اینترنت نیست، پرتال محسوب می‌شه.

  6. ashkan می گوید

    😐
    یعنی اسیر چه کسایی شدیم ما:|
    بابا اینترنتو نخواستیم بیاین جمعش کنین 🙁

  7. نیما می گوید

    میبینم ایرانسل روزی 25 بار اس ام اس میده که کد ملی و شماره شناسنامتون رو به علت قوانین جدید بفرستینا. پولدار شیم بزنیم بیرون از این مملکت

  8. ماهان می گوید

    خاموش کردن آتش با بنزین.موفق باشن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5