مستقیما از روستاهای چین خرید کنید

2

رپورتاژ

دسترسی به محصولات محلی و روستایی چندان ساده نیست. ولی یک کمپین اینترنتی توسط گروهی از جوانان دهستان «چین» راه افتاده که می‌خواهند دسترسی مستقیم مردم به محصولات محلی‌شان را فراهم کنند؛ طوری که افراد شهرهای مختلف ایران بتوانند مستقیما از اهالی روستایشان محصول بخرند.

کمپین فروش اینترنتی محصولات دهستان چین

این کمپین توسط گروهی از جوانان دهستان «چین» در استان کهکیلویه و بویراحمد آغاز شده که می‌خواهند نان محلی، کره محلی و روغن حیوانی تولید روستاهای چین را به همه مردم ایران معرفی کنند. در این کمپین، چند گروه به افراد این روستا کمک می‌کنند تا کار به نتیجه برسد.

این محصولات در سایت باسلام عرضه شده‌اند. چون باسلام یک بازار اجتماعی است و صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند در این بازار اینترنتی، برای خودشان غرفه‌های مجازی راه بیندازند و محصولاتشان را به راحتی عرضه کنند و دیگران می‌توانند این محصولات را به صورت آنلاین سفارش بدهند و باسلام تضمین می‌کند که این محصولات حتما به دست مشتری‌ها برسد، سپس پول سفارش‌ها به حساب تولیدکننده‌ها واریز می‌شود.

برای شروع قصه چین، یکی از غرفه‌های باسابقه باسلام،‌ محصولات چین را در غرفه‌اش عرضه کرده و می‌شود از او خرید. ولی ادامه قصه قرار است به اینجا برسد که اهالی روستا خودشان بتوانند غرفه‌های مستقلی برای خودشان ایجاد کنند و به طور ادامه‌دار، از مردم سراسر ایران سفارش بگیرند.

این کمپین چه فایده‌ای دارد؟

این اتفاق خوب اگر انجام شود، دسترسی بی‌واسطه به محصولات روستایی فراهم می‌شود. برای شهری‌ها خوب است که بتوانند بدون طی کردن مسافت‌های طولانی، محصولات اصیل و محلی را بخرند. برای روستایی‌ها هم خوب است؛ چون محصولاتشان را بدون واسطه می‌توانند با قیمت بسیار بهتری به مشتری‌ها بفروشند و درآمدشان چند برابر می‌شود. چون معمولا واسطه‌ها محصولات را خیلی ارزان می‌خرند.

این کمپین از دهستان چین آغاز شده، ولی قرار است به روستاهای دیگر ایران هم برود. موفقیت این کمپین و مسیر آینده‌اش به معنای آبادتر شدن روستاها، کاهش مهاجرت از روستا به شهر، حفظ محیط زیست روستایی و ده‌ها اتفاق خوب دیگر است.

شما چه کاری می‌توانید بکنید؟

شما می‌توانید با خرید محصولات روستاهای چین، به موفقیت این کمپین کمک کنید. قیمت محصولاتی که عرضه شده، ارزان‌تر از بازارهای شهرهاست؛ چون خیلی از واسطه‌ها حذف شده‌اند. محصولات فعلی که می‌توانید بخرید، نان محلی، روغن گاوی و گوسفندی، کره دوغی و چند محصول محلی دیگر است. برای خرید محصولات چین و اطلاعات بیشتر درباره کمپین، سایت باسلام را ببینید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. پوریا می گوید

    کار جالبیه
    ولی تیترش گول زنندس فکر میکنی قراره از چین خرید بشه که این طور نیس و در عین حال اگر کسی با محصولات چینی مشکل داشته باشه اصلا بدون اینکه لینک رو باز کنه میگذره ازش
    مورد دیگه که داخل خود سایت بود تیتر حمایت از کالای چینی بود که اونم به نظرم جالب نیس و اگر بومی ترش کنن به جز اسم خود دهستان که چین هست و اسم دیگه ای بذارن هزینه ریسک پس زدن مخاطب کاهش پیدا میکنه

  2. رضا می گوید

    بجای اینکه به فکر اقتصاد کشورای دیگه باشید همین کار رو برای خودمون انجام بدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5