کاربرد پیام‌های پنهان در موفقیت تحصیلی

1

رپورتاژ

تحصیلات ما یکی از نقاط مثبت و توانایی های ما در زندگیست که تاثیرات آن در زندگی بسیار زیاد می باشد.تحصیلات موفق به شما کمک می کند تا دید بازتر ، منطق قوی تر و جایگاه اجتماعی بهتر و … را کسب کنید.

موفقیت تحصیلی ابعاد و لازمه های مختلفی دارد که تمامی افراد باید آن ها را تقویت کنند.

تمامی افراد می خواهند که برای موفقیت تحصیلی ویا در کل هوش بالاتری داشته باشند و بتوانند در زمان مطالعه با انرژی کمتر بازدهی بیشتری داشته باشند.هر چقدر که هوش شما بالاتر باشد شما برای درک ، تجزیه و تحلیل و پاسخ به سوالات و چالش های درسی انرژی و زمان کمتری احتیاج دارید. معمولا افراد با هوش تر در مسائل و تصمیمات زندگی نیز بهتر عمل می کنند و در جنبه های مختلف زندگی نتایج بهتری را نیز دریافت می کنند. اما چگونه می توانیم این توانایی ها و عملکرد های مغزی را بهبود ببخشیم و اینکه چگونه می توانیم هوش بالاتری در تمام زمینه ها خصوصا مسائل درسی داشته باشیم؟

تاثیر تقویت تمرکز در درس خواندن و دیگر مسائل زندگی

یکی دیگر از موارد مهم افزایش کارایی و بهبود تاثیرگذاری ما بحث سابلیمینال تمرکز ذهنی و روانی ماست.همیشه انرژی متمرکز در درس ، مسائل کاری ، روابط و … نتایج بیشتری را برای ما به وجود می آورد.مطالعه زندگی افراد موفق به ما نشان می دهد که آن ها در کارشان تمرکز داشتند.برای مثال یکی ازموفق ترین چهره ها چه در عالم ورزش و چه در سینما آرنولد شوارتزنگر هست.

جمله معروف این سوپراستار و قهرمان مستر المپیا این هست که من هر زمان وارد کاری می شوم تمام تمرکزم را بر روی آن مسئله می گذارم و واقعیت زندگی او هم همین گونه است.به خاطر همین هر زمان که در عالم ورزش بوده یا در سینما یا در سیاست موفق و یکی از بهترین هاست.

قانونی که خیلی از افراد آن را درک نمی کنند و فکر می کنند می توانند همزمان در چندین موضوع مهم پیشرفت کنند.افراد اینگونه تصور می کنند که اگر 50 درصد از نیرو، توان یا زمان خود را بر روی مسئله شماره 1 بگذارند و 50 درصد دیگر را بر روی مسئله شماره 2 در هرکدام هم به میزان 50 درصد رشد می کنند. اما واقعیتی که این افراد از آن غافل هستند این است که سیر پیشرفت و حرکت شما هرگز اینگونه نیست.

این طور نیست که ما اگر 50 درصد تمرکزمان را بر روی موضوعی بزاریم و 50 درصد دیگر رابر روی موضوعی دیگر در هرکدام 50 درصد رشد کنیم بلکه در هرکدام 20 درصد رشد می کنیم.

ما وقتی موضوعی را خوب پیشرفت می دهیم و در آن زودتر و بهتر و کامل تر نتیجه می گیریم که تمام تمرکزمان بر روی آن مسئله یا هدف باشد.این یکی از طلایی ترین قوانین موفقیت و پیشرفت است.

عملکرد بهتر در دروس با تقویت حافظه

حافظه ما مرکز نگهداری تجربه ها ، آموخته ها ، دیده ها و شنیده های مهم و … در وجود ماست که همواره برای ما کاربرد های زیادی دارد. ما می توانیم به کمک پیام های پنهان و استفاده از قدرت ضمیر ناخودآگاه مان نتایج بزرگی در تقویت حافظه مان بگیریم.

تقویت حافظه منجر به عملکرد بهتر در درس خواندن ما می شود.همه ما دیده ایم افرادی را که با یکبار خواندن و دیدن مسئله ای در پای تخته به راحتی آن را در زمان امتحان به یاد می آورند.به راستی تفاوت دیگر افراد و دانش آموزان با آن ها در چیست؟

آیا خداوند توانایی مغزی استثنایی به آن ها عطا کرده یا مسئله مربوط به چیز دیگریست؟

بله تفاوت آن ها در این است که ضمیر ناخودآگاه آن ها در دریافت و طبقه بندی اطلاعات و یادآوری آن ها به شکل بهتری برنامه ریزی شده و آن افراد نسبت به توانایی ها ذهنی و مغزی خودشان باوری عمیق و درونی و نه زبانی و … دارند.

این باور اگر به درستی و عمیق در فرد شکل گرفته باشد می تواند توانایی های فوق العاده ای را بروز دهد.جمله معروف مادر انیشتین به او حتی در زمان تنبلی و اخراج ازمدرسه این بود که فرزندم تو نابغه ای.

و یا سخن معروف ابن سینا که از بچگی به خود می گفت که من حافظه خوبی دارم.

پیام های پنهان برای موفقیت در کنکور

موفقیت در کنکور ابعاد مختلفی دارد و آمادگی های ذهنی ، عاطفی و … مختلفی برای موفقیت در آن از جنبه های مختلف مورد نیاز است برای مثال یکی از مهمترین عوامل در موفقیت داشتن اعتماد به نفس است که باید پیش از کنکور ایجاد شود.نه تنها برای کنکور بلکه اعتماد به نفس لازمه حرکت ما برای کسب موفقیت و پیشرفت است.

برای مثال شخصی که فرضا سابلیمینال جذب فرد مورد نظر  را در پیش دارد باید این باور در وجود او شکل گرفته باشد که در تک تک سوالات و مسائل دروس کنکور ریاضی تواناست.

، مغز او و انرژی ذهنی او برای موفقیت در کنکور ریاضی به نحو مناسبی برنامه ریزی شده باشد ، میل او برا رسیدن به این هدف به شکلی ناخودآگاه بالا باشد ، انگیزه و تمرکز برای درس خواندن او در سطح خوبی باشد تا بتواند نتایج بهتری را نیز کسب کند. می توان با پیام های پنهان پکیجی از این حالات و توانایی ها را ایجاد کرد و ضمیر ناخودآگاه را برای موفقیت در این کنکور در ریزترین مسائل برنامه ریزی کرد.

این کاریست که تنها از عهده پیام های پنهان بر می آید.

ما تنها با پیام های پنهان می توانیم ضمیر ناخودآگاهمان را کنترل کنیم و در جنبه های مختلف روانی و جسمی شرایط و حالات دلخواهمان را ایجاد کنیم.

پیام های پنهان به زندگی و جسم و روان ما چه کمکی می کنند؟

پیام های پنهان در ابعاد مختلف از گذشته ای نه چندان دور وارد زندگی ما شدند اغلب در اوایل استفاده از این تکنولوژی ، ما شاهد زمینه های تخریب روانی در جنگها و … بودیم و به شکلی پنهان و ناخودآگاه در تخریب روحیه و عملکرد ذهنی به کار گرفته می شدند.

اما پس از مدتی این علم به طور گسترده ای در زمینه های ذهنی و روانی ، زیبایی ، سلامتی ، درمانی و … به کار گرفته شد و اکنون هر روز شاهد تولید سابلیمینال های مختلف به شکل های گوناگون و به زبان های مختلف در سطح جهان هستیم.

پیام های پنهان می توانند به ما در داشتن سابلیمینال چیست بالا  و یا کسب آرامش عمیق تر و یا در ابعاد زیبایی مثل ایجاد مقاومت پوستی در مقابل جوش ها یا افزایش مقاومت موها در برابر سفیدی و ریزش به ما کمک کنند. تمامی این تاثیرات و تغییرات کاملا درونی و طبیعی می باشد و فرد تنها کاری که باید انجام دهد این است که در حالت ریلکس مدت زمان محدودی را به این پیام ها گوش کند.

منبع : سابلیمیران مرجع تولید و فروش پیام های پنهان در ایران

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. am22i3n می گوید

    رباره ی موفقیت تحصیلی بیشتر مطلب بذارید ممنونم از شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5