هتل های پنج ستاره کیش

0

رپورتاژ

کیش جزیره توریستی و البته پر جاذبه ایران است که وسط خلیج‌فارس قرار دارد و سالانه افراد زیادی سفر به آن‌‎جا را تدارک می‌بینند. شاید نتوان باور کرد، اما با توسعه و رونق گردشگری در این جزیره می‌توان آن را با شهرهای ساحلی کشورهای همسایه مقایسه کرد. مسئولان این شهر با جذب سرمایه‌های متعدد و گفتگو با سرمایه‌گذاران آن‌ها را ترغیب به ساخت‌وساز در این جزیره دوست‌داشتنی کردند؛ به‌طوری‌که امکان ندارد مسافری به کیش برود و از نبود امکانات نالان باشد. همان‌طورکه گفته شد کیش جاذبه‌های فراوانی هم دارد؛ از مکان‌های باستانی و دیدنی تا پارک‌های نوساز و تفرجگاه‌های ورزش‌های آبی. شما می‌توانید در سفری که به کیش دارید، ضمن راحتی در سفر با امکانات از این مکان‌ها هم بازدید کنید و تجربه ماندگاری را در ذهن خود داشته باشید. درادامه با ما همراه باشید تا ضمن معرفی مکان‌های دیدنی، هتل های کیش و نحوه رزرو هتل کیش علی بابا را هم مرور کنیم.

مکان‌های دیدنی کیش

شهر کیش متفاوت با تفکر عموم مردم ازنظر تنوع در جاذبه‌های گردشگری شرایط بسیار خوبی بین شهرهای توریستی ایران دارد. به‌طوری‌که شما می‌توانید از جاذبه‌هایی مثل شهرهای باستانی و سازه‌های قدیمی تا پارک و تفرجگاه‌های جوانی و تفریحات آبی و امکانات وابسته به آن‌ها لذت ببرید.

تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی را می‌توان یکی از اصلی‌ترین دلایل هر مسافری برای سفر به کیش دانست. تفریحاتی که تقریبا در شهرهای توریستی مثل اصفهان، شیراز و حتی خوزستان امکان‌پذیر نیست و برای تجربه آن‌ها حتما باید به شهرهای ساحلی یا جزیره‌ها بروید. ازجمله تفریحات آبی که در کیش دایر است، می‌توان به پارارل، جت اسکی، فلای بورد، غواصی و… اشاره کرد که همه آن‌ها امکانات و کمپ‌های مخصوصی در جزیره دارند.

جزیره هندورابی

شاید بتوان هندورابی را مشهور و البته بکر و دست‌نخورده‌ترین جزیره ایران دانست. همیشه سرمایه و ساخت‌وسازهای جدید باعث تخریب و ازبین‌رفتن بافت‌های دیدنی قدیمی می‌شوند. سنت‌های زیادی هستند که در جزیره کیش با مدرن‌شدن مردم و رفت‌وآمد گردشگران ازبین رفته است. اگر از افرادی هستید که به این نوع رسم‌ورسوم، رفتار، فرهنگ، طبیعت و… علاقه دارند، به شما پیشنهاد می‌کنم سفر خود را به کیش محدود نکنید و با استفاده از لنج خودتان را به هندورابی برسانید. جزیره هندورابی با وسعت 29 کیلومترمربعی خود یکی از مکان‌های دیدنی نزدیک کیش است که برای سنتی بازان مناسب به‌نظر می‌رسد.

معرفی هتل های کیش

شهر کیش با جذب سرمایه‌های زیاد تنوع خوبی ازنظر امکانات و کیفیت هتل‌ها دارد. با ساخت‌وسازهای متعددی که در این جزیره رخ داده است هتل‌های بسیاری از پنج ستاره گرفته تا مهمانسراهای ارزان‌قیمت وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. درادامه با این مطلب همراه باشید تا با هتل‌های پنج ستاره کیش آشنا شوید.

هتل شایان

احتمالا مَثَل دود کُنده را شنیده‌اید؛ اگر دوست دارید این مثل را به‌واقع ببینی، حتما سری به هتل شایان کیش بزنید. هتل شایان یکی از قدیمی‌های کیش است. این هتل سال 54 در مساحتی به ابعاد 55000 مترمربع ساخته و احداث شد. نمی‌توان عظمت نما، امکانات، موقعیت مکانی و اهمیت مسئولان هتل به رضایت مشتری را نادیده گرفت. هتل شایان در چهار طبقه با 191 اتاق متنوع با طرح و ظرفیت زیاد و امکانات فراوان ساخته شد، به‌طوری‌که هنوز هم قدرتمند‌ترین هتل کیش شناخته می‌شود. این هتل با موقعیت مکانی خوبی که دارد، مناظر دوست‌داشتنی را برای مسافر به‌نمایش می‌گذارد. مناظری که آخر همه آن‌ها با دریا تمام می‌شود. هتل شایان زیرساخت و معماری خوبی هم دارد. شما می‌توانید همه امکانات یک شهر را در این هتل پیدا کنید؛ به‌شکلی که هیچگاه مجبور به خروج از آن‌جا نشوید. با همه این تفاسیر اگر هتلی از همه نظر کامل باشد، اما موقعیت خوبی نداشته باشد، ارزشی ندارد که خوشبختانه هتل شایان نزدیک به ساحل درخشان و مکان‌های تفریحی کیش است تا از همه نظر یک سروگردن از دیگر رقبا بالا باشد.

هتل ایران کیش

یکی از هتل‌های نوساز و مدرن کیش که سال 93 افتتاح شده است، هتل ایران کیش نام دارد. ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل که شاید برای شما مهم باشد، دسترسی به امکانات کیش است که از هر نظر شما را راضی نگه می‌دارد. هتل ایران با کادر مجرب و آموزش‌دیده همیشه بهترین برخورد را با مسافران و توریستان عزیز دارند؛ به‌طوری‌که این مساله را می‌توان یکی از نقاط قوت آن دانست. شاید گزافه نباشد اگر هتل ایران کیش را در زمره هتل‌های پنج ستاره برتر کیش دانست. هتل ایران کیش با امکانات، معماری مدرن و شرایط ایده‌آلی که برای مسافران ایجاد کرده، رضایت بیش از 90 درصد آن‌ها را کسب و سپس روانه خانه‌های خود کرده است.

نحوه رزرو آنلاین هتل کیش از علی بابا

اگر قصد سفر به شهر کیش را دارید، بهترین روش برای رزرو هتل‌ها، رزرو آنلاین است. اگر رزرو آنلاین هتل کار بیهوده‌ای بود، هیچ‌گاه مردم از آن استقبال نمی‌کردند. با رزرو آنلاین هتل‌ها دیگر ترس از تغییر اتاق یا پایمال‌شدن حق خود را ازنظر رسیدگی یا تغییر اتاق ندارید، زیرا رسیدی دراختیار شما است که همه وضعیت اتاق موردنظرتان را نشان می‌دهد. با این شرایط پس از تحقیق درباره هریک از هتل های کیش می‌توانید سری به سایت‌ها رزرو آنلاین مثل علی بابا بزنید و به‌راحتی و در کم‌تر از چند دقیقه انتخاب خود را عملی کنید. ‌رزرو آنلاین هتل کیش از علی بابا ضمن راحتی در سفر، استرس‌های گفته‌شده را هم از شما دور می‌کند و شما می‌توانید درصورت علاقه بلیط هواپیما یا قطار را هم بخرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5