۵ هدفون بدون نویز برتر در سال ۲۰۱۹

0

این روزها تا دلتان بخواهد اطراف ما صداهای مزاحم و اعصاب‌خردکن هست.

فرقی نمی‌کند در اتوبوس نشسته‌اید؛ سوار مترو شدید؛ بر فراز آسمان در پروازی تفریحی به سر می‌برید؛ دفتر کارتان هستید یا در پارک قدم می‌زنید.

در تمام این محیط‌ها آلودگی صوتی هست ولی شما برای فرار از این صداها و زندگی تنش‌زا، به گوش دادن به یک موسیقی در آرامش نیاز دارید.

هدفون‌های بدون نویز (نویز کنسلینگ) با استفاده از مدار و میکروفون تعبیه شده در درون خودشان، صدای محیط را دریافت کرده و پس از پردازش، با نویزی دیگر دفع می‌کنند تا صدای محیط بسیار کمتر یا به طور کامل حذف شود.

هدفون‌های بدون نویز بهترین گزینه برای استفاده در محیط‌های شلوغ و پر سروصدا مانند مترو و هواپیما یا حتی محیط‌های کاری هستند.

هدفون‌های بدون نویز در انواع مختلفی ساخته شده و می‌توانند درون گوش، روی گوش، دور گوش یا بی‌سیم و باسیم باشند. معمولا باتری لیتیوم یون یا باتری قلمی قابل تعویض برای سیستم نویز کنسلینگ استفاده می‌شود.

طبیعی است که این هدفون‌ها گران‌ بوده و در بازار ایران از ۳ میلیون تومان شروع شده و تا نزدیک به ۵ میلیون تومان قیمت می‌خورند. در ادامه ۵ هدفون بدون نویز برتر بازارهای جهانی را مرور می‌کنیم که در بازار ایران هم یافت می‌شوند:

Bose QC35 II

قیمت: حدود ۵ میلیون تومان

شرکت بوز لیدر هدفون‌های بدون نویز در دنیا است و سابقه طولانی در ساخت این محصولات با فناوری اختصاصی ANC خود دارد.

غالب سایت‌ها از هدفون QC35 II به عنوان بهترین هدفون نویز کنسلینگ دنیا نام می‌برند. ترکیب فناوری خوب ANC با صدای پخش بسیار عالی و زنده این هدفون در کنار کاربری و استفاده راحت و اصتال پایدار باعث شده بهترین گزینه برای خرید یک هدفون باشد.

این هدفون از طریق بلوتوث متصل شده ولی قابلیت اتصال از طریق کابل را هم دارد. مثلا، می‌توانید QC35 II را با کابل به سیستم سرگرمی هواپیما متصل و استفاده کنید.

چندین دکمه برای تنظیم صدا، متوقف کردن پخش، فعال کردن دستیار الکسا (یا گوگل اسیستنت) و رد کردن ترک‌ها دارد. کلیدی هم برای تنظیم سطح نویز کنسلینگ محیط دارد.

حمل‌ونقل این هدفون نیز راحت است چون تنها ۳۰۰ گرم وزن دارد و اندازه چندان بزرگی نسبت به دیگر هدفون‌های معروف بازار ندارد.

از باتری لیتیون یون قابل شارژ سود می‌برد و عمر باتری آن حدود ۲۰ ساعت با بلوتوث است. مسلما با کابل عمر باتری بیشتری به دست می‌دهد. شارژ این باتری هم ۲ ساعت طول می‌کشد.

برای غالب ژانرهای موسیقی مناسب است و برای افرادی که می‌توانند هزینه خرید آن را تامین کنند؛ هدفونی بهتر از آن وجود ندارد.

Sony WH-MX1000M3

قیمت: حدود ۵ میلیون تومان

رقیب اصلی شرکت بوز در بازار، سومین هدفون بدون نویز خود در سری MX را روانه بازار کرده است. این هدفون می‌تواند به طور دستی یا خودکار نویز محیط را از بین ببرد.

جایی که هدفون QC35 II وجود دارد؛ هدفون MX1000M3 سونی یک گزینه فرعی است ولی نمی‌توان از کیفیت بالای آن به سادگی عبور کرد.

مبتنی بر اتصال بلوتوث است و از فرمت‌های AAC و aptX و aptX HD به همراه صدای با دقت بالای LDAC پشتیبانی می‌کند تا شما بهترین صدای با کیفیتی که ممکن است را گوش کنید.

کلیدهایی برای کنترل و پخش صدا، فعال کردن دستیار صوتی گوگل اسیستنت یا آمازون الکسا و تغییر ترک آهنگ دارد. همین‌طور، کلیدهای لمسی روی گوشی‌ها برای Play و Pause آهنگ‌ها تعبیه شده است.

باتری هدفون MX1000M3 حدود ۳۰ ساعت عمر می‌کند و از طریق کابل و درگاه USB-C شارژ می‌شود. هدفونی سبک، جمع‌وجور، راحت و کمی بزرگ‌تر از بوز QC35 II است.

Plantronics Backbeat Pro 2

قیمت: حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هدفون‌های بوز و سونی عالی هستند ولی گران‌قیمت که باعث می‌شود هر کاربری بودجه خرید آن‌ها را نداشته باشد.

خوش‌بختانه برند پلنترونیکس و هدفون BackBeat 2 Pro 80 کیفیتی در همان اندازه با قیمتی نصف هدفون‌های بالا دارد. شما می‌توانید تجربه استفاده از هدفون بدون نویز بسیار با کیفیتی را به دست بیاورید ولی زیاد هزینه نکنید.

این هدفون بلوتوث مال سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نیست و چند سال پیش عرضه شده ولی از فرمت‌های صوتی AAC و aptX و aptX Low Latency پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به هر دستگاهی متصل شود.

از اتصال همزمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کند و باتری آن عمری ۲۴ ساعته به دست می‌دهد و البته ۳ ساعت شارژ آن طول می‌کشد.

فناوری ANC این هدفون کمی ضعیف‌تر از بوز و سونی است. شاید کمی صدای افراد یا محیط پیرامونی خود را بشنوید ولی این صداها آزاردهنده نیستند و در حد قابل قبولی می‌تواند نویزها را حذف کند.

اگر دنبال هدفونی متعادل‌تر از نظر قدرت صدا و قیمت هستید؛ هدفون BackBeat 2 Pro 80 گزینه انتخابی خوبی خواهد بود. یک سوییچ روشن/خاموش کردن ANC دارد و کلیدی هم برای فعال کردن دستیارهای صوتی تعبیه شده است.

با کلیدهای دیگر می‌توانند صدا را تنظیم کرد، پخش آهنگ را متوقف یا دوباره اجرا کرد و نهایتا هدفون را خاموش کرد.

هدفونی نسبتا بزرگی است که تمام گوش شما را می‌پوشاند. کمی سنگین‌تر از هدفون‌های بالا است ولی همان راحتی را به دست می‌دهد.

Sennheiser PXC 550 Wireless

قیمت: حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سنهایزر برندی خوش‌نام در دنیای هدفون است که اتفاقا در ایران هم مدل‌های زیادی عرضه کرده است. مدل PXC 550 در سال ۲۰۱۶ عرضه شده ولی به طور مستقیم با سونی MX1000M3 یا QC35 II رقابت می‌کند.

به طور بی‌سیم و باسیم قابلیت اتصال به سیستم‌های صوتی و سرگرمی دارد. باتری آن حداکثر ۳۰ ساعت شارژ به شما می‌دهد و با کابل USB شارژ می‌شود.

کیفیت صدای هدفون PXC 550 بالا است و غالب کاربران را راضی خواهد کرد. خوش‌ساخت و خوش‌دست است. کاپ‌های آن اندازه قابل قبول و راحتی دارند که تقریبا تمام گوش را می‌پوشانند.

سیستم ANC این گوشی به حدی است که شما راحت می‌توانید در محیط‌های پر سروصدایی مانند هواپیما به موسیقی با کیفیت گوش کنید. امپدانس آن ۴۶ اهم است و بهترین کارایی را با دستگاه‌هایی با همیند امپدانس دارد.

Bose QC20

قیمت: حدود ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

اگر به دنبال هدفونی بدون نویز با کیفیت بالایی هستید ولی می‌خواهید هدفونی درگوشی داشته باشید؛ بوز QC20 بهترین انتخاب و خرید خواهد بود.

فناوری ANC این هدفون مانند هدفون QC35 II است که مبتنی بر یک موتور ANC بسیار قدرتمندی است.

نویزهای بیرونی کاملا ایزوله نیستند و ممکن است به طور ناگهانی یک صدای مزاحم به گوش شما برسد اما در مقایسه با هدفون QC35 II بسیار کوچک‌تر و جمع‌وجورتر است و حمل آن آسان‌تر خواهد بود.

باتری‌های نازک و بزرگی در جک هدفون قرار داده شده است و البته همانند هدفون‌های دیگر با باتری‌های خارجی نیز کار می‌کند.

از سیستم‌عامل اندروید و iOS پشتیبانی کرده و فقط باید گوشی شما یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری داشته باشد. راه‌حل دیگر روی گوشی‌های بدون جک هدفون، مبدل USB-C است.

از نظر قیمت خیلی ارزان‌تر از QC35 II نیستند و کابل‌های بلند آن شاید مزاحم شما باشد ولی کیفیتی بی‌نظیر از صدا و موسیقی به شما خواهد داد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

کسانی که توهم خاص و عجیبی دارند: ما از ستاره‌های دیگر آمده‌ایم و فرازمینی هستیم! پدیده Starseed

ممکن است خیلی احمقانه به نظر برسد. اما افرادی هستند که معتقدند از سایر سیارات به زمین آمده‌اند تا به شفای سیاره زمین کمک کنند و بشریت را به «عصر طلایی» هدایت کنند و به دوره‌ای از خوشبختی، شکوفایی و موفقیت برسانند!جستجوی اینترنتی این…

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم‌های جهان را در قالب آدم‌های فقیر تصور…

هنرمند هندی از هوش مصنوعی برای تولید تصاویری از ثروتمندترین و شناخته شده‌ترین افراد جهان - از بیل گیتس گرفته تا دونالد ترامپ - استفاده می‌کند تا تصور کند که اگر فقیر بودند چه شکلی می‌شدند.اگر آنها لباس‌های ژنده پوش پوشیده و در یک محله…

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5