14 راز موفقیت و کامیابی جنسی

0

تا به حال برایتان پیش آمده که شبی را گذرانیده باشید که تاثیر زیادی روی شما گذاشته باشد؟ هر چند نه به این خاطر که نشئه و از خود بی‌خود بوده‌اید، بلکه کاملا بر عکس. چیزی در شما به خوبی پیش نمی‌رفت، یا بهتر گفته باشم، آن طور که تصورش را می‌کردید، پیش نمی‌رفت. قبل از آن شب، هفته‌ای پر از مشغله فکری را پشت سر گذاشته بودید ناآرام و عصبی و دستپاچه بودید. حتی برایتان پیش نیامده بود که از شدت کار و فعالیت تا دیروقت در بیرون از منزل سپری کرده باشید. ولی ناگهان نیمه شب میل کردید که همه چیز را به همسرتان تقدیم کنید. هنگام بازگشت به خانه، دسته گل رزی برای همسرتان خریدید، بعد از خوردن شام، همسرتان شروع به نوازش کردن سر و گردن شما کرده به شکلی که می‌دانید چقدر به شما عشق می‌ورزد. همه چیز به نظر می‌رسد که طبق نقشه پیش می‌رود همه چیز. تا آن قسمت به خصوص عضوی از بدن شما. همان عضو کاملا قطعی و سرنوشت‌ساز. شما در حفظ تعادل درونی خود دچار تزلزل شده‌اید و خود را با این سوال شدیدا خرد کرده‌اید. چرا این اتفاق افتاده است؟ از اول تا آخر چه شد؟ لعنت بر شیطان چه کاری بر خلاف آن می‌توانم انجام دهم؟ به هر ترتیب ابتدا باید آرامش خود را حفظ کنید. شما در دنیا تنها مردی نیستید که چنین اتفاق ناگواری برایش رخ می‌دهد. دکتر «نایل بوم» معتقد است: «چنان‌چه مردان صادقانه سخن بگویند باید اعتراف کند که هر کدام از آنها دست کم برای یک بار هم که شده مزه ناتوانی جنسی را تجربه کرده‌اند، اما این مساله نباید شخص را به کلی ناامید کند یا حتی مساله را خیلی جدی تلقی کند». دکتر «باوم» بر اساس حرفه و تجربیات خود بیان می‌کند: «این مساله برای بسیاری از مردان تکان‌دهنده است. آنها احساس می‌کنند که مردانگیشان از بین رفته است». متخصصان، در این امر تخمین می‌زنند که تقریبا ده میلیون مرد در ایالت متحده امریکا از ناتوانی جنسی رنج می‌برند. این امر زمانی مفهوم ناتوانی جنسی تلقی می‌شود که مرد در موقعیتی نباشد که حالت شهوانی داشته باشد و تا رسیدن به اوج لذت جنسی بتواند خود را محکم نگه دارد. در اوایل سده 70 متخصصانی بر این عقیده بودند که اغلب مشکلات شهوانی منشا فیزیکی دارد. در این بین پزشکان پی بردند که تقریبا فقط نیمی از مردان ناتوانی جنسی، دلایل فیزیکی و مشکلات عملکردی دارند که حداکثر بخشی از این مشکل را می‌توان بدان اختصاص داد. ولی لااقل نیمی از آن هم مربوط به مشکلات روانی است. در این جا متخصصان ما مواردی را به شما توصیه می‌کنند:

برای خود زمان لازم را در نظر بگیرید.

یا بهتر بگوییم به خود وقت بدهید! هر چه مردان پیرتر می‌شوند به همان نسبت زمان بیشتری را جهت رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز دارند. این مطلب را دکتر «باوم» اظهار می‌دارد. در مردان سنین 18 تا 20 سالگی جهت رسیدن به درجه شهوانی فقط یک ثانیه وقت نیاز است. زمانی که آنان به سنین بین 30 تا 40 سالگی می‌رسند، این زمان تا یک یا دو دقیقه افزایش می‌یابد. یک مرد 60 ساله زمانی بیش از دو دقیقه وقت نیاز دارد و این بدان معنا نیست که او ناتوان شده است، بلکه فقط کمی بیشتر زمان نیاز دارد. زمان بین خروج انزال تا رسیدن به حالت شهوت دوباره در مردان مسن و پیر به تدریج با افزایش سن، افزایش می‌یابد. در بعضی از مردان در سنین بین 60 تا 70 سالگی می‌تواند حتی تا یک روز هم طول بکشد که دوباره قادر به رسیدن به اوج تمتع نهایی باشند. لذا دکتر «باوم» می‌گوید: «این امر در نزد مردان یک نتیجه کاملا نرمال و طبیعی است».

تصور نمی‌کنید که مربوط به دارویی باشد که در حال حاضر مصرف می‌کنید؟

خوب وارسی کنید که آیا مربوط به دارویی نیست که در حال حاضر مصرف می‌کنید؟ همان دارویی که اخیرا پزشک به شما تجویز کرده است. شاید مربوط به آن باشد؟ داروهایی که از مشتقات آنتی هیستامین‌ها هستند یا داروهای مدر یا ادرارآور و یا قرص‌های ضد افسردگی یا انواع آرام‌بخش‌ها می‌توانند دلیلی بر مشکل به وجود آمده شما باشند. اما از این مساله هم غافل نشوید که مصرف هر کدام از این داروها تاثیر به خصوصی روی هر فرد دارد. در این بین باید دانست که بیش از 200 نوع دارو وجود دارد که می‌تواند صدمه جدی روی توانایی جنسی فرد وارد آورد. «عدم توانایی جنسی» مردان که ناشی از مصرف این نوع داروهاست، عملا حدود 50 نوع آن روی مردان ثابت شده است. این‌ها تماما بیانات دکتر «باوم» است. یک سری مطالعات در این زمینه از سوی مرکز خبرنگاری پزشکی در امریکا، حاکی از آن است که عدم توانایی جنسی روی 188 نفر از مردان تحت آزمایش نشان داده است که 25% ناتوانی آقایان بر اثر مصرف این گونه از داروها بوده است. چنان چه به داروی مصرفی خود تردید داید، حتما در این مورد از پزشک داروخانه سوال کنید شاید لازم باشد که مقدار آن را کاهش دهد یا کلا نوع دارو را عوض کند. خودتان به تنهایی تصمیم نگیرید، بلکه از پزشک کمک بخواهید.

مراقب مصرف انواع مواد مخدرها باشیم

«دکتر ریچارد. الف. برگر» متخصص مجاری ادراری در مورد مصرف انواع مخدرها اخطار می‌دهد که قطعا مصرف این گونه مواد مانند: کوکائین، ماری جوانا، تریاک، هروئین، مورفین، آمفامین و باربی تورات به قدرت باروری و توانایی جنسی مرد آسیب جدی می‌زند.

از مصرف الکل خودداری کنید

شکسپیر در نمایشنامه «مکبث» معروف خود در مورد الکل چنین می‌گوید: «الکل تقاضا را افزایش می‌دهد اما شرایط جسمانی را کاهش می‌دهد» و توضیح می‌دهد که الکل یک تاثیر تبخیر کننده بر روی ارگان جنسی دارد و بدین وسیله درست بر عکس آن چیزی که شما طلب می‌کنید، رفتار می‌کند. نوشیدن دو لیوان مشروب الکلی در یک پارتی شبانه کافی است تا شما درست و حسابی به دردسر بیفتید. نوشیدن الکل در درازمدت حتی می‌تواند بر روی هورمون‌های جنسی صدمه زیادی بزند. «افراد معتاد به الکل یا همان الکلی‌ها بدین وسیله دستگاه کبد و سیستم اعصاب خود را کاملا مختل می‌سازند». این اظهارات دکتر «براون» است. حتی بر اثر بدکاری سیستم عصبی، گاهی جنس نر، هورمون ماده ترشح می‌کند (مرد هورمون زنانه در بدن خود تولید می‌کند). معذلک جهت عدم مشکلات عملکردی به دستگاه تناسلی واجب است که تست‌های صحیحی انجام پذیرد.

جریان خون در وریدها و سرخ‌رگ‌ها و رگ‌های خونی دستگاه تناسلی

دکتر ایروین گلد اشتاین اظهار می‌دارد: «آلت تناسلی مرد یک ارگان حاوی بسیاری از رگ‌های خونی است، لذا موادی که بر اثر تجمع در رگ‌ها باعث تنگی عروق می‌شوند، مثل کلسترول و انواع چربی‌های دیگر در مواد غذایی، مانع از آن می‌شوند که خون به راحتی در رگ‌های خونی آلت تناسلی جریان داشته باشد. در بسیاری از مردان 39 سال به بالا دیده شده است که دچار گرفتگی عروق هستند که نهایتا به ناراحتی دستگاه تناسلی آنان ختم می‌شود. از این رو به این مساله دقت کافی مبذول دارید که چه غذاهایی مصرف می‌کنید. مصرف بیش از حد کلسترول، احتمالا یکی از عوامل اصلی در عدم کامیابی جنسی به شمار می‌رود». به نظر می‌رسد که عملا به قدرت جنسی آسیب جدی می‌زند و هر چه بیشتر از توانایی آن می‌کاهد.

هرگز سیگار نکشید

مطالعات پزشکی در این زمینه ثابت کرده است که نیکوتین موجود در سیگار، باعث گرفتگی و تنگی عروق می‌شود. این مطلب را دکتر «باوم» بیان می‌کند. مطالعات بر روی سگ‌های نر شکاری دو رگه نشان داده است که استنشاق فقط دو پک سیگار کافی است که نتایج سگ به حد کافی به درجه شهوانی و اوج لذت جنسی نرسند و در ششمین سگ هر چند که به درجه کامیابی نزدیک می‌شود لکن نمی‌تواند آلت خود را محکم نگه دارد. محققان همگی متفق القول هستند که نیکوتین درجه شهوانی را محاصره می‌کند. از این طریق که از شل شدن و رها شدن عضلات دستگاه تناسلی جهت رسیدن به اوج لذت جنسی، ممانعت به عمل می‌آورد.

سعی کنید در جهت ایده آل کردن اندام خود اقدام کنید

آیا شما معتقدید که باید چند کیلویی از وزن خود کم کنید؟ یا دوست دارید کاراته‌بازی یاد بگیرید؟ یا برنامه‌ریزی ورزشی جهت کنترل وزن خود در نظر گرفته‌اید؟ حتما این کار را بکنید! هر چقدر انسان از اندام ظاهری خود راضی‌تر باشد به همان نسبت برایش آسان‌تر خواهد بود که یک ارتباط  با جنس مخالف برقرار کند.» این‌ها تماما بیانات دکتر پیل جیمز کلدبرگ است.

از انجام ورزش‌های سنگین پرهیز کنید

وقتی که شما زیاد ورزش می‌کنید، مواد مخدر طبیعی بدن شما یا همان «زهر بدن» تحریک و تهییج می‌شود. زهر بدن یا همان اندروفین‌ها. ما دقیقا نمی‌دانیم که عملکرد این گونه مواد در بدن چگونه است اما به نظر می‌رسد که احتمالا ترشح اندوروفین‌ها باعث کاهش میل جنسی می‌شود و سبب می‌گردد که فرد دیرتر به درجه تمتع نهایی برسد. این‌ها اظهارات دکتر «گلدبرگ» است. او ادامه می‌دهد: «در یک معیار عقلایی، ورزش جسمانی باعث سلامتی بدن می‌شود نه بیشتر از حد آن زیرا تا یک درجه معین بدن می‌تواند از خودش محافظت کند و اضافه آن را بر علیه خود پس می‌زند».

هنگام بیماری یا درد از تماس فیزیکی بپرهیزید.

«هنگام درد یا روی هم رفته بیماری، بدن از همان زهر طبیعی خود تولید می‌کند». دکتر «گلد برگ» معتقد است که: «ترشح این مواد می‌تواند هر گونه تحریکات جنسی را به حداقل برساند و درست بر عکس آن کاری را به حداقل برساند و درست برعکس آن کاری را که دلتان می‌خواهد می‌شود. بنابراین بهتر است ابتدا درد خود را تسکین دهید و منتظر بهترین فرصت بمانید».

تا آنجا که می‌توانید از هیجانات اضافی و تنش‌های خود بکاهید

سعی کنید اندام خود را کاملا رها کنید و بدنتان را در آرامش مطلق نگه دارید، آرامش جسم فوق العاده در این امر اهمیت دارد. چرا؟ زیرا دستگاه عصبی انسان بر بدن حاکم می‌شود، اندام «هشدار آمادگی» را دریافت می‌کند. در این هنگام، ترشح آدرنالین بدن را آماده جنگ و گریز می‌کند. سپس توسط تکانه‌های عصبی، جریان خون از دستگاه‌های گوارشی به سمت عضلات دستگاه تناسلی هدایت می‌شوند. «کمی حالت عصبانیت و ترس در این بخش از سیستم عصبی در جریان است». دکتر «باوم» اظهار می‌دارد: «در بعضی از مردان ترس از عدم موفقیت و کامیابی جنسی به قدری شدید است که در این حالت بیش از حد نرمال آدرنالین ترشح می‌کند و این کاملا بر عکس چیزی است که آنها جهت رسیدن به درجه نهایی کامیابی جنسی نیاز دارند». به هر جهت، بخش پاراسمپاتیک دستگاه عصبی باید چیره‌دستانه عمل نماید، علائم هشدار دهنده‌ای که از راه عصب انتقال داده می‌شوند، سیاه‌رگ‌ها، سرخ‌رگ‌های بیضه را گشاد می‌کنند و بدین وسیله باعث می‌شوند که خون در آنها سریع‌تر و آسان‌تر جریان یابد.

برای یک بار هم که شده امتحان کنید

جایگزین دیگری برای خود در نظر بگیرید تا به آرامش جسمی و روحی برسید. یکی از این راه‌ها این است که سعی کنید همگام با خود، همسرتان را نیز از لحاظ شرایط روحی و جسمانی آماده کنید تا هر دو همزمان به درجه کامیابی برسید با یکدیگر عشق‌بازی کنید و یکدیگر را به وجود آورید بدون این که مطلقا به طور مداوم به رسیدن درجه تحریک‌پذیری اندیشه کنید. دکتر «گلدبرگ» بیان می‌کند: «در ارگان جنسی، غشاء پوست خارجی روی آلت تناسلی مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند و نه خود آلت تناسلی. لذا خودتان را وابسته به این مساله نکنید که آلت شما چگونه واکنش نشان می‌دهد، بلکه ذهن خود را با تمام اندامتان به آن مساله معطوف گردانید».

از مصرف مواد محرک پرهیز کنید

مصرف تمامی مواد محرک را از کافئین گرفته تا مشتقات این مواد در کولاها و یا شکلات‌ها باعث می‌شود که تقاضای جنسی کاهش یابد. چرا که مصرف این مواد باعث سفتی عضلات دستگاه تناسلی می‌گردد. «مهم‌ترین مساله تماس جسمانی این است که بدن کاملا رها و آزاد باشد». این‌ها بیانات دکتر «گلدبرگ» است. او ادامه می‌دهد: «مصرف این مواد، تاثیر به سزایی در کل سیستم بدن دارد این مواد، به خصوص بر عضلات اندام‌های جنسی‌ای که جهت تحریک‌پذیری باید کاملا رها باشد، تاثیرگذار است».

از قبل برای خود برنامه‌ریزی کنید.

وقتی که می‌خواهید آن کاری را که دوست دارید انجام دهید- قبل از آن که به این مساله بیندیشید که چه کاری می‌توانید بکنید یا چه امکان دوم دیگری در اختیار دارید- چنانچه اندامتان را نمی‌توانید با خود همراه کنید، آسان‌تر آن است که هر چه بیشتر از توانایی جنسی خود بهره‌مند شوید.

سعی کنید هرچه بیشتر با همسر خود گرم بگیرید و در این باره صحبت کنید

نگذارید که هیجان و شوق در اتاق خوابتان بر اثر سکوت از بین برود شما دو نفر می‌توانید فکر کنید و دریابید که مشکل کجاست. آیا استرس در مکان شغلی باعث شده تا نتوانید در اتاق خواب کاملا کامیاب باشید یا همسر شما نگران کودک بیمارتان است؟ یا یک مساله پیچیده و سختی پیش آمده است که هر دو نفر از حل آن عاجز مانده‌اید؟ در هر حال شما باید در مورد جایگزین خود (امکان دوم خود) صحبت کنید شاید مایلید که تماس را به نوع دیگری امتحان کنید یا یک چیز نو دیگر را؟ شاید هم لازم باشد روش عشق‌بازی خود را کمی تغییر دهید؟ صرفا رسیدن به درجه ارضاء کامل جنسی را هدف نهایی خود قرار ندهید چه برسید چه نرسید. نگذارید که از طریق این مزاحمت‌های روحی آن حالت شهوانی بودن در شما خراب شود!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…

اولم، یکی از عجیب‌ترین جانداران روی زمین – شبیه جنین نارس یا موجودات سری فیلم‌های بیگانگان

جانداری به نام Proteus anguinus که همچنین به عنوان اولم olm شناخته می‌شود، گونه‌ای سمندر است که بومی آب‌های زیرزمینی آلپ در جنوب شرقی اروپا است. این جاندار از معدود مهره‌داران غارنشین است و به دلیل شکل سر و دست‌ها  رنگ سفید مایل به صورتی و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.