سفر و تورها در جهان پساکرونا چگونه خواهد بود؟

0

رپورتاژ

در شرایط سختی به سر می‌بریم و پاندمی ویروس کرونا باعث شده تا به لحاظ اقتصادی و روحی آسیب فراوانی ببینیم. در حال حاضر نزدیک به 4 میلیون نفر در سرتاسر جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند که از میان آن‌ها نزدیک 300 هزار نفرشان جان خود را از دست داده‌اند. در چنین شرایطی اوضاع روحی و روانی هم به شدت وخیم می‌شود. شاید در چنین شرایطی بیشتر از هر وقت دیگری به مسافرت نیاز داشته باشید. قطعاً یکی از برنامه‌های همه ما در جهان پساکرونا این خواهد بود که در تور مسافرتی شرکت کنیم یا به هر نحوی شده از جایی که مدت‌ها در آن قرنطینه بوده‌ایم، بیرون بزنیم و هر جایی می‌شود را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنیم. اما نیازی به این کار نیست. کایت برای شما تورهایی آماده کرده که به هیچ عنوان نمی‌شود آن‌ها را تجربه نکرد!

تور مالزی اقساطی

تور مالزی اقساطی از همان تورهای گردشگری باکیفیتی است که باید در برنامه پساکرونایی خود قرار دهید. همین ابتدا درباره آب و هوایش این را بگوییم که از آنجایی که نزدیک خط استوا قرار گرفته، بیشتر اوقات شرجی و گرم است. نه آن‌قدر که غیرقابل‌تحمل باشد. میانگین آب و هوایش 27 درجه سانتی‌گراد است. همه چیز در این کشور ارزان است. در نگاه اول انگار وارد بهشت شده‌اید. البته این به معنای بی‌کیفیت بودن خدماتشان نیست. شما بسته به میزان پولی که دارید می‌توانید از کیفیت‌های متفاوت خدمات این کشور بهره ببرید. از شهرهای مهم و گردشگر پسند این کشور می‌توان به کوالالامپور اشاره کرد که نام دیگرش شهر آسمان‌خراش‌ها است. ساختمان‌هایی که در این شهر قرار دارند بسیار مرتفع می‌باشند به حدی که بسیاری از گردشگران صرفاً برای تماشای آن‌ها به مالزی سفر می‌کنند.

تور تایلند اقساطی

تور تایلند اقساطی که دیگر گفتن ندارد. خودتان احتمالاً میدانید این پیشنهاد چقدر ویژه و مناسب است. اگر نمی‌دانید همین را بگوییم که طبق آمار اعلام شده، تایلند جزو 3 مقصد توریستی مورد علاقه مردم ایران قرار دارد. خیلی چیزها وجود دارد که می‌تواند شما را ترغیب به سفر کند. مثلاً سواحل زیبایش یا مراکز خرید و غذاهای خاصی که طبخ می‌کنند. نکته دیگر این پیشنهاد ویژه اقساطی بودن آن است. یعنی شما صرفاً مبلغ اندکی را در ابتدا می‌پردازید و باقی هزینه سفرتان را می‌توانید به صورت مقطعی پرداخت کنید. این قسط‌بندی هم شرایط خودش را دارد که می‌توانید از طریق تماس با کایت، اطلاعات کافی را به دست آورید. می‌بینید؟ همه چیز مهیا است تا به تایلند سفر کنید و از تماشای زیبایی‌های طبیعی آن لذت ببرید.

تور آنتالیا اقساطی

تور آنتالیا اقساطی از دیگر تورهای محبوب در میان ایرانی‌ها است. دلیلش شاید این باشد که بخش اعظم تاریخ و فرهنگ کشور ترکیه را می‌توانید با سفر به این شهر ساحلی زیبا ببینید. درواقع این شهر را جزو اولین مکان‌هایی می‌دانند که انسان در آن سکونت کرد. این‌ها همه بر اهمیت این شهر به لحاظ توریستی می‌افزاید. آنتالیای ترکیه شهر امنی است و می‌توانید با خیال راحت به آن سفر کنید اما این به معنای بی‌اهمیتی به اموال شخصی‌تان نیست. از آب و هوای آن همین قدر را بگوییم که فصل بهار و تابستان بهترین زمان سفر به آنتالیا به‌حساب می‌آیند. نکته مهم دیگر اقساطی بودن این تور است که می‌توانید تنها با پرداخت قسمتی از آن در همان ابتدا، سفری خوشایند و بسیار دل‌چسب را داشته باشید.

تور کوش آداسی اقساطی

تور کوش آداسی اقساطی از دیگر امکان‌هایی است که کایت برای گردشگران ایرانی در نظر گرفته تا در جهان پساکرونایی بتوانند با هر شرایط مالی که دارند، سفر کنند.کوش آداسی جزو مقاصدی است که به تازگی برای ایرانی‌ها جذاب شده و به آن سفر می‌کنند. دلیل مهمش هم سواحل زیبا و تاریخ غنی آن است. اگر اهل خریدن سوغاتی هم هستید، نگران نباشید. بازارهای کوش آداسی جان می‌دهد برای اینکه در آن ساعت‌ها بگردید و درنهایت سوغاتی موردنظرتان را خریداری کنید. از جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی می‌توان به جزیره کبوتر، جزیره ساموس، کیرازلی، پاموک کاله و منطقه بندری کوش آداسی اشاره کرد. البته جاذبه‌های دیگری هم دارد که پیشنهاد می‌کنیم، مفصل درباره‌اش در کایت بخوانید.

در این مطلب به شرح وضعیت سفر و تورها در دوران پس از کرونا پرداختیم. در صورت نیاز به اطلاعات جذاب سفر و تورهای معرفی شده، پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات سایت کایت را مطالعه فرمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.