راهنمای انتخاب یک شرکت معتبر برای نصب دوربین مداربسته

0

رپورتاژ

انتخاب دوربین مداربسته با کیفیت یا دیگر سیستم های امنیتی یکی از چالش های کاربران بوده و همیشه این سوال که آیا دوربین مداربسته کیفیت لازم را دارد و بعد از مدتی خراب یا افت کیفیت نمیکند و آیا ویژگی هایی که فروشنده اعلام میکند درست هست یا نه چالش برانگیز بوده. همچنین از طرفی دیگر تخصص کارشناسی که وظیفه نصب دوربین مداربسته را دارد در کیفیت کار تاثیر دارد.  ما سعی داریم در این متن به مزایای انتخاب شرکت جهان تجارت بپردازیم.

شرکت جهان تجارت با بیش از 13 سال سابقه در واردات سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته یکی از تامین کنندگان اصلی در بازار دوربین های مداربسته میباشد که با گذر زمان برای کم کردن هزینه برای مشتریان اقدام به تاسیس واحد نصب و اجرا خود کرده،. واردات مستقیم بدون واسطه به شرکت جهان تجارت این امکان را میدهد تا به تکنولوژی روز دنیا دسترسی داشته باشد و همینطور از نظر قیمت مناسب باشد چون خود منبع اصلی میباشد.

شرکت جهان تجارت کار را به صورت تخصصی انجام میدهد و پروژه را از اول با کارشناسی ، طرح ریزی ،برنامه ریزی و مشاوره پیش میبرد تا بر اساس نیاز مشتری و بودجه او بهترین و کاملترین سیستم امنیتی یا دوربین مداربسته را اجرا کند، شرکت جهان تجارت یک پروژه را صرفا یک نصب ساده نمیبیند یک کار حرفه ای تیمی میبیند.

یکی از اصلیترین نگرانی های مشتری ها به ویژه در کشور ما کیفیت محصول و گارانتی ان میباشد که شرکت جهان تجارت سعی کرده با ارایه خدمات گارانتی در دفتر گارانتی خود این نگرانی را برای مشتریان خود برطرف کند گارانتی شرکت جهان تجارت در اتحادیه ثبت شد است و در هر نصب پروژه شماره کدی در دستگاه قرار میگیرد که از طریق پیام کوتاه توسط نصاب پروژه فعال میگردد به این گونه که تا یک سال گارنتی تعویض بی قیدو شرط دارد و همینطور تا پنج سال خدمات پس از فروش دارد و از همه مهمتر قرارداد شرکتی که بین مشتری و شرکت تنظیم میگردد خود ضمانت پروژه میباشد.

یکی از ویژگی های اصلی شرکت جهان تجارت استفاده از تیم نصب حرفه ای میباشد ، شرکت اعتقاد دارد که نیمی از کار حرفه ای با کیفیت همان نصب تمیز و حرفه ای است زیرا دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی دیگر از طریق رابط هایی مانند سیسم و کابل و فلکسی به هم مرتبط میشوند و زیبایی کار اهمیت فراوانی دارد و سعی میشود تا جایی که امکان دارد از داخل کار سیم کشی شود تا کار تمیز و بی نقصی به مشتری تحویل داده شود و البته قبل اجرای پروژه نقشه سیم کشی تهیه میشود.

با توجه به شرایط کشور و گرانی ها شرکت جهان تجارت سعی بر این دارد تا با فروش اقساطی بدون بهره به مشتریان گرامی این فرصت را دهد تا بتوانند راحتتر پروژه را انتخاب و چرداخت نمایند و از طرفی حسن نیتی میباشد تا مشتریان عزیز  اعتماد به مجموعه ما پیدا کنند زیرا در فروش اقساطی کیفیت حتما تضمین شده میباشد.

متاسفانه یکی از چالش های بازار ایران رقابت بر سر قیمت پایینر است و اکثرا سعی بر واردات جنس ارزانتر دارند این قضیه در رقابت سالم سازنده میباشد اما سال های زیادی است که کیفیت قربانی قیمت پایین شده است . جای شکر باقییست به اتکا بر اعتماد مشتریان گرامی همیشه سعی بر این اشتیم تا اول کیفیت را انتخاب کنیم تا هم مشتریان راضی داشته باشیم و همین که کمتر زحمت گارانتی داشته باشیم.

شرکت جهان تجارت متشکل از تیمی 19 نفره در اجرای پروزه های امنیتی و دوربین مداربسته میباشد و از مرحله خدمات تلفنی و مشاوره تلفنی و همین طور کارشناسی در محل پروزه به صورت رایگان و تامین جنس هر پروزه در محل، نصب حرفه ای و آموزش کاربر همه توسط افراد مختلف در شرکت انجام میپذیرد به اینگونه که بعد از تماس مشتری با یک سیستم هدفمند و روتین تقاضای مشتری به صورت اتوماتیک جلو میرود.

هر پروژه نیاز های مقتضی و لازم خود را دارد از محیط های مسکونی کوچک تا کارخانه های بزرگ با تعداد دوربین مداربسته زیاد و این وظیفه شرکت جهان تجارت میباشد تا با مشاوره حضوری و کارشناسی در محل نیاز مشتری را بشناسد و بر اساس آن بهترین سیستم را طراحی و اجرا کند و تمام پیشنهادات به صورت حرفه ای و با نقشه طراحی به مشتری داده شود.

از مزایای شرکت جهان تجارت داشتن سبد کالای متنوع میباشد برای مثال انواع دوربین مداربسته با برندهای مختلف و کیفیت های مختلف همینطور تمام سیستم های امنیتی و خانه های هوشمند از سیستم ایفون تا نصب و اجرا اعلام و اطفا حریق از کالاهای شرکت جهان تجارت میباشد که این امکان را به مشتری میدهد تا تمام کالاهای مورد نیاز را یک بار و از یک شرکت تهیه و اجرا کند و از دردسر کار با افراد مختلف شرایط مختلف کم میکند. همچنین  جهان تجارت خدمات نصب دوربین مدار بسته داهوا را با شرایط ویژه ارائه نمی نماید.

در نتیجه سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته به علت پیچیدگی هایی که دارند متاسفانه راه های تقلب زیادی دارند و بهتر این است با تحقیقات لازم در این زمینه و همینطور کار با شرکت های معتبر ریسک دوربین های مداربسته بی کیفیت را کاهش دهید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5