چطور بعد از مدت ها از خجالت بدن کوفته شدمان در بیاییم

0

رپورتاژ

شعار زندگی ماشینی امروز با پیشرفت تکنولوژی تنها یک چیز می تواند باشد:” برای هیچ کاری از جایت تکان نخور”

ما هر روز پشت میز و صندلی محل کارمان می نشینیم و با کلیک روی چند سایت به راحتی غذا سفارش می دهیم، کارهای بانکی مان را راست و ریست می کنیم، وظایف شغلی مان را پیش می بریم و تا عصر از جایمان تکان نمی خوریم . آخر روز، در راه برگشت به خانه عضلات کوفته شده از یک جا نشینی فرصت اعتراض پیدا می کنند.

انگشتانی که در طول روز فقط روی کلیدهای کیبورد بالا پایین پریده اند و گردنی که با زاویه ی نه چندان صحیح ساعت ها به صفحه ی مانیتور یا گوشی خیره بوده، دردشان آغاز می شود. می دانیم که اگر همین طور پیش برویم خیلی زود قادر به همین یک جا نشینی هم نخواهیم بود و احتمالا با این پیشرفت علم جایمان را با رباتی تمام وقت در محل کار پر خواهند کرد.

پس برای ادامه ی شغلمان هم که شده باید برای بدنمان کاری کنیم. اگر چرخ کوتاهی در اینترنت بزنید، احتمالا یکی از راهکار های مقابله با این مشکلات را ماساژ می یابید. با جستجوی کلمه ماساژ با صدها نتیجه روبه رو خواهید شد. ماساژ تایلندی  ممکن است بارها به چشمتان بخورد. ماساژ قدمت 2500 ساله ی در کشور تایلندی دارد. در این بیشترین چیزی که می بینید مراکز ماساژ است؛ از مراکز لوکس و مجهز گرفته تا حصیری که روی زمین برای اینکار پهن کرده اند، اگر به این کشور سفر کردید حتما به بدنتان فرصت تجربه ماساژ تایلندی را بدهید. اما اگر شانس تجربه آن را پیدا نکرده اید، می توانید لذت ماساژ تایلندی را با اولین مرکز ماساژ در ایران با کادر تایلندی تجربه کنید و از خجالت همه ی اعضای بدن تان بعد از مدت ها در بیاید.

خبر خوب این است که ماساژ تنها برای رفع درد و خستگی عضلات شما نیست، بلکه ماساژ اصولی باعث افزایش گردش خون، کاهش استرس و خواب آرام شما هم می شود پس با یک تیر چند نشان می زنید.

از کجای بدنمان شروع کنیم؟

همان طور که گفتیم امروزه با نشستن های طولانی یا کار با موبایل، بیشترین اعضای درگیر دست ها، انگشتان و سرو گردن شما هستند. بی تحرکی یا کم تحرکی هم باعث خستگی و ضعیف شدن پاها می شود.

اگر تا به حال تجربه ی ماساژ ویژه اعضای بدنتان را نداشته اید، بهتر است ابتدا کمی با آن آشنا شوید.

ماساژ سر: احساس کنید بعد از مدت ها فکرهایتان را رها کرده اید، حس فشار ملایم و جریان خون بهتر در رگ هایتان احساس آرامشی به کل بدنتان منتقل می کند. کوفتگی گردنتان برطرف شده و احساس مطلوبی دارید. همه این ها را با ماساژ سر تجربه خواهید کرد. از آن جا که تمامی عصب های ما در جمجمه سر قرار دارد، رفع خستگی آن بر کل بدن تاثیر خواهد گذاشت.

ماساژ دست:  اگر در دستتان احساس کوفتگی دارید، اگر مفاصل انگشتانتان دردناک شده و اگر به زیبایی دستانتان اهمیت می دهید؛ ماساژ دست راه حل خوبی می تواند باشد. این ماساژ به صورت حرکات فشاری و دورانی بر روی انگشتان، کف دست و مچ هایتان می باشد که با باز گرداندن انعطاف به مفاصل، از بدفرمی انگشتان جلوگیری کرده و دستانتان را زیبا می کند.

ماساژ پاها: تنها وقتی که قصد خرید کفش نو داریم توجه مان به پاهایمان جلب می شود. اعضایی که در طول زندگی وزن بدن و تعادل ما را حفظ می کنند. بارها شنیده ایم که پاها قلب دوم ما هستند و هرگونه خستگی و ناراحتی در ناحیه کف پا بلافاصله به کل بدن سرایت می کند. پس خستگی قلب دوممان را با کمی ورز دادن به در کنیم. ماساژ پا باعث بهبود درد بسیاری از نواحی مختلف بدن ما می شود پس پاهایتان را جدی تر بگیرید.

برای ماساژ به کجا مراجعه کنم؟

حالا اگر به دنبال مرکز مناسبی برای ماساژ هستید و نمی خواهید اولین تجربه تان عیب و نقصی داشته باشد، باید در انتخابتان دقت کنید.

تجربه نشان داده است پیشنهاداتی که از دیگران برای تجربه اولین ها دریافت می کنید اطیمنان خاطر اولیه انتخاب را برای شما فراهم می کند، مثلا اگر یک دوست به شما مرکز ماساژ نیلوفر آبی را پیشنهاد دهد احتمالا انتخابتان را برای اولین تجربه ماساژ در این مرکز راحت تر کرده است.

بوی خوب، فضای تمیز، پرسنل مرتب و یک پارچه و محیطی بهداشتی احتمالا از الویت های اول شما خواهند بود. پس مرکزی را انتخاب کنید که الویت هایشان با شما یکی باشد.

مرکز ماساژ حرفه ای برای دادن وقت، شما را خیلی معطل نمی کند. با تماس با این مراکز می توانید نهایتا تا چند روز آینده وقت رزرو کنید.

یک مرکز ماساژ خوب دارای سایت معتبر و کاملی است که خود معرف فضای مرکز، خدمات آن و درج قیمت انواع ماساژ با تخفیف هاست. بنابراین با چرخی در سایت می تواند به پاسخ خیلی از سوال هایتان برسید.

پرسنل حرفه ای از ماسورها گرفته تا دیگر افراد کادر، برخورد مناسب و آرامی با شما خواهند داشت به طوری که با قدم گذاشتن در آن جا در برخورد اول از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.

ما یکبار با این بدن زندگی می کنیم پس لذت ماساژ خوب را به آن هدیه دهید.

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.