معرفی 10 گجت برای کتاب خور ها !

10

حتما شما هم با افرادی برخورد کرده اید که همیشه همراهشان کتاب دارند و تا وقت گیرشان می آید بلافاصله درگیر مطالعه می شوند و همیشه می شود راجع به آخرین کتاب ها و مقالات و فیلم ها از آن ها پرسید ! به این افراد دوستدار کتاب یا به بیانی صمیمانه تر کتابخور می گویند.
اگرچه مطالعه کتاب یک فعالیت انفرادی به حساب می آید، اما انفرادی بودن باعث کنار گذاشتن آن در زمینه های تکنولوژیک نشده و نخواهد شد و هر لحظه شاهد نوآوری هایی برای لذت بردن بیشتر افراد کتابخوان از مطالعه هستیم و طی این مطلب در کنار هم به بررسی و معرفی 10 گجت برای کتابخوان ها خواهیم پرداخت.

Screen-Shot-2015-01-21-at-2.42.37-PM

  1. Vessyl smart cup

آیا یک لیوان هوشمند می تواند هدیه ای مناسب برای کتابخوان ها باشد ؟ تصور کنید فرد کتابخوان روزانه چندین ساعت از وقت خود را برای مطالعه صرف می کند و در حین مطالعه انوع نوشیدنی ها را خواهد نوشید. با کمک این لیوان فرد می تواند طی هر بازه ی زمانی میزان کالری و کافئین و … مصرفی خود را برآورد کند. Vessyl شرکتی است که از 7 سال پیش در زمینه تولید ایده های مختلف راجع به انواع لیوان ها مشغول به فعالیت بوده است.
ایده طراحی این لیوان از جایی شکل گرفته که افراد را تشویق به مصرف کردن مایعات مفید کند، تا فرد با مصرف مایعات سالم و مقوی احساس خوبی را تجربه کند.

Screen-Shot-2015-01-21-at-2.58.33-PM

  1. DIY book light

ایده این محصول بسیار خلاقانه به نظر می رسد و می تواند یک هدیه بسیار هیجان انگیز برای افراد دوستدار کتاب باشد. کافی است برای روشن کردن این چراغ، کتاب را باز و برای خاموش کردن آن کتاب را ببندید. جلد کتاب به کار گرفته شده در این گجت، چوبی و با لحیم کاری بسیار زیبایی ساخته شده و تداعی کننده راهنما و روشنگر بودن کتاب و مطالعه است ویا به قولی ادغام هنر و صنعت و علم است !

Screen-Shot-2015-01-22-at-10.40.20-AM

  1. Levo G2 Deluxe Tablet Stand

این ابزار برای افرادی است که یا خیلی تنبل هستند و یا از بس سرشان شلوغ است در لحظه قصد انجام دادن چند کار را دارند. پایه این Stand در کنار تخت و یا صندلی شما نصب می شود و شما می توانید کتاب و یا تبلت خود را بر روی آن نگه دارید و در حین انجام کارهای آشپرخانه و یا قبل از خواب و یا نشستن روی صندلی و نوشیدن قهوه از کتاب خواندن لذت ببرید.

Screen-Shot-2015-01-22-at-10.49.07-AM

  1. Book rest lamp

هیچ نسخه ای برای آرامش قبل از خواب بهتر از مطالعه و کتاب خواندن نیست. اگر از خواندن کتاب در رختخواب لذت می برید، مطمئن باشید این چراغ خواب برای اتاق خواب شما طراحی شده است. این مورد هم گزینه بسیار مناسبی برا هدیه دادن به دوستان کتابخوان شماست.

Screen-Shot-2015-01-22-at-11.37.04-AM

  1. Waterproof Kindle Paperwhite

برای همه افرادی که از کتابخوان ها استفاده می کنند خیلی هیجان انگیز است اگر بتوانند حتی در حین حمام کردن هم از کتابخوان خود جدا نشوند. شرکت Waterfi با این ایده وارد بازار شده تا بتواند تمامی ابزار های الکترونیکی که افراد به صورت روزمره با آن ها ارتباط دارند را به صورت ضد آب در آورد. با در اختیار داشتن این Kindle شما قادر هستید تا عمق 210 فوت زیر آب هم از مطالعه لذت ببرید. با این حساب مطالعه در کنار دریا و استخر که جای خود دارد. Paperwhite یک دستگاه فوق العاده است، عمر باطری 8 هفته، 4 گیگابایت حافظه داخلی که هزاران کتاب را برای شما ذخیره خواهد کرد و امکان استفاده از شبکه بیسیم Wifi، همگی در این دستگاه در اختیار شما خواهد بود.
یکی از ابزار های مورد علاقه افرادی که به مطالعه زبان می پردازند استفاده از فلش کارت است. شما امکان استفاده از نرم افزار فلش کارت تعبیه شده در این کیندل را دارا هستید تا هر روزه بتوانید دایره لغات خود را افزایش و بهبود ببخشید.

Screen-Shot-2015-01-22-at-12.10.37-PM

  1. The Parent’s Voice Book Storyteller

اگر شما هم از عاشقان مطالعه و کتاب هستید، مسلما دوست دارید که فرزندان شما نیز اهل مطالعه و کتاب باشند. مشاهده شده بسیاری از کودکان به داستانی علاقه پیدا می کنند و از گوش دادن مکرر به آن خسته نمی شوند . با این ابزار والدین می توانند صدای خود را از پیش ضبط کنند تا کودکان بتوانند هر وقت که دوست دارند داستان مورد علاقه خود را گوش بدهند. اگر پدر یا مادری هستید هر شب برای کودکانتان داستان می خوانید، قبل از رفتن به سفر یا شرایطی که نتوانید در کنار فرزندانتان باشید، به فکر تهیه این گجت باشید تا صدای شما همراه کودکانتان باشد. شما می توانید در حین مطالعه تصویر سازی های خاص خودتان را برای کودکتان داشته باشید تا فرزند شما از شنیدن آن لذت ببرد. Voice Book Storyteller برای هر صفحه از کتاب قابل برنامه ریزی است و در صورتی که کودک کتاب پیش رویش را ورق بزند همزمان با آن صدا های تنظیم شده برای هر برگ به گوش خواهد رسید. این دستگاه قابل تنطیم برای 250 برگ کتاب و حدود 50 کتاب است و از طریق کابل USB به کامپیوتر شما برای ذخیره سازی صداها متصل می شود.

Screen-Shot-2015-01-22-at-12.40.51-PM

  1. Nap Massaging Bed Rest

این یک پیشنهاد رد نکردنی است. همزمان با مطالعه کتاب، دستگاه ماساژور خستگی عضلات شما را در خواهد کرد. نگهدارنده فنجان که نوشیدنی شما را گرم نگه می دارد. چراغ Led قابل تنظیم که نور مطلوب برای مطالعه را برای شما فراهم می کند تا بی نیاز از خاموش و روشن کردن باقی روشنایی های منزل باشید. بعید می دانم هدیه ای تکمیل تر از این برای افراد کتابخوان بتوانید تهیه کنید !

Screen-Shot-2015-01-22-at-2.43.09-PM

  1. Biddeford heated throw blanket

اگر برای شما وجود ماساژور و ایده آن کمی عجیب به نظر می رسد، پیش بینی تان برای یک پتو که دما را برای شما یکسان نگه دارد واقعا دور از ذهن خواهد بود. این پتو دارای 5 تنظیم پیش فرض دمایی می باشد. نکته جالب راجع به این پتو این است که رنگ آن بین خاکستری و قرمز برای حالات مختلف دمایی تغییر می کند.

Screen-Shot-2015-01-22-at-1.55.11-PM

  1. Livrada e-book

Livrada یک منبع کامل برای افراد کتابخوان برای دسترسی به کتابخانه ای عظیم از کتاب های الکترونیکی است. اگر از جمله افرادی هستید که به مطالعه با E-Reader ها علاقه دارید و ورق زدن کتاب برایتان کسالت بار است، این کتابخانه عظیم پیشنهادی بسیارعالی برای شما خواهد بود. از ویژگی های Livrada، سادگی دسترسی و جستجو میان محتوا ها است.

Screen-Shot-2015-01-22-at-2.36.09-PM

  1. J-Shelf module

برای دوستدارن کتاب که قفسه های محدود و تعداد زیادی کتاب دارند مسلما یکی از دغدغه هایشان چیدن کتاب ها در کنار هم و دسترسی راحت تر به آنها در محیط اتاق می باشد به نحوی که زیبایی را هم به همراه داشته باشد. J-Shelf یک قفسه قابل تنظیم و فوق العاده جذاب است که با کمک آن می توانید به دیوار های خالی اتاق خود روحی تازه ببخشید. شما به اشکال مختلف مورد علاقه خودتان می توانید این قفسه را تنظیم کرده و روی دیوار نصب کنید تا کتاب های شما به زیبایی محل زندگیتان نیز بیافزاید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

لوگو‌های جالب و دیدنی بر اساس ابرقهرمانان و تبهکاران محبوب که این طراح ایجاد کرده

طراح گرافیک، سرگئی کرمانوف، طرح‌های لوگوی برخی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان، تبهکاران و دیگر شخصیت‌ها را ایجاد کرده که تایپوگرافی را به طرز شگفت‌آوری در خود جای داده‌اند.«برای من جالب بود که تصاویر شخصیت‌ها را با متن نوشته‌هایشان ترکیب…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
10 نظرات
  1. یحیی می گوید

    واقعا تاسف برانگیزه که هیچکدام از دیجی‌کالا هیچ کتابخوانی برای فروش نداره. یعنی هیچکدوم موجود نیستند.
    http://www.digikala.com/Search/Category-EBook-Reader/#/Category-Electronic-Devices/Category-Tablet-EBook-Reader/Category-EBook-Reader/

  2. drniko می گوید

    ممنون اززحمت این تایپیک قشنگ.اون شبه مبله ازهمه شون باحالتره!

  3. masoud می گوید

    بهترینش همون kindle هستش

  4. پریسا می گوید

    خیلی جالب بود ممنون.مخصوصاً از دستگاهی که ماساژ هم می داد خوشم اومد.

  5. mehdi می گوید

    به نظرم یکی از لذت های کتاب خوندن اینه که در حالت خوابیده به پشت یا اصطلاحا طاق باز کتاب رو بگیری دستت و بعد از خسته شدن و این دست اون دست کردن اش،کتاب رو بزاری کنار و هم زمان با آروم شدن درد شونه هات خواب ات ببره!

  6. مینو می گوید

    بهترینش اون چراغیه که شبیه کتابه

  7. دکتر کتابفروش می گوید

    میشد چراغ مطالعه همراه یا گیره دار رو هم به این متن اضافه کرد
    در کل زیبا بود

  8. ابراهیم می گوید

    سلام . عالی بود
    کدوم یکی از موارد رو میشه توی ایران تهیه کرد؟

  9. علی می گوید

    متشکرم. همشون عالی بودند. لطفا چکونه و کجا می توان مورد زیر را تهیه کرد. از ارسال پاسخ شما سپاس گزارم.
    Levo G2 Deluxe Tablet Stand

    1. سوفیا می گوید

      از آمازون میشه خرید. از طریق سایت مالتینا میتونید سفارش بدید ولی قیمتش خیلی زیاد میشه ،چون به دلار حساب میشه و هزینه پست از آمریکا هم بهش اضافه میشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5